uratuj Żyda z Holokaustu

Data: 2009-05-21 19:33:09
Autor: Ensitherum
uratuj Żyda z Holokaustu
a już do końca życia będzie opluwał naród, któremu zawdzięcza ocalenie.

przykłady:
Marcel Reich-Ranicki
Jerzy Kosiński
Jan Tomasz Gross

Data: 2009-05-21 19:40:16
Autor: Tzva Adonai
uratuj Żyda z Holokaustu
Jan Tomasz Gross

Gross urodził się po wojnie...

Data: 2009-05-21 20:03:20
Autor: Ensitherum
uratuj Żyda z Holokaustu
Gross urodził się po wojnie...

fakt, zatem odwdzięczył się polskiej rodzinie swojej matki, która ukryła jego ojca-Żyda, na jedno wychodzi.

ciekawe czy to specyfika polskich Żydów. nie słyszałem aby z równą zaciekłością obramiano dupę np Czechom.

Data: 2009-05-21 20:10:28
Autor: Tzva Adonai
uratuj Żyda z Holokaustu
fakt, zatem odwdzięczył się polskiej rodzinie swojej matki

Ci nieliczni Polacy, którzy ratowali Żydów, robili to z litości i po to, by
polepszyć sobie samopoczucie, a nie z realnej chęci niesienia pomocy.. Większość
wykazywała obojętność graniczącą z sympatią wobec nazistów, a bardzo liczną
grupą stanowili kolaboranci aktywnie przyczyniający się do unicestwiania Żydów.. Żydom pomógł jeden Polak na 6000.. Ratio 1:6000.. Co w tym takiego szczytnego?..

Data: 2009-05-21 20:22:07
Autor: Ensitherum
uratuj Żyda z Holokaustu
Tzva Adonai pisze:
Ci nieliczni Polacy, którzy ratowali Żydów, robili to z litości i po to, by
polepszyć sobie samopoczucie, a nie z realnej chęci niesienia pomocy.. Większość

lol, bardzo głęboka diagnoza, zaiste przewrotna, jak to u Żydów. pasuje jak ulał, ale do orkiestry Owsiaka, bo nie znam nikogo kto by narażał własne życie jedynie dla poprawy samopoczucia. są prostsze sposoby.
trzeba przyznać, że przy podobnej sofistyce można zanegować każdą pomoc.

Data: 2009-05-22 09:35:46
Autor: sofu
uratuj Żyda z Holokaustu

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
Tzva Adonai pisze:
> [...]

własne życie jedynie dla poprawy samopoczucia. są prostsze sposoby.
trzeba przyznać, że przy podobnej sofistyce można zanegować każdą pomoc.

-- -- -- -- -

Nie dziw sie tej pokrętności wszak rozmawiasz z GÓWNEM!

sofu

Data: 2009-05-21 20:28:07
Autor: Panslavista
uratuj Żyda z Holokaustu

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Żydów..

Żydom pomógł jeden Polak na 6000.. Ratio 1:6000.. Co w tym takiego

Twela byłaś przy tym? A jeżeli nie to kto ci tak napluł w uszy? Uratowani,
czy ci co zginęli?

Data: 2009-05-22 11:13:43
Autor: konserwator
uratuj Żyda z Holokaustu

[...]

polepszali cobie samopoczucie narazajac siebie i swoje rodziny na smierc z rak gestapo...
spierdalaj ubecka kurwo!

Data: 2009-05-22 09:55:16
Autor: Vic
uratuj Ĺťyda z Holokaustu
Ensitherum wrote:
[...]

Moja prababcia dostala medal z Yad Vashem za uratowanie 3 Zydow. Znam te historie ze szczegolami. Ukrywala ich nie tylko przed Niemcami, ale i przed swoimi sasiadami sqwysynami. Sasiedzi byli Polakami.
A i tak ludzkie lajno zlozylo donos, ktory tylko dzieki lokalnym znajomosciom udalo sie w pore odeslac w niebyt.

Popytaj 90-latkow, jaki stosunek do niemieckiej eksterminacji Zydow miala WIEKSZOSC polskiej prowincji. Szczytem pozytywnego podejscia byla obojetnosc, ale najczesciej byla to wyrazana nieoficjalnie radosc i "kibicowanie" Niemcom. Choc i aktywny udzial w eksterminacji zdarzal sie wcale nierzadko.

Ale to i tak pryszcz przy tym, co dzialo sie po wojnie, gdy nieliczni ocaleni Zydzi zaczeli wracac w rodzinne strony. Najczesciej w tajemniczych okolicznosciach znikali, a odnajdywali sie pod sciolka lesna. Znikali, bo w ich domach ktos juz mieszkal, uzywal ich majatku i nie bardzo chcial przestac...

Nie opowiadaj wiec, ze Polacy to taki swiety narod. Byli ludzie porzadni i byli sqrwiele. Najgorsze, gdy dzisiejsi sqrwiele-zydozercy chca sie ogrzac w ciepelku dobra uczynionego z narazeniem zycia, przez tych ktorzy ukrywali Zydow w czasie wojny.

Pietnowanie ww. sqrwieli nie jest obrabianiem dupy narodowi polskiemu. Chyba, ze czujesz ideowe pokrewienstwo z tymi lotrami.
Ja nie czuje. Ujawnianie zbrodni tych szubrawcow w zaden sposob mnie nie dotyka.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-22 14:39:27
Autor: CYC
uratuj Żyda z Holokaustu

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gv5mcc$knr$1mx1.internetia.pl...

Pietnowanie ww. sqrwieli nie jest obrabianiem dupy narodowi polskiemu.

Wkazdym narodzie sa , jak to sie mowi " ludzie i ludziska" .
Polska nie odstepuje od tej normalnosci . Problem o ktorym mowa polega na czyms innym w kazdym razie nie na tym , ze ktos usiluje ukryc lajdactwo tych , ktorzy sprzeniewierzyli sie moralnosci i dopuszczali sie zbrodni maczajac palce w tzw.holokauscie . Takie wypadki o ktorych piszesz mialy miejsce lecz nalezy wiedziec , ze zdarzaly sie nie czesto , poiem nawet sporadycznie i robienie z nich przykladow nietolerancji i skrajnego polskiego antysemityzmu , jak robi to grupowy menel , niejaki Tzva Adonai w skrocie zwany Adonisem , jest jednym z najwiekszych dranstw jakie mozna wyrzadzic !.
Przypadki o ktorych mowa mialy miejsce w wielu krajach a w zasadzie w kazdym okupowanym przez Niemcow kraju , nalezy jednak wiedziec , ze w Polsce zdarzaly sie proporcjonalnie najrzadziej !! . W kolaboracji z Niemcami przodowali Francuzi , Wlosi , czy Hiszpanie , nie wolni od niej byli tez Wegrzy i pozostale kraje Europy ale tylko Polska i Polacy sa z tego tytulu pietnowani i " ponizani
w oczach swiata " , zgodnie z zydowska doktryna " tak dlugo , jak dlugo ......" nie zaplacimy zydom haraczu !. Dopowiem jeszcze , ze tyko w Polsce , jako jedynym okupowanym kraju w Europie , za pomoc zydowi grozila smierc !!!. Dziwnym jest w tej sytuacji to , ze ci , ktorzy dokonali najwiekszej zbrodni w historii swiata , ci ktorzy wymordowali kilka milionow zydow i ktorzy maja na sumieniu kilkadziesiat milionow ludzkich istnien , ktorzy mordowali systemowo z premedytacja i niejako "zgodnie z prawem " a mam na mysli oczywiscie Niemcow , nie sa przywolywani do tablicy przez roznjwe masci grossow , klosinskich , czy innych jakze milujacych sprawiedliwosc zydow w tym wspomnianego wyzej menela Adonisa !! . Nie sa bo otrzymali stosowane finansowe zadoscuczynienie  , zadoscuczynienie za ktore moga dzisiaj realizowac te same cele , jakie przyswiecaly tym , ktorzy wczesniej ich mordowali !. Z ofiar stali sie katami !.

-- Vic

cyc

? ?????? ? ?????? ??????? ;)

Data: 2009-05-25 09:06:38
Autor: Vic
uratuj ÂŻyda z Holokaustu
CYC wrote:
W kolaboracji z Niemcami przodowali Francuzi , Wlosi , czy Hiszpanie , nie wolni od niej byli tez Wegrzy i pozostale kraje Europy ale tylko Polska i Polacy sa z tego tytulu pietnowani i " ponizani

Zawsze mnie bawil ten wymyslony w PRL mit, ze Polacy byli takim niezlomnym narodem, co to nie kolaborowal z Niemcami :)

Ciekawe wiec, na kogo podziemne sady Rzeczpospolitej Polskiej wydaly ponad 200 wyrokow smierci? No i kto pracowal w "granatowej" policji oraz licznych innych niemieckich instytucjach w GG.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-25 09:45:59
Autor: CYC
uratuj -yda z Holokaustu

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvdgl8$inr$1mx1.internetia.pl...
CYC wrote:
[...]

W innym moim poscie pislem rowniez o tym .
Oczywiscie , ze rowniez wsrod Polakow zdarzaly sie roznego formatu kanalie w tym kolaboranci , czy  szmalcownicy ale zjawsko mialo postac szczatkowa , niemal symboliczna tylko . Taki stan pozwala nam chodzic z podniesiona glowa ..
Przedwczoraj bodaj , "mocno uzdolniona " publicystka GW p.Milewicz , tez zydowka zreszta w jednym z telewizyjnych programow w ktorym analizowano tresc artykulu Spigla dotyczacego rzekomej pomocy Polakow w holokauscie , stwierdzila  usprawiedliwiajac niemiecvki artykul , ze "  ukuto w Polsce nawet specjalne okreslenie dla szantazystow nie wachajacych sie wydawac zydow a mianowicie szmalcownik " .
Po stokroc ma ta pani racje !! . Wlasnie  w Polsce ukuto takie okreslenie , w jedynym kraju Europy . Nigdzie indziej bowiem tylko w Polsce , powszechne w Europie szmalcownictwo nie bylo przez spolecznosci pietnowane i stad wlasnie u nas a nie gdzie indziej powstala potrzeba stworzenia specjanlego pojecia wyrazajacego pogarde i dezprobae dla procederu bo to , ze pojecie to tak wlasnie interpretuje proceder szmalcownictwa , nie ma watpliwosci .
Nie gdzie indziej ale wlasnie w Polsce szmalcownictwo bylo  karane smiercia a wyroki wydawali i wykonywali nie zydzi , tylko jak najbardziej polskie podziemie !.
Czy powyzsze dowodzi wspolpracy polskiego spoleczenstwa z Niemcami w "dziele " holokaustu ?.
Tylko glupiec , ktory poddal sie zydowskiej propagandzie lub nienawidzacy Polski zyd moze tak tak sadzic !.
Jest wytlumaczenie tego , jakze klamliwego opisu owczesnego stanu rzeczy ale to temat na calkiem inny watek !.

cyc

Data: 2009-05-23 01:27:53
Autor: Krzysiek
uratuj Żyda z Holokaustu
Hallo,

"Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> schrieb im Newsbeitrag news:gv4517$bgp$1news.onet.pl...
[...]

oczywiscie, bo Polacy sa narodem wybranym.
Przez Zydow.

A Czechom sie rzeczywiscie nic nie obrabia, ani o nich nie mowi,
a przeciez na powojennych wiecach Gottwald gardlowal za "likwidacja
niemieckojezycznych" na zawsze i akurat Zydzi mowili zle po czesku, a
dobrze w jezyku, ktory przy dobrych checiach identyfikowano jako
niemiecki, wiec i zebrali po glowach.
Dzis o tym nie mozna poczytac ani w zyciorysie Gottwalda, ani w zapisach
czeskiej partii, wiec - nikt nic nie wie...

Ale sa swiadkowie i pamietaja...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-05-21 20:32:31
Autor: Lorn
uratuj Żyda z Holokaustu
Ensitherum pisze:
a już do końca życia będzie opluwał naród, któremu zawdzięcza ocalenie.

przykłady:
Marcel Reich-Ranicki
Jerzy Kosiński
Jan Tomasz Gross

Tobie to już chyba publiki na pręgierzu brakuje... :>

Data: 2009-05-21 21:03:43
Autor: Panslavista
uratuj Żyda z Holokaustu

Użytkownik "rAzor" <huckleberry@dog.city.com> napisał w wiadomości
Użytkownik Ensitherum napisał:
> a już do końca życia będzie opluwał naród, któremu zawdzięcza ocalenie.

> [...]

Bronek Gieremek
Boicie sie Schechnika?

Data: 2009-05-21 22:46:41
Autor: jacek_placek_01
uratuj Żyda z Holokaustu
o Lemie zapomniałeś,
Kolo nawet nie złożył zeznań żeby ratownicy dostali drzewko w yadwaszem

Data: 2009-05-21 16:20:51
Autor: pistacjusz
uratuj Żyda z Holokaustu
On 21 Maj, 22:46, jacek_placek_01 <k...@poczta.pl> wrote:
o Lemie zapomniałeś,
Kolo nawet nie złożył zeznań żeby ratownicy dostali drzewko w yadwaszem

Jeśli chodzi o Lema to mylisz się, to było inaczej.
Już jego rodzice czuli się zasymilowani  a sam Lem (mimo nagabywań,
ofert pomocy)
wolał być wolnym człowiekiem (choć oczywiście miał kontakty).

Data: 2009-05-23 05:32:08
Autor: Tzva Adonai
uratuj Żyda z Holokaustu
Barnim <Barnim@memel.pl> napisał(a):
Powiedzmy sobie jasno, my Polacy mieliśmy z Żydami problem przed
II wojną i Niemcy go za nas rozwiązali, i to na swój własny rachunek.

Cieszy mnie, że są jeszcze na tym świecie szczerzy i prawdomówni Polacy... Tak
trzymać...

Data: 2009-05-23 05:34:58
Autor: Tzva Adonai
uratuj Żyda z Holokaustu
Tzva Adonai <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Cieszy mnie, że są jeszcze na tym świecie szczerzy i prawdomówni Polacy... Tak

Polemizowałbym tylko ze stwierdzeniem, że wszystko poszło na niemiecki
rachunek.. Polacy aktywnie i masowo wysyłali Żydów na tamten świat, ośmieleni
nazistowskim prawem, które uznawało życie Żyda za bezwartościowe, a jego
własność za niechronioną...

Data: 2009-05-23 07:43:58
Autor: Panslavista
uratuj Żyda z Holokaustu

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> II wojną i Niemcy go za nas rozwiązali, i to na swój własny rachunek.

Cieszy mnie, że są jeszcze na tym świecie szczerzy i prawdomówni Polacy...

Jak żyd ma wisieć, to nie utonie.

uratuj Żyda z Holokaustu