uratuj Żyda z Holokaustu

Data: 2009-05-23 05:32:08
Autor: Tzva Adonai
uratuj Żyda z Holokaustu
Barnim <Barnim@memel.pl> napisał(a):
Powiedzmy sobie jasno, my Polacy mieliśmy z Żydami problem przed
II wojną i Niemcy go za nas rozwiązali, i to na swój własny rachunek.

Cieszy mnie, że są jeszcze na tym świecie szczerzy i prawdomówni Polacy... Tak
trzymać...

Data: 2009-05-23 05:34:58
Autor: Tzva Adonai
uratuj Żyda z Holokaustu
Tzva Adonai <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Cieszy mnie, że są jeszcze na tym świecie szczerzy i prawdomówni Polacy... Tak

Polemizowałbym tylko ze stwierdzeniem, że wszystko poszło na niemiecki
rachunek.. Polacy aktywnie i masowo wysyłali Żydów na tamten świat, ośmieleni
nazistowskim prawem, które uznawało życie Żyda za bezwartościowe, a jego
własność za niechronioną...

Data: 2009-05-23 07:43:58
Autor: Panslavista
uratuj Żyda z Holokaustu

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> II wojną i Niemcy go za nas rozwiązali, i to na swój własny rachunek.

Cieszy mnie, że są jeszcze na tym świecie szczerzy i prawdomówni Polacy...

Jak żyd ma wisieć, to nie utonie.

uratuj Żyda z Holokaustu