urlop i ekwiwalent

Data: 2009-04-16 17:54:41
Autor: Koola
urlop i ekwiwalent
Powiedział mi, żebym wykorzystał te dni u następnego pracodawcy.

Zgodnie z prawem nie ma takiej mozliwosci.

Na to się nie zgodziłem. Ostatecznie pracodawca powiedział, że urlopu mi nie da, ale wypłaci mi za niego ekwiwalent.

Jesli pracodwca nie pozwoli na wykorzystanie urlopu przed uplywem okresu wypowiedzenia to musi wyplacic ekwiwalent.

Jak już wcześniej napisałem, mi zależy tylko na urlopie.
Czy decyzja odnośnie wyboru urlop, a ekwiwalent zależy tylko i wyłącznie od pracodawcy?

Tak - urlopu udziela pracodawca na wniosek pracownika ale wcale nie musi sie z tym wnioskiem zgodzic.

urlop i ekwiwalent