[ot] urlop we wloszech

Data: 2013-06-23 15:53:32
Autor: Myjk
[ot] urlop we wloszech
Thu, 20 Jun 2013 21:01:11 +0200, Bartek
szukamy czegos na urlop, wlochy

Dałem się 3 lata temu namówić na wakacje z oferty KeyKamp. Miejscowość w
jakiej gościłem to Caorle, około 45km od Wenecji (i to głównie ze względu
na możliwość szybkiego dotarcia do Wenecji tam byliśmy).
http://goo.gl/maps/eB5jW

Jest to całkiem rozległy ośrodek domków letniskowych i "stacjonarnych"
przyczep -- są też miejsca na namioty czy samochody/przyczepy kempingowe. W
ośrodku nawet ładne i dobrze utrzymane baseny (także kryty), bezpośredni
dostęp do morza (tylko leżaki przeraźliwie drogie). Są restauracje, ale
wszystko do pichcenia jest w domkach/przyczepach, a nieopodal sklepy (jeśli
komuś się nie chce wieźć z PL). Mnie się tam generalnie nie podobało, bo
jestem leń -- wolę zapłacić i mieć podane wszystko na tacy, zwiedzać też
nie lubię (stąd właśnie dzisaj w nocy wróciłem z Egiptu po dwóch tygodniach
leżakowania -- ledwo dojechałem autem do domu, bo normalnie sprawność
obsługi sprzęgła utraciłem). :P Niewątpliwie taki kemping jest tani jak barszcz. We 4 osoby upchniecie się
do jednej większej przyczepki (800 zł za tydzień wynajmu, w tym jest woda,
gaz i prąd, a więc 200 zł/os.), aczkolwiek jest tylko jedno duże łoże
małżeńskie i 3 pojedyncze (w tym 1 piętrowe), względnie kanapa w "salonie".
;)

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl