urlop wychowawczy a prawo do wcześniejszej emerytur y

Data: 2009-08-26 10:15:13
Autor: bikekowal@gmail.com
urlop wychowawczy a prawo do wcześniejszej emerytur y
Witam,

zostałem poproszony o zadanie pytania odnośnie prawa do wcześniejszej
emerytury. Pytanie jest następujące, czy niewykorzystany urlop
wychowawczy zalicza się do stażu pracy wyliczanego przy ubieganiu się
o wcześniejszą emeryturę?

pozdr

Data: 2009-08-26 13:10:48
Autor: witek
bikekowal@gmail.com wrote:
[...]

niejasne.
kiedy dziecko się urodziło, że mowa o urlopie wychowawczym?

Data: 2009-08-26 11:17:04
Autor: bikekowal@gmail.com
On 26 Sie, 20:10, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
bikeko...@gmail.com wrote:
> [...]

> o wcześniejszą emeryturę?

niejasne.
kiedy dziecko się urodziło, że mowa o urlopie wychowawczym?

trójka dzieci, urodziła się 28, 26 oraz 23 lata temu.

Data: 2009-08-26 14:08:23
Autor: witek
bikeko...@gmail.com wrote:
[...]

no to urlop wychowawczy można bylo wziąc 28, 26, 23 lata temu.

jak sie go nie wzielo to w tym samym czasie chodzilo sie do pracy.
Wiec albo się pracowało,albo sie bylo na urlopie, ale nie da sie tego samego okresu policzyć dwa razy, jako bycie w pracy i bycie na urlopie.

Data: 2009-08-26 12:30:07
Autor: bikekowal@gmail.com
On 26 Sie, 21:08, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
bikeko...@gmail.com wrote:

> [...]

Wiec albo się pracowało,albo sie bylo na urlopie, ale nie da sie tego
samego okresu policzyć dwa razy, jako bycie w pracy i bycie na urlopie.

ok, rozumiem. Dzięki za odpowiedź.

urlop wychowawczy a prawo do wcześniejszej emerytur y