urlop, zwolnienie

Data: 2009-06-17 21:39:06
Autor: miffy
urlop, zwolnienie
witam
Jeśli mam wypisany urlop od piątku ale rozchoruję się i od czwartku dostanę
zwolnienie lekarskie pokrywające się z kilkoma dniami urlopu, to co dzieje
się w tym urlopem?

Data: 2009-06-17 21:43:32
Autor: pawelj
urlop, zwolnienie

Użytkownik "miffy" <miffy@nospam.pl> napisał w wiadomości news:h1bgoq$6ot$1news.onet.pl...
[...]
Urlopu nie wykorzystujesz. Nie możesz tego samego dnia być nieobecny z dwóch powodów :)
A pierwszeństwo ma zwolnienie lekarskie.

--
PawełJ

urlop, zwolnienie