środowiska antysemickie

Data: 2011-05-05 08:58:01
Autor: Zakarm
środowiska antysemickie
W dniu 2011-05-04 22:34, Grzegorz Z. pisze:
W związku z promocją książki i wykładem Adama Michnika (5. maja, godz. 11)
grupa studentów, działaczy Narodowego Odrodzenia Polski i ludzi związanych
ze środowiskami patriotycznymi organizuje protest.

5 maja o godz. 11 w auli Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu
Szczecińskiego (ul. Krakowska) odbędzie się wykład dotyczący antysemityzmu
i promocja książki Adama Michnika, redaktora naczelnego Gazety Wyborczej
"Przeciw antysemityzmowi 1936-2009".

- Zaproszeniu Adam Michnika przez US sprzeciwiają się studenci US,
działacze Narodowego Odrodzenia Polski i wielu ludzi związanych ze
środowiskami patriotycznymi. - mówi Robert Juszczyk. - W związku z tym,
pikietę protestacyjną pod hasłem: "Uniwersytet to miejsce nauki, a nie
political-fiction” organizuje niezależne grono studentów Uniwersytetu.

Pikieta rozpocznie się o godz. 10 w holu głównym budynku WH US (I piętro).

http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110504/SZCZECIN/175739848

Jakby nie bylo to czystki w 1968 zorganizowali syjonisci zeby sciagnac zydow do izraela w koncu sie do tego przyznali.

Data: 2011-05-05 11:07:32
Autor: Marek
¶rodowiska antysemickie
On May 5, 8:58 am, Zakarm <tys...@smiedzimulem.com> wrote:
> [...]

>http://www.gs24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110504/SZCZECIN/17573....

Jakby nie bylo to czystki w 1968 zorganizowali syjonisci zeby sciagnac
zydow do izraela w koncu sie do tego przyznali.- Hide quoted text -

....no i zeby te swoje zlote patelnie powywozic...!!!

środowiska antysemickie