uroki globalizacji

Data: 2010-02-17 19:54:58
Autor: mmateusz
uroki globalizacji
to w zasadzie to samo co mój author za 1/4 ceny syncrosa.

troszkę się różnią te piasty:
tak na szybko porównując, to  Author ma 2 łożyska, a Syncros 4 + ma adpatery na
9mm i 15mm.
obstawiam, ze ten syncros wytrzyma wiecej, co nie zmienia faktu, że z ceną
troche przesadzili.

--
mk

Data: 2010-02-17 20:14:24
Autor: kml
uroki globalizacji

Użytkownik <mmateusz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5065.0000019d.4b7c3b82newsgate.onet.pl...
[...]

Przesadzili, ale tę piastę założysz do każdego widelca z takimi adapterami. Poza tym nikt Cię nie zmusza do kupna syncrosa tak jak i mnie nikt nie zmusza do kupowania WTB ale kupuje produkty WTB bo tak mi się podoba :)

kml
Last update 9/1/2010 Beskidy 2009/2010.

Data: 2010-02-17 21:08:54
Autor: mariuszmo
uroki globalizacji

[...]

czy masz może ich piasty laserdisc? te WTB które korpusy mają podobne do shimano XT, jaka jest jakość uszczelnienia? jak jest rozwiazane sprzęgielko z tyłu.
Piasty te mi sie niesamowicie podobają wizualnie ale nic o nich rozsądnego nie mogę odszukać.

Data: 2010-02-17 21:34:26
Autor: kml
uroki globalizacji

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:hlhj9u$t48$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie mam :) Obręcze bym/raczej kupie ale piast nie ;)