urzad miasta, zrobienie chodnika - jak to ruszyc formalnie

Data: 2010-11-09 01:14:48
Autor: =Marcos=
urzad miasta, zrobienie chodnika - jak to ruszyc formalnie
jak temat ugryzc od strony formalnej?

Nie wiem gdzie mieszkasz, ale w Bytomiu Urzad Miasta generalnie odpisuje na maile, ba - czasem wystarczy wyslac maila, zeby naprawili droge czy cos.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://galeria.wyprawa.info <- zdjecia z podrózy

Data: 2010-11-09 08:11:26
Autor: Michal Gut
urzad miasta, zrobienie chodnika - jak to ruszyc formalnie
Nie wiem gdzie mieszkasz, ale w Bytomiu Urzad Miasta generalnie odpisuje na maile, ba - czasem wystarczy wyslac maila, zeby naprawili droge czy cos.

kazdy urzad musi
musi tylko email spelniac warunki w postaci danych nadawcy (bynajmniej nie chodzi o adres email:P), przedstawienia problemu i oczekiwan. dokladnie tak jakbys pisal pismo na papier.

urzad miasta, zrobienie chodnika - jak to ruszyc formalnie