urząd skarbowy właściwy dla dłużnika

Data: 2011-04-29 15:59:22
Autor: Mordzia
urząd skarbowy właściwy dla dłużnika
Witam
w jaki sposób mógłbym znaleźć urząd właściwy dla mojego klienta (i dłużnika
zarazem).
Chcę złożyć korektę VAT z tytułu tzw. "złych długów", ale najpierw
powinienem sprawdzić status podatkowy tej firmy w "urzędzie skarbowym
właściwym dla dłużnika". Wszystko fajnie, ale w takim Poznaniu (bo tam ma
siedzibę dłużnik) jest kilka urzędów skarbowych. Jak mogę znaleźć ten
właściwy dla dłużnika? Czy istnieje jakaś wyszukiwarka USów po NIPie czy adresie firmy czy pozostaje mi
dzwonić do każdego z osobna i pytać.
Przekopałem całe google, ale niczego nie znalazłem.
Z góry dziękuję za pomoc.

Data: 2011-04-29 17:23:44
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-04-29, Mordzia <mordencja@niematakiegoadresu.pl> wrote:

[...]

właściwym dla dłużnika". Wszystko fajnie, ale w takim Poznaniu (bo tam ma
siedzibę dłużnik) jest kilka urzędów skarbowych. Jak mogę znaleźć ten
właściwy dla dłużnika? Czy istnieje jakaś wyszukiwarka USów po NIPie

Po NIP, to nie da rady, bo te są niezmienne, niezależne od adresu.
Po adresie to już prędzej, spróbuj tu:

http://www.is.poznan.pl/index.php?option=com_wlasciwosc_wlkp&Itemid=87

--
Wojciech Bańcer