urzadzenia w DG

Data: 2009-07-31 12:52:48
Autor: SDD
urzadzenia w DG

Użytkownik "1 krok do wolności" <razmus@wp.pl> napisał w wiadomości news:h4u4c0$lj0$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Słyszałem, że nie ma możliwości legalnie używać sprzętu prywatnego w DG i wszystko ma być kupione na fakturę lub wniesione aportem do DG ?

Jak wyobrazasz sobie wniesc cos aportem do samego siebie?
Toz to niedorzeczne jest

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-31 15:51:33
Autor: 1 krok do wolności
urzadzenia w DG

Jak wyobrazasz sobie wniesc cos aportem do samego siebie?
Toz to niedorzeczne jest

Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy, on chce wnieść aportem sprzet komputerowy do swojej DG. Ten sprzet użytkuje on prywatnie. No i pytanie czy to się tak robi, jeśli tak to czy on prywatnie też musi udokumentować pochodzenie sprzętu czy nie?

Data: 2009-07-31 16:05:33
Autor: SDD
urzadzenia w DG

Użytkownik "1 krok do wolności" <razmus@wp.pl> napisał w wiadomości news:h4ustc$asl$1portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

Aportem to sobie mozna wniesc np. do spolki z o.o.- bo to jest inny podmiot, inna osoba.
W przypadku DG - firma, to Ty. Nie mozna wniesc czegos aportem do samego siebie.
Nie trzeba - IMHO - dokumentowac, ale jesli chcialbys amotryzowac to musisz mkiec jakies papiery, zeby uzasadnic wartosc srodka trwałego.
Jesli nie masz papierow to nei ma najmniejszego sensu ewidencjonowac tego w DG.

Pozdrawiam
SDD

urzadzenia w DG