urządzenie do ciągłego pomiaru parametrów akumulatora

Data: 2010-12-26 21:58:04
Autor: Filip KK
urządzenie do ciągłego pomiaru parametrów akumulatora
W dniu 2010-12-26 21:52, bagno pisze:

Ma to sens robić ? Może ktoś zna mądrzejsze metody sprawdzenia co się dzieje
?

Nie ma sensu. Zabierz się za lekturkę w swoim wątku, napisałem Ci co masz zrobić krok po kroku z ilustracjami foto. Najpierw masy, potem sprawdzisz alternator, jak to zrobić? Również Ci opiszę. Chcę najpierw zobaczyć nowe masy.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-26 22:43:53
Autor: bagno

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:if8aei$94n$16news.net.icm.edu.pl...
[...]

Ehh nie ta grupa. Pomyłka.

Data: 2010-12-27 00:04:57
Autor: Uncle Pete
urządzenie do ciągłego pomiaru parametrów akumulatora
Ehh nie ta grupa. Pomyłka.

Z powodu jednego trolla?
:)

Piotr

Data: 2010-12-27 06:22:54
Autor: bagno
urządzenie do ciągłego pomiaru parametrów akumulatora

Użytkownik "Uncle Pete" <pkozarzewski@isppan.waw.pl> napisał w wiadomości news:4d17ca4a$1news.home.net.pl...
Ehh nie ta grupa. Pomyłka.

Z powodu jednego trolla?
:)

Z powodu jednej pomyłki. Miało być pl.misc.elektronika.

urządzenie do ciągłego pomiaru parametrów akumulatora