urządzenie wielofunkcyjne - prośba o po moc w wyborze

Data: 2015-03-08 01:12:32
Autor: Krzysiek
urządzenie wielofunkcyjne - prośba o po moc w wyborze
Mam nadzieję, że moje pytanie jest dostatecznie sprzętowe i nie zostanę okrzyczany.
Przymierzam się do wymiany sędziwego LaserJeta 1100 na urządzenie wielofunkcyjne klasy SOHO. Do tej pory drukowałem mało, ok. 2000 stron rocznie, jednorazowo po kilka-kilkanaście stron, nie zapowiada się, żeby wzrost liczby stron by dramatyczny w przewidywalnej przyszłości, ale chciałbym mieć coś lepszego:
* laser kolorowy z duplexem; plujka nie wchodzi w grÄ™.
* all in one: druk, skan, fax, xero
* połączenie LAN, do tego wszystkie w/w funkcje powinny być dostępne bez konieczności połączenia USB (np. dla skanowania)
* cena i koszt wydruku - w granicach rozsądku. Nie muszę szukać sprzętu za 100 pln, ale nie chcę kupować super-kombajnu za 20k pln, nawet jeśli mogę to sobie wrzucić w koszty. Powiedzmy że nie chciałbym wydać więcej niż 2000,- chyba, że za kilkaset złotych więcej dostanę jakąś absolutną rewelację. Jeśli będę mógł zapłacić dużo mniej, to się ucieszę, ale tylko wtedy, gdy nie będzie trzeba iść na kompromisy: najważniejsze dla mnie to bezproblemowość, i o ile można coś przewidzieć - bezawaryjność.

ProszÄ™ serdecznie o pomoc w wyborze.

Na razie przyglądałem się Canonowi i-SENSYS MF8550Cdn; podobne monochromatyczne urządzenia używałem w pracy i - poza możliwością skanowania tylko przez USB lub do maila - była to najfajniejsza kopiarka i drukarka z którą miałem do czynienia. Mam jednak ograniczone doświadczenie w tym zakresie, pewnie można wybrać i lepiej i taniej.

Z góry dziękuję za pomoc
--
Krzysztof Okoń

Data: 2015-03-08 21:50:48
Autor: 666
urządzenie wielofunkcyjne - prośba o pomoc w wyborze
Jestem na podobnym etapie i najbardziej interesuje mnie 3-letnia gwarancja (na dziś chyba tylko Brother?), ponieważ każde bez wyjątku urządzenie wielofunkcyjne (laser mono) psuło mi się około drugiego roku.
A to zasilacz padł (Lexmark), a to toner się rozsypuje (Panasonic, ale toner zamiennik), a to druk blady (Samsung), a to papier wciąga (inny Samsung).
Urządzenie Dell C1765NF mi się podoba (niezłe recenzje na amazon.co.uk, tanie zamienniki), ale ma chyba tylko rok gwarancji?
HP LaserJet Pro 200 Color M276n sporo droższy.
Na kolorze to imho tylko zamienniki, na oryginały mało kogo stać (komplet przewyższa cenę urządzenia).

-- -- -

Data: 2015-03-09 17:55:15
Autor: 666
urządzenie wielofunkcyjne - prośba o pomoc w wyborze
www.ebay.pl/itm/161555918196
Niestety nie odpowiada na maile z pytaniem o wysyłkę do Polski.
A myśmy ich w 1940 przed Niemcami obronili ;-))

-- -- -
UrzÄ…dzenie Dell C1765NF mi siÄ™ podoba, ale ma chyba tylko rok gwarancji?

urządzenie wielofunkcyjne - prośba o po moc w wyborze