us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze

Data: 2011-04-29 22:01:45
Autor: Cyb
us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
jakis urzad skarbowy przeslal na moje konto firmowe zwrot pit za 2010
jakiejs innej osoby.

co w takiej sytuacji zrobic? reklamacje w swoim banku czy ogolnie
zadzownic do tego US i niech sobie robia storno?

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2011-04-29 22:32:08
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 29 Apr 2011 22:01:45 +0200, Cyb napisał(a):

co w takiej sytuacji zrobic? reklamacje w swoim banku czy ogolnie
zadzownic do tego US i niech sobie robia storno?

Pieniądze przesunąć na inne konto, a następnie napisać do US pismo, z
prośbą o wyjaśnienie. W ten sposób bedziesz miał odsetki, a tyłek będzie kryty.

--
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2011-04-29 22:48:40
Autor: MarekZ
Użytkownik "AdamPłaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c1.01.3QLmsh$0Js@mike.oldfield.org.pl...

Pieniądze przesunąć na inne konto, a następnie napisać do US pismo, z
prośbą o wyjaśnienie.
W ten sposób bedziesz miał odsetki, a tyłek będzie kryty.

Ciekawe czy odsetki pokryją koszt sporządzenia i wysłania pisma... Ja bym sobie darował pismo do organu podatkowego.

Data: 2011-04-29 23:36:23
Autor: Waldek

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:ipf6s3$7tk$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Tym bardziej ze kolega nie ma obowiazku sprawdzania wyciagow ;)
Pieniadze mogl wydac na dowolny cel calkowicie nieswiadomie
wiec niech sie teraz US martwi skoro dal dupy :D
- tyle ze z drugiej strony, byc moze dla jakiegos Kowalskiego
 ten zwrot ma spore znaczenie finansowe, wiec w tym wypadku
chyba warto być OK

Pozdrawiam

Data: 2011-04-29 23:39:52
Autor: MarekZ
Użytkownik "Waldek" <spam@nie.cpam> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipfb0o$op$1@news.onet.pl...

[...]

Jak "Kowalski" wykaże się cierpliwością zyska jeszcze dodatkowo odsetki podatkowe od kwoty zwrotu.

Data: 2011-04-29 23:43:35
Autor: george

"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote in message news:ipf9s2$9n4$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

a jak wykaże sie "gorliwością" to go jeszcze sprawdzą :)

george

Data: 2011-04-29 23:49:11
Autor: Cyb
On Fri, 29 Apr 2011 23:43:35 +0200, "george" <george___@vp.pl> wrote:

[...]

a jak znamy zycie, to po tym sprawdzeniu Kowalski odda te odsetki +
spora nawiazke i pewnie w sumie taniej by go wyszlo, gdyby wogole ten
zwrot zostal u mnie (mimo ze kwota idzie w kplny).

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2011-04-30 00:02:29
Autor: Waldek

Użytkownik "Cyb" <cybus_@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał w wiadomości news:rdcmr65frb80jv76ktercstkqsmkbskke94ax.com...

a jak znamy zycie, to po tym sprawdzeniu Kowalski odda te odsetki +
spora nawiazke i pewnie w sumie taniej by go wyszlo, gdyby wogole ten
zwrot zostal u mnie (mimo ze kwota idzie w kplny).

No ... jak Kowalski jest byznesmenem, to moze ;)
prostemu Nowakowi, to najwyzej mogliby starac sie udowodnic
ze zjadl swoje dzieci a oczekuje zwrotu ulgi :D

Pozdrawiam

Data: 2011-04-29 23:59:02
Autor: Waldek

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4dbb310a$0$2452$65785112news.neostrada.pl...

Jak "Kowalski" wykaże się cierpliwością zyska jeszcze dodatkowo odsetki podatkowe od kwoty zwrotu.

a jak wykaże sie "gorliwością" to go jeszcze sprawdzą :)

Akurat dla tych lobuzow jakos nie mam litosci
w ub. roku zonka sie pomylila na swoja niekorzysc
placac znacznie wiecej niz nalezalo awansem za 2 ostatnie miesiace
Przytrzymali pit-a do ostatniego dnia, po czym wezwali do korekty
i pociagneli jeszcze "regulaminowo" przez miesiac
 - a mialy byc takie fajne wakacje :]

Pozdrawiam

Data: 2011-04-30 09:05:27
Autor: mvoicem
(29.04.2011 22:48), MarekZ wrote:
[...]

Można pismo sporządzić elektronicznie/faksowo. O ile maila to nie
wiadomo czy odbiorą - faks prawie na pewno.

p. m.

Data: 2011-04-29 22:50:33
Autor: animka
W dniu 2011-04-29 22:01, Cyb pisze:
[...]

Raczej powinieneś zwrócić na konto z którego przekazano.
Najpierw zadzwoń i poinformuj o pomyłce.

--
animka

Data: 2011-04-30 07:58:04
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail animka@to.nie.ja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

w jakim kontekscie uzywasz tutaj słowa: powinienes?

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2011-04-29 23:02:56
Autor: george

"Cyb" <cybus_@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote in message news:856mr61kic75bio6elhp0uhcb754470mm74ax.com...
[...]

nie wykonuj zadnej akcji,
poczekaj na telefon z Twojego banku.

george

Data: 2011-04-29 23:24:03
Autor: Robert Tomasik
us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
Uzytkownik "Cyb" <cybus_@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal w wiadomosci news:856mr61kic75bio6elhp0uhcb754470mm74ax.com...
[...]

Swojego banku nie masz co atakowac, bo on nie jest strona. Pismo do Urzedu Skarbowego informujace o zaistnialej sprawie i wnioskiem, by podali numer rachunku bankowego, na jaki masz to wrócic.

Data: 2011-04-29 23:43:43
Autor: animka
W dniu 2011-04-29 23:24, Robert Tomasik pisze:
[...]

rachunku bankowego, na jaki masz to wrĂłcic.

Przecież powinien zwrócić na taki sam numer konta jaki ma na przelewie. Czyli do US.

--
animka

Data: 2011-04-30 00:13:47
Autor: MarekZ
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipfc8p$o99$1@node2.news.atman.pl...

Przecież powinien zwrócić na taki sam numer konta jaki ma na przelewie. Czyli do US.

Fatalny pomysł. Naprawdę fatalny.

Data: 2011-04-30 07:23:36
Autor: Tytus
us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
Fatalny pomysł. Naprawdę fatalny.

dyskutujesz z animką

jk

Data: 2011-04-30 07:58:05
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail robert.tomasik@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

a za list Urząd mu odda?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2011-05-01 18:51:22
Autor: Adam Płaszczyca
us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
Dnia Sat, 30 Apr 2011 07:58:05 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

a za list Urząd mu odda?

Owszem, można zażądać zwrotu kosztów. --
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2011-05-01 19:53:56
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:c1.01.3QMvt1$0K2mike.oldfield.org.pl...
Dnia Sat, 30 Apr 2011 07:58:05 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

a za list Urząd mu odda?

Owszem, można zażądać zwrotu kosztów.

Ba! Można im zwrócić kwotę pomniejszoną o koszt pisma.

Data: 2011-05-02 01:00:17
Autor: krzysztofsf
On 29 Kwi, 23:24, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
Uzytkownik "Cyb" <cyb...@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
> [...]

Skarbowego informujace o zaistnialej sprawie i wnioskiem, by podali numer
rachunku bankowego, na jaki masz to wrócic.

Mialem kiedys taka sytuacje i wymoglem w koncu na banku cofniecie
przelewu.
Bank "byl strona" poniewaz przelew mial moj numer konta ale dane
osobowe innej osoby.

Data: 2011-05-01 22:12:29
Autor: Q
[...]

Jest wrecz pewne, ze US zglosi sie po owa "zgube",
wiec olej, ale tej kasy nie wydawaj.

Co do konkretow - konto w polbanku, ew. jakas krotka lokata :).
I daj znac jak sie odezwa :).

PS
Kumpel ze studiow nie dostal stypendium.
Po miesiacu idzie na dziekanatu i pyta co i jak.
Okazalo sie, ze pani robiaca przelewy "pierdolnela sie"
i przelala kase typowi o bardzo podobnie brzmiacym imieniu i nazwisku :).
Kolega pyta jak moze teraz odzyskac pieniadze?
Pani przeprosila i powiedzial, ze nic nie moze zrobic.
Przekazala kumplowi wszystkie dane felernego przelewu
(imie, nazwisko, adres, telefon)
i powiedziala: "niech pan sie z nim skontaktuje i poprosi o oddanie stupendium".

Tak to w tym kraju jest - zadnej odpowiedzialnosci,
co gorsza tak jest w wiekszosci krajow na swiecie...

Data: 2011-05-02 07:43:59
Autor: ąćęłń
us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
Przekształcić to konto w konto wspólne, za odsetki kupić czipsy, colę i fotel, a może i na monitor starczy ;-)

-- -- -

Data: 2011-05-04 21:57:50
Autor: Budzik
us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
Użytkownik Q no@spam.pl ...

[...]

a co zrobił "kumpel"
Bo jak się na to zgodził, to przykłada rękę do takiego stanu rzeczy.

Data: 2011-05-05 01:24:37
Autor: Q
us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
a co zrobił "kumpel"
Bo jak się na to zgodził, to przykłada rękę do takiego stanu rzeczy.

Byl mlody, glupi, naiwny, ale kase odzyskal.
Akurat nie wpadl na "zlodzieja" :).

us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze