us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze

Data: 2011-04-29 23:24:03
Autor: Robert Tomasik
us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
Uzytkownik "Cyb" <cybus_@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal w wiadomosci news:856mr61kic75bio6elhp0uhcb754470mm74ax.com...
jakis urzad skarbowy przeslal na moje konto firmowe zwrot pit za 2010
jakiejs innej osoby.

co w takiej sytuacji zrobic? reklamacje w swoim banku czy ogolnie
zadzownic do tego US i niech sobie robia storno?

Swojego banku nie masz co atakowac, bo on nie jest strona. Pismo do Urzedu Skarbowego informujace o zaistnialej sprawie i wnioskiem, by podali numer rachunku bankowego, na jaki masz to wrócic.

Data: 2011-04-29 23:43:43
Autor: animka
W dniu 2011-04-29 23:24, Robert Tomasik pisze:
[...]

rachunku bankowego, na jaki masz to wrĂłcic.

Przecież powinien zwrócić na taki sam numer konta jaki ma na przelewie. Czyli do US.

--
animka

Data: 2011-04-30 00:13:47
Autor: MarekZ
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipfc8p$o99$1@node2.news.atman.pl...

Przecież powinien zwrócić na taki sam numer konta jaki ma na przelewie. Czyli do US.

Fatalny pomysł. Naprawdę fatalny.

Data: 2011-04-30 07:23:36
Autor: Tytus
us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
Fatalny pomysł. Naprawdę fatalny.

dyskutujesz z animką

jk

Data: 2011-04-30 07:58:05
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail robert.tomasik@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

a za list Urząd mu odda?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2011-05-01 18:51:22
Autor: Adam Płaszczyca
us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
Dnia Sat, 30 Apr 2011 07:58:05 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

a za list Urząd mu odda?

Owszem, można zażądać zwrotu kosztów. --
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2011-05-01 19:53:56
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:c1.01.3QMvt1$0K2mike.oldfield.org.pl...
Dnia Sat, 30 Apr 2011 07:58:05 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

a za list Urząd mu odda?

Owszem, można zażądać zwrotu kosztów.

Ba! Można im zwrócić kwotę pomniejszoną o koszt pisma.

Data: 2011-05-02 01:00:17
Autor: krzysztofsf
On 29 Kwi, 23:24, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
Uzytkownik "Cyb" <cyb...@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
> [...]

Skarbowego informujace o zaistnialej sprawie i wnioskiem, by podali numer
rachunku bankowego, na jaki masz to wrócic.

Mialem kiedys taka sytuacje i wymoglem w koncu na banku cofniecie
przelewu.
Bank "byl strona" poniewaz przelew mial moj numer konta ale dane
osobowe innej osoby.

us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze