us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze

Data: 2011-05-01 22:12:29
Autor: Q
us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
jakis urzad skarbowy przeslal na moje konto firmowe zwrot pit za 2010
jakiejs innej osoby.

co w takiej sytuacji zrobic? reklamacje w swoim banku czy ogolnie
zadzownic do tego US i niech sobie robia storno?

Jest wrecz pewne, ze US zglosi sie po owa "zgube",
wiec olej, ale tej kasy nie wydawaj.

Co do konkretow - konto w polbanku, ew. jakas krotka lokata :).
I daj znac jak sie odezwa :).

PS
Kumpel ze studiow nie dostal stypendium.
Po miesiacu idzie na dziekanatu i pyta co i jak.
Okazalo sie, ze pani robiaca przelewy "pierdolnela sie"
i przelala kase typowi o bardzo podobnie brzmiacym imieniu i nazwisku :).
Kolega pyta jak moze teraz odzyskac pieniadze?
Pani przeprosila i powiedzial, ze nic nie moze zrobic.
Przekazala kumplowi wszystkie dane felernego przelewu
(imie, nazwisko, adres, telefon)
i powiedziala: "niech pan sie z nim skontaktuje i poprosi o oddanie stupendium".

Tak to w tym kraju jest - zadnej odpowiedzialnosci,
co gorsza tak jest w wiekszosci krajow na swiecie...

Data: 2011-05-02 07:43:59
Autor: ±ćęłń
us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
Przekształcić to konto w konto wspólne, za odsetki kupić czipsy, colę i fotel, a może i na monitor starczy ;-)

-- -- -

olej, ale tej kasy nie wydawaj.

Data: 2011-05-04 21:57:50
Autor: Budzik
us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
Użytkownik Q no@spam.pl ...

[...]

a co zrobił "kumpel"
Bo jak się na to zgodził, to przykłada rękę do takiego stanu rzeczy.

Data: 2011-05-05 01:24:37
Autor: Q
us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
a co zrobił "kumpel"
Bo jak się na to zgodził, to przykłada rękę do takiego stanu rzeczy.

Byl mlody, glupi, naiwny, ale kase odzyskal.
Akurat nie wpadl na "zlodzieja" :).

us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze