usa - jakies porady ?

Data: 2010-01-03 20:41:19
Autor: Jacek "Fother" Klajn
usa - jakies porady ?

- jakieś inne porady, albo oczywiste rzeczy o których mogę nie wiedzieć :) ? z góry dzięki za pomoc.

No hej
Ja latarki i automaty woze w bagazu podrecznym
Reszta w glownym. jak zginie lub sie spozni to sprzet do nurkowania masz.
Ladowarki z reguly sa automatyczne i przestawiaja sie na 110V nie bylo z tym
nigdy problemu.
Z wypozyczaniem ostroznie , nieprawda ze wszystko jest za grosze.
Jezeli chodzi o nurkowania to zalezy gdzie bedziesz.
Pozdrawiam

Jacek
www.fother.pl

--