usb ps2

Data: 2017-07-06 21:35:35
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
usb ps2
co autor miał na myśli
jak w temacie, chodzi mi o możliwość podłączenia myszy USB w standardzie PS/2.
?

Data: 2017-07-06 14:07:09
Autor: TurboPascal
usb ps2

http://allegro.pl/adapter-przejsciowka-gniazdo-usb-wtyk-ps2-i6838810324.html

http://allegro.pl/przejsciowka-adapter-ps2-ps-2-na-usb-wtyk-mysz-i6720184890.html

Data: 2017-07-07 17:16:06
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
usb ps2
Panie Kolego!
chodziło mi o specyfikację! (przecież mnie Kolega chyba rozumie)

usb ps2