usenetowy humor: PKB Polski w I kwartale 2009 roku by ł najwyższy w Unii Europejskiej!

Data: 2009-06-04 11:14:29
Autor: Andrzej Adam Filip
usenetowy humor: PKB Polski w I kwartale 2009 roku by ł najwyższy w Unii Europejskiej!
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/cf970a84c1c3ab2b
From: "Jarek orędownik PO" <ad...@email.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: PKB Polski w I kwartale 2009 roku był najwyższy w Unii Europejskiej!
Date: Wed, 3 Jun 2009 22:28:36 +0200

P.S.
Wystarczył jeden dobry kwartał żeby PKB Polski przegoniło PKB Niemiec ;-)
A poważniej: są tacy co nie zauważają co naprawdę *powiedzieli* :-)

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Gdyby w jeziorze były ryby, wędkowanie nie miałoby sensu.

Data: 2009-06-04 11:22:12
Autor: skippy
usenetowy humor: PKB Polski w I kwartale 2009 roku by³ najwy¿szy w Unii Europejskiej!

U¿ytkownik "Andrzej Adam Filip"
Wystarczy³ jeden dobry kwarta³ ¿eby PKB Polski przegoni³o PKB Niemiec ;-)

WZROST
zapomnia³es o tym s³owie, a ono zmienia wszystko

Data: 2009-06-04 09:28:43
Autor: Loser
usenetowy humor: PKB Polski w I kwartale 2009 roku by³ najwy¿szy w Unii Europejskiej!
Ciao

Co najmniej polowa politykow, a i publicystow mowi "PKB" (pewnie czesciowo nie rozumiejac- a nie wzrost PKB

Niestety

Ale moze kiedys nasze wnuki sie doczekaja tych "optymistycznych zalozen"

:-)

Pozdrowko

Loser

skippy <man3@on.the.moon> napisa³(a):

Data: 2009-06-04 11:37:28
Autor: Ingarden
usenetowy humor: PKB Polski w I kwartale 2009 roku by³ najwy¿szy w Un ii Europejskiej!
WZROST
zapomnia³es o tym s³owie, a ono zmienia wszystko

Tak jest w oryginale:

"PKB Polski w I kwartale 2009 roku wzrós³ o 1,9 proc. rok do roku i by³ najwy¿szy w Unii Europejskiej - poda³ Eurostat."

http://gospodarka.gazeta.pl/Gielda/1,85951,6681249,Eurostat__PKB_w_Polsce_w_I_kwartale_wzrosl_o_1_9_proc_.html
(http://tinyurl.com/qyfvv4)

Ach te dziennikarskie chochliki (o stu innych imionach)..

--
le

Data: 2009-06-04 11:43:22
Autor: Andrzej Adam Filip
usenetowy humor: PKB Polski w I kwartale 2009 roku był najwyższy w Unii Europejskiej!
Ingarden <ekstrakt_USUN_@o2.pl> pisze:

WZROST
zapomniałes o tym słowie, a ono zmienia wszystko

Tak jest w oryginale:

"PKB Polski w I kwartale 2009 roku wzrósł o 1,9 proc. rok do roku i
był najwyższy w Unii Europejskiej - podał Eurostat."

http://gospodarka.gazeta.pl/Gielda/1,85951,6681249,Eurostat__PKB_w_Polsce_w_I_kwartale_wzrosl_o_1_9_proc_.html
(http://tinyurl.com/qyfvv4)

Ach te dziennikarskie chochliki (o stu innych imionach)..

Ja nie zacytowałem "portali", ja zacytowałem usenetowy post (linki podałem) na pl.soc.polityka człowieka "robiącego przedwyborczą
propagandę". Tak się "zaperzył" że przestał zauważać co *napisał*.

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Nie ciąży kłoda tysiącowi ludzi.

Data: 2009-06-04 12:38:27
Autor: Ingarden
[...]

Tak. A ja wkleilem zrodlo z ktorego czlowiek skopiowal tresc do swojego posta. Czyli: "Tak się "zaperzył" że przestał zauważać co *przekleja*".

--
le

Data: 2009-06-04 11:37:51
Autor: Andrzej Adam Filip
usenetowy humor: PKB Polski w I kwartale 2009 roku był najwyższy w Unii Europejskiej!
"skippy" <man3@on.the.moon> pisze:

Użytkownik "Andrzej Adam Filip"
Wystarczył jeden dobry kwartał żeby PKB Polski przegoniło PKB Niemiec ;-)

WZROST
zapomniałes o tym słowie, a ono zmienia wszystko

*Ty* zapomniałeś że ja cytuje post z pl.soc.polityka jako *żart*, cytuje
"słowo w słowo". To nie ja zapomniałem kluczowego słowa którego brak
zrobił z tematu postu który zacytowałem *pokazowy idiotyzm*.

W swoim poście odniosłem się z ironią do tego co zostało postnięte
dokładnie tak jak zostało postnięte. Nie poczuwam się do obowiązku
domyślania się "co autor/poeta" miał na myśli. Czytam *co napisano*.

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Prawdziwą wiedzą jest ta, która łączy się z czynem.

Data: 2009-06-04 16:46:28
Autor: skippy
usenetowy humor: PKB Polski w I kwartale 2009 roku by³ najwy¿szy w Unii Europejskiej!

U¿ytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:00xd15gqx5yvonne.huge.strangled.net...
[...]

*Ty* zapomnia³e¶ ¿e ja cytuje post z pl.soc.polityka jako *¿art*, cytuje
"s³owo w s³owo". To nie ja zapomnia³em kluczowego s³owa którego brak
zrobi³ z tematu postu który zacytowa³em *pokazowy idiotyzm*.

OK, sorki;)

Po tym, jak *powazny* polityk stwierdza, ze +0,8 PKB to w granicach b³êdu statystycznego, wszystko sta³o sie mozliwe:)
Co dopiero jakas pisanina w usenecie.

Pozdrawiam

usenetowy humor: PKB Polski w I kwartale 2009 roku by ł najwyższy w Unii Europejskiej!