user z facebooka

Data: 2013-09-20 17:47:27
Autor: animka
user z facebooka
Witam,
Coś mnie podkusiło i parę razy zajrzałam na swoje konto na facebooku. Przedtem facebooka miałam w filtrze, bo mi to to "lubie to, lubię to" i wszędzie się pchało działało na nerwy.
Teraz za mało komuś tam z tego facebooka było moich danych osobowych, liczyli, że im podam wszystko jak na tacy to się zemścili i nie mogę na to swoje konto PL wejść.
Najpierw mi przysłali kod dostępu, który im nie pasował, bo nieprawdziwy rzekomo, potem napisali i podali linka, żebym zmienila hasło. Hasło zmieniłam i też nie moge wejść. Zażyczyli sobie (automat), żebym wpisała swój numer telefonu. Nie uśmiechało mi się to, ale, zeby sprawę zakończyć, a przedtem wejść na konto wpisałam swój numer telefonu. I tak parę razy SMS-y z haslem na facebooka nie przychodziły.
Napisałam w odpowiedzi na jednego maila, że wyludzili mój numer telefonu i mi tego hasla nie przysłali. Pewnie jakby przyslali to tez mogłoby być fałszywe.
Nie dość, że nic nie zrobili to jeszcze teraz sobie zażyczyli mojego dowodu osobistego. Napisałam temu panu, że dowód osobisty to ja mogę pokazac w banku  - jak coś załatwiam. Dość szpiegowania ludzi i wyciągania danych osobowych.

Poniżej wklejam parametry tego pana z facebooka i to co mi napisał:

Witaj,

Nie możemy przyznać Ci dostępu do tego konta ani podjąć wobec niego żadnych innych działań, ponieważ nie otrzymaliśmy od Ciebie uznawanego dowodu tożsamości, którego dane byłyby zgodne z danymi zapisanymi na koncie.

Przypominamy, że nie będziemy mogli udzielić Ci pomocy, jeśli nie załączysz do odpowiedzi dowodu tożsamości w akceptowanej przez nas formie.

Dziękujemy,

Tymon
User Operations
FacebookSearch results

% This is the RIPE Database query service.
% The objects are in RPSL format.
%
% The RIPE Database is subject to Terms and Conditions.
% See http://www.ripe.net/db/support/db-terms-conditions.pdf

% Note: this output has been filtered.
%       To receive output for a database update, use the "-B" flag.

% Information related to '0.0.0.0 - 255.255.255.255'

inetnum:        0.0.0.0 - 255.255.255.255
netname:        IANA-BLK
descr:          The whole IPv4 address space
country:        EU #Country field is actually all countries in the world and not just EU countries
org:            ORG-IANA1-RIPE
admin-c:        IANA1-RIPE
tech-c:         IANA1-RIPE
status:         ALLOCATED UNSPECIFIED
remarks:        This object represents all IPv4 addresses.
remarks:        If you see this object as a result of a single IP query, it
remarks:        means that the IP address you are querying is not managed by
remarks:        the RIPE NCC but by one of the other five RIRs. It might
remarks:        also be an address that has been reserved by the IETF as part
remarks:        of a protocol or test range.
remarks:        You can find the whois server to query, or the
remarks:        IANA registry to query on this web page:
remarks: http://www.iana.org/assignments/ipv4-address-space/ipv4-address-space.xml
mnt-by:         RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-lower:      RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-routes:     RIPE-NCC-RPSL-MNT
source:         RIPE #Filtered

Update
organisation:   ORG-IANA1-RIPE
org-name:       Internet Assigned Numbers Authority
org-type:       IANA
address:        see http://www.iana.org
remarks:        The IANA allocates IP addresses and AS number blocks to RIRs
remarks:        see http://www.iana.org/numbers
admin-c:        IANA1-RIPE
tech-c:         IANA1-RIPE
mnt-ref:        RIPE-NCC-HM-MNT
mnt-by:         RIPE-NCC-HM-MNT
source:         RIPE #Filtered
role:           Internet Assigned Numbers Authority
address:        see http://www.iana.org.
admin-c:        IANA1-RIPE
tech-c:         IANA1-RIPE
nic-hdl:        IANA1-RIPE
remarks:        For more information on IANA services
remarks:        go to IANA web site at http://www.iana.org.
mnt-by:         RIPE-NCC-MNT
source:         RIPE #Filtered

% This query was served by the RIPE Database Query Service version 1.68.1 (WHOIS2)

--
animka

Data: 2013-09-20 18:11:27
Autor: Maurycy Poszepszyski
user z facebooka
Dnia 2013-09-20 17:47, Uytkownik - animka  napisa::
Witam,
Co mnie podkusio i par razy zajrzaam na swoje konto na facebooku.

omatko... zapowiada si ciekawie. Lodwka, chipsy, piwo...

Poniej wklejam parametry tego pana z facebooka i to co mi napisa:

Witaj,

Nie moemy przyzna Ci dostpu do tego konta ani podj wobec niego
adnych innych dziaa, poniewa nie otrzymalimy od Ciebie uznawanego
dowodu tosamoci, ktrego dane byyby zgodne z danymi zapisanymi na
koncie.

Nastpne bdzie pytanie o pin i cvs do karty. :-)))

User Operations
FacebookSearch results

% This is the RIPE Database query service.
/ciabach!/

No to gocie z RIPE i z IANA nie powinni dzisiejszej nocy spa spokojnie. Ja bym nie spa. :-D
--
http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

Data: 2013-09-20 20:25:41
Autor: z
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 18:11, Maurycy Poszepszyski pisze:
omatko... zapowiada si ciekawie. Lodwka, chipsy, piwo...

No to jedziemy :-)

Nie znam si na tym czym na "f" kiedy zaoyem sobie lewe bo trzeba byo kogo "inwigilowa-przewietli" :-)
Ostatnio niedbale gdzie w to cho... wyskakujce f kliknem i wyskoczyo logowanie i te nie dao rady i woao o tel. Odpuciem sobie. Serio woaj o dowd? Moe tylko od Animki? :-)

Data: 2013-09-20 20:38:41
Autor: z
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 20:25, z pisze:
No to jedziemy :-)

Moe lepiej nie.
Wanie f zaproponowao mi podanie mojego hasa do konta pocztowego w celu dodatnia kontaktw. Chyba ich po... :-)

Data: 2013-09-20 20:57:10
Autor: sqlwiel
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 20:38, z pisze:
W dniu 2013-09-20 20:25, z pisze:
No to jedziemy :-)

Moe lepiej nie.
Wanie f zaproponowao mi podanie mojego hasa do konta pocztowego w
celu dodatnia kontaktw. Chyba ich po... :-)

No co Ty?
Przecie to powana firma! I (chyba?) zapewniaj, e nie bd przechowywa Twojego hasa, ani go nie wykorzystaj do cignicia Twojej poczty...
Nie ufasz Zuckerbegowi? Jak moesz?! Wstyd si.

.... a wracajc do pierwotnego postu animki - to chyba zamierzona rozpaka do flejma ;)
Przecie:
"przysali kod dostpu, ktry im nie pasowa, bo nieprawdziwy rzekomo, potem napisali i podali linka, ebym zmienila haso"
- czyli poda(a) na fake-stronie swoje stare (dobre) haso (eby je zmieni). A dalej, to ju wiadomo...
:)

--

Dzikuj. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-09-20 14:47:19
Autor: witek
user z facebooka
sqlwiel wrote:

... a wracajc do pierwotnego postu animki - to chyba zamierzona
rozpaka do flejma ;)

dzisiaj jest piatek i podejrzewam, ze ta rozpaka zostaa juz przez animke skonsumowana stad taki belkot.

Data: 2013-09-20 21:10:59
Autor: Aicha
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 20:38, z pisze:

No to jedziemy :-)

Moe lepiej nie.
Wanie f zaproponowao mi podanie mojego hasa do konta pocztowego w
celu dodatnia kontaktw. Chyba ich po... :-)

Przecie to standard w tych wszystkich miesznych portalikach, a mylenie nie jest mocn stron userw. Raz po raz dostaj powiadomienia od ludzi, ktrych na oczy nie widziaam albo nawet wcale nie kojarz, e chc mnie doda do znajomych w jakim Badoo czy innym wynalazku. A potem si okazuje, e to np. sprzedawca ze znanego portalu aukcyjnego sprzed kilku lat...

--
Nie ma na tym wiecie bestii podobnej zej kobiecie, chocia bowiem
wrd czworonogw lew jest najsroszy, a wrd ww drakon najdzikszy,

Data: 2013-09-20 22:33:42
Autor: animka
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 20:38, z pisze:
W dniu 2013-09-20 20:25, z pisze:
No to jedziemy :-)

Może lepiej nie.
Właśnie f zaproponowało mi podanie mojego hasła do konta pocztowego w
celu dodatnia kontaktów. Chyba ich po... :-)

Po prostu wyłudzacze, szpiedzy.

--
animka

Data: 2013-09-20 22:32:56
Autor: animka
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 20:25, z pisze:
W dniu 2013-09-20 18:11, Maurycy Poszepszyński pisze:
Łomatko... zapowiada się ciekawie. Lodówka, chipsy, piwo...

No to jedziemy :-)

Nie znam się na tym czymś na "f" kiedyś założyłem sobie lewe bo trzeba
było kogoś "inwigilować-prześwietlić" :-)
Ostatnio niedbale gdzieś w to cho... wyskakujące f kliknąłem i
wyskoczyło logowanie i też nie dało rady i wołało o tel. Odpuściłem
sobie. Serio wołają o dowód? Może tylko od Animki? :-)

No nie wiem, może tylko ode mnie. Chyba ktoś się podpiął pod facebooka.
Sądząc po danych z Iana.

Ja tam konto załozyłam parę lat temu, ale przestałam tam zaglądać i zablokowałam w Operze wszystkie dziadostwo, które dotyczyło facebooka, bo napisał do mnie jakis murzyn LUBIE TO, a potem łamaną polszczyzną zaczął dziadowanie o pieniądze.
Głośna kiedyś była sprawa o takich sprawach.
Teraz ostatnio weszłam tam, bo mnie zaciekawił pewien temat, no i przez parę dni tam zaglądałam.
Teraz nie wiem co mam zrobić z tym facebookiem z IANA. Czy iść na policję?
Tylko sęk w tym, że mam pare ważniejszych spraw na głowie .

--
animka

Data: 2013-09-21 00:10:20
Autor: Krzysztof 45
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 22:32, animka pisze:

Teraz nie wiem co mam zrobić z tym facebookiem z IANA. Czy iść na
policję?
Policję LOL
A jak na ulicy lub przy wejściu do sklepu, ktoś poprosi cię o dane
osobowe, tez idziesz z tym na policję?
Ja bym poszedł do kina, na piwo, wódkę, balety, itp, itd. i olał temat.

Po aferze Snowdena Facebook stracił 11 mln użytkowników
Bądź numerem 11000001 i nie stresuj się.

--
http://niewygodne.info.pl/index.htm
Prof. Witold Kieżun:"Smutno mi, że umieram jednak nie w tej Polsce,

Data: 2013-09-21 13:54:47
Autor: animka
user z facebooka
W dniu 2013-09-21 00:10, Krzysztof 45 pisze:
[...]

OK, ale moze do admina IANA napiszę i podam whois żeby zgłosili to prawdziwemu facebookowi.
To jest prawie jak to:
http://www.fakt.pl/Przejmowali-konta-Allegro-i-oszukiwali-internautow,artykuly,132782,1.html

--
animka

Data: 2013-09-21 14:03:32
Autor: Marek Dyjor
user z facebooka
animka wrote:
W dniu 2013-09-20 20:25, z pisze:
[...]

konieczeni leć na policję...  niech też coś mają z życia :)

przychodzi Animka na policje w sprawie facebooka...  zaczyna sie dobrze.

Data: 2013-09-21 15:31:01
Autor: animka
user z facebooka
W dniu 2013-09-21 14:03, Marek Dyjor pisze:
animka wrote:
W dniu 2013-09-20 20:25, z pisze:
[...]

Animka to ja mogę być dla ciebie.

--
animka

Data: 2013-09-21 08:32:46
Autor: witek
user z facebooka
animka wrote:

Animka to ja mogę być dla ciebie.

jeszcze by cie musial chciec.

Data: 2013-09-20 22:25:07
Autor: animka
user z facebooka
Dnia 2013-09-20 17:47, Użytkownik - animka  napisał::
[...]

Następne będzie pytanie o pin i cvs do karty. :-)))

User Operations
FacebookSearch results

% This is the RIPE Database query service.
/ciabach!/

No to goście z RIPE i z IANA nie powinni dzisiejszej nocy spać
spokojnie. Ja bym nie spał. :-D

Czy to możliwe, że facebok ma konta pocztowe na IANA? Raczej nie.

--
animka

Data: 2013-09-20 16:42:49
Autor: witek
user z facebooka
animka wrote:
No to goście z RIPE i z IANA nie powinni dzisiejszej nocy spać
spokojnie. Ja bym nie spał. :-D

Czy to możliwe, że facebok ma konta pocztowe na IANA? Raczej nie.

LOL, Ale kabaret

Oni maja konta na Luna

user z facebooka