user z facebooka

Data: 2013-09-20 18:11:27
Autor: Maurycy Poszepszyski
user z facebooka
Dnia 2013-09-20 17:47, Uytkownik - animka  napisa::
Witam,
Co mnie podkusio i par razy zajrzaam na swoje konto na facebooku.

omatko... zapowiada si ciekawie. Lodwka, chipsy, piwo...

Poniej wklejam parametry tego pana z facebooka i to co mi napisa:

Witaj,

Nie moemy przyzna Ci dostpu do tego konta ani podj wobec niego
adnych innych dziaa, poniewa nie otrzymalimy od Ciebie uznawanego
dowodu tosamoci, ktrego dane byyby zgodne z danymi zapisanymi na
koncie.

Nastpne bdzie pytanie o pin i cvs do karty. :-)))

User Operations
FacebookSearch results

% This is the RIPE Database query service.
/ciabach!/

No to gocie z RIPE i z IANA nie powinni dzisiejszej nocy spa spokojnie. Ja bym nie spa. :-D
--
http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

Data: 2013-09-20 20:25:41
Autor: z
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 18:11, Maurycy Poszepszyski pisze:
omatko... zapowiada si ciekawie. Lodwka, chipsy, piwo...

No to jedziemy :-)

Nie znam si na tym czym na "f" kiedy zaoyem sobie lewe bo trzeba byo kogo "inwigilowa-przewietli" :-)
Ostatnio niedbale gdzie w to cho... wyskakujce f kliknem i wyskoczyo logowanie i te nie dao rady i woao o tel. Odpuciem sobie. Serio woaj o dowd? Moe tylko od Animki? :-)

Data: 2013-09-20 20:38:41
Autor: z
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 20:25, z pisze:
No to jedziemy :-)

Moe lepiej nie.
Wanie f zaproponowao mi podanie mojego hasa do konta pocztowego w celu dodatnia kontaktw. Chyba ich po... :-)

Data: 2013-09-20 20:57:10
Autor: sqlwiel
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 20:38, z pisze:
W dniu 2013-09-20 20:25, z pisze:
No to jedziemy :-)

Moe lepiej nie.
Wanie f zaproponowao mi podanie mojego hasa do konta pocztowego w
celu dodatnia kontaktw. Chyba ich po... :-)

No co Ty?
Przecie to powana firma! I (chyba?) zapewniaj, e nie bd przechowywa Twojego hasa, ani go nie wykorzystaj do cignicia Twojej poczty...
Nie ufasz Zuckerbegowi? Jak moesz?! Wstyd si.

.... a wracajc do pierwotnego postu animki - to chyba zamierzona rozpaka do flejma ;)
Przecie:
"przysali kod dostpu, ktry im nie pasowa, bo nieprawdziwy rzekomo, potem napisali i podali linka, ebym zmienila haso"
- czyli poda(a) na fake-stronie swoje stare (dobre) haso (eby je zmieni). A dalej, to ju wiadomo...
:)

--

Dzikuj. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-09-20 14:47:19
Autor: witek
user z facebooka
sqlwiel wrote:

... a wracajc do pierwotnego postu animki - to chyba zamierzona
rozpaka do flejma ;)

dzisiaj jest piatek i podejrzewam, ze ta rozpaka zostaa juz przez animke skonsumowana stad taki belkot.

Data: 2013-09-20 21:10:59
Autor: Aicha
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 20:38, z pisze:

No to jedziemy :-)

Moe lepiej nie.
Wanie f zaproponowao mi podanie mojego hasa do konta pocztowego w
celu dodatnia kontaktw. Chyba ich po... :-)

Przecie to standard w tych wszystkich miesznych portalikach, a mylenie nie jest mocn stron userw. Raz po raz dostaj powiadomienia od ludzi, ktrych na oczy nie widziaam albo nawet wcale nie kojarz, e chc mnie doda do znajomych w jakim Badoo czy innym wynalazku. A potem si okazuje, e to np. sprzedawca ze znanego portalu aukcyjnego sprzed kilku lat...

--
Nie ma na tym wiecie bestii podobnej zej kobiecie, chocia bowiem
wrd czworonogw lew jest najsroszy, a wrd ww drakon najdzikszy,

Data: 2013-09-20 22:33:42
Autor: animka
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 20:38, z pisze:
W dniu 2013-09-20 20:25, z pisze:
No to jedziemy :-)

Może lepiej nie.
Właśnie f zaproponowało mi podanie mojego hasła do konta pocztowego w
celu dodatnia kontaktów. Chyba ich po... :-)

Po prostu wyłudzacze, szpiedzy.

--
animka

Data: 2013-09-20 22:32:56
Autor: animka
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 20:25, z pisze:
W dniu 2013-09-20 18:11, Maurycy Poszepszyński pisze:
Łomatko... zapowiada się ciekawie. Lodówka, chipsy, piwo...

No to jedziemy :-)

Nie znam się na tym czymś na "f" kiedyś założyłem sobie lewe bo trzeba
było kogoś "inwigilować-prześwietlić" :-)
Ostatnio niedbale gdzieś w to cho... wyskakujące f kliknąłem i
wyskoczyło logowanie i też nie dało rady i wołało o tel. Odpuściłem
sobie. Serio wołają o dowód? Może tylko od Animki? :-)

No nie wiem, może tylko ode mnie. Chyba ktoś się podpiął pod facebooka.
Sądząc po danych z Iana.

Ja tam konto załozyłam parę lat temu, ale przestałam tam zaglądać i zablokowałam w Operze wszystkie dziadostwo, które dotyczyło facebooka, bo napisał do mnie jakis murzyn LUBIE TO, a potem łamaną polszczyzną zaczął dziadowanie o pieniądze.
Głośna kiedyś była sprawa o takich sprawach.
Teraz ostatnio weszłam tam, bo mnie zaciekawił pewien temat, no i przez parę dni tam zaglądałam.
Teraz nie wiem co mam zrobić z tym facebookiem z IANA. Czy iść na policję?
Tylko sęk w tym, że mam pare ważniejszych spraw na głowie .

--
animka

Data: 2013-09-21 00:10:20
Autor: Krzysztof 45
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 22:32, animka pisze:

Teraz nie wiem co mam zrobić z tym facebookiem z IANA. Czy iść na
policję?
Policję LOL
A jak na ulicy lub przy wejściu do sklepu, ktoś poprosi cię o dane
osobowe, tez idziesz z tym na policję?
Ja bym poszedł do kina, na piwo, wódkę, balety, itp, itd. i olał temat.

Po aferze Snowdena Facebook stracił 11 mln użytkowników
Bądź numerem 11000001 i nie stresuj się.

--
http://niewygodne.info.pl/index.htm
Prof. Witold Kieżun:"Smutno mi, że umieram jednak nie w tej Polsce,

Data: 2013-09-21 13:54:47
Autor: animka
user z facebooka
W dniu 2013-09-21 00:10, Krzysztof 45 pisze:
[...]

OK, ale moze do admina IANA napiszę i podam whois żeby zgłosili to prawdziwemu facebookowi.
To jest prawie jak to:
http://www.fakt.pl/Przejmowali-konta-Allegro-i-oszukiwali-internautow,artykuly,132782,1.html

--
animka

Data: 2013-09-21 14:03:32
Autor: Marek Dyjor
user z facebooka
animka wrote:
W dniu 2013-09-20 20:25, z pisze:
[...]

konieczeni leć na policję...  niech też coś mają z życia :)

przychodzi Animka na policje w sprawie facebooka...  zaczyna sie dobrze.

Data: 2013-09-21 15:31:01
Autor: animka
user z facebooka
W dniu 2013-09-21 14:03, Marek Dyjor pisze:
animka wrote:
W dniu 2013-09-20 20:25, z pisze:
[...]

Animka to ja mogę być dla ciebie.

--
animka

Data: 2013-09-21 08:32:46
Autor: witek
user z facebooka
animka wrote:

Animka to ja mogę być dla ciebie.

jeszcze by cie musial chciec.

Data: 2013-09-20 22:25:07
Autor: animka
user z facebooka
W dniu 2013-09-20 18:11, Maurycy Poszepszyński pisze:
Dnia 2013-09-20 17:47, Użytkownik - animka  napisał::
Witam,
Coś mnie podkusiło i parę razy zajrzałam na swoje konto na facebooku.

Łomatko... zapowiada się ciekawie. Lodówka, chipsy, piwo...

Poniżej wklejam parametry tego pana z facebooka i to co mi napisał:

Witaj,

Nie możemy przyznać Ci dostępu do tego konta ani podjąć wobec niego
żadnych innych działań, ponieważ nie otrzymaliśmy od Ciebie uznawanego
dowodu tożsamości, którego dane byłyby zgodne z danymi zapisanymi na
koncie.

Następne będzie pytanie o pin i cvs do karty. :-)))

User Operations
FacebookSearch results

% This is the RIPE Database query service.
/ciabach!/

No to goście z RIPE i z IANA nie powinni dzisiejszej nocy spać
spokojnie. Ja bym nie spał. :-D

Czy to możliwe, że facebok ma konta pocztowe na IANA? Raczej nie.

--
animka

Data: 2013-09-20 16:42:49
Autor: witek
user z facebooka
animka wrote:
No to goście z RIPE i z IANA nie powinni dzisiejszej nocy spać
spokojnie. Ja bym nie spał. :-D

Czy to możliwe, że facebok ma konta pocztowe na IANA? Raczej nie.

LOL, Ale kabaret

Oni maja konta na Luna

user z facebooka