Data: 2011-06-29 17:46:41 | |
Autor: Pendrive | |
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh | |
WItam!
Aktywowalem sobie te usluge na karcie i niemoge wykonac polaczenia na stacjonarny. nie minelo co prawda 24 godziny od aktywacji ale z ciekawosci zajarzalem do regulaminu uslugi i czytam tam, , ze dotyczy to polaczen glosowych na numery w sieci telekomunikacyjnej p4 i "na krajowe numery stacjonarne, realizowane z sieci telekomunikacyjnej P4", no i niepokoi mnie to co jest po tym przecinku, czy tak jawnie wprowadzaja w blad i dotyczy to stacjonarnego numeru w komorce w sieci Play (http://www.play.pl/pl/oferta/play-domowy/index.html ) czy kazdego numeru stacjonarnego np w telekomunikacji polskiej ? P. |
|
Data: 2011-06-29 17:49:31 | |
Autor: Karol MARCHEWKA | |
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh | |
W dniu 2011-06-29 17:46, Pendrive pisze:
WItam! zarówno play jaki tepsa, netia, dialog etc -- Pozdrawiam Karol MARCHEWKA http://marchewka.110mb.com |
|
Data: 2011-06-29 18:01:09 | |
Autor: Pendrive | |
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh | |
zarówno play jaki tepsa, netia, dialog etc dzieki. a ile trwa realnie wlaczenie uslugi i czy przychodzi wtedy normalny sms (nie znikajaca wiadomosc sieciowa)? Kasa pobrana a zadzwonic nie mozna P. |
|
Data: 2011-06-29 18:14:43 | |
Autor: Pendrive | |
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh | |
i jak sprawdzic pozostał± ilosc minut w tej usludze
|
|
Data: 2011-06-29 18:21:43 | |
Autor: Karol MARCHEWKA | |
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh | |
W dniu 2011-06-29 18:14, Pendrive pisze:
i jak sprawdzic pozostał± ilosc minut w tej usludze Czy przychodzi sms? nie pamiętam ale wł±czenie usługi to kilka sprawdĽ na stronie play - po zalogowaniu na ich stronie masz dostępne ¶rodki i pakiety a sprawdzenie to *105# -- Pozdrawiam Karol MARCHEWKA http://marchewka.110mb.com |
|
Data: 2011-06-29 18:23:53 | |
Autor: Karol MARCHEWKA | |
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh | |
W dniu 2011-06-29 18:21, Karol MARCHEWKA pisze:
W dniu 2011-06-29 18:14, Pendrive pisze: aaa... i jeszcze jedno ... w miesi±cu kalendarzowym możesz wł±czyć max 3 pakiety czyli 300 minut -- Pozdrawiam Karol MARCHEWKA http://marchewka.110mb.com |
|
Data: 2011-06-29 20:51:48 | |
Autor: Maciek. | |
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh | |
Użytkownik "Pendrive" <spamuj@onet.pl> napisał
z ciekawosci zajarzalem do regulaminu uslugi i czytam tam, , ze dotyczy to A tam jest napisane "DO sieci P4", czy "Z sieci P4"? I co to znaczy, że nie można wykonać poł±czenia na stacjonarny? Jakie¶ komunikaty słyszysz albo widzisz? W jaki sposób aktywowałe¶ usługę? Przez 24.play.pl czy przez *111#? Jaki był stan konta w chwili zlecenia aktywowania usługi? -- M. |
|
Data: 2011-06-30 13:26:56 | |
Autor: Pendrive | |
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh | |
W dniu 2011-06-29 20:51, Maciek. pisze:
Użytkownik "Pendrive" <spamuj@onet.pl> napisał stan konta przed aktywacja 5 zl z kawalkiem, po aktywacji kawalek,po wykonaniu polaczeni na stacj. zezarlo kawalek i rozlaczylo, dalej polaczyc si enie mozna bo brak srodkow, na liscie uslug usluga nieaktywna. Napisalem juz do BOK -- <a href="http://dumpingowiec.pl">Wszystkomaj±cy program do fakturowania z magazynem</a> |
|
Data: 2011-07-01 03:03:19 | |
Autor: adresss | |
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh | |
On Thu, 30 Jun 2011 13:26:56 +0200, Pendrive <Pendrive@domena.pl>
wrote: stan konta przed aktywacja 5 zl z kawalkiem, po aktywacji kawalek,po wykonaniu polaczeni na stacj. zezarlo kawalek i rozlaczylo, dalej polaczyc si enie mozna bo brak srodkow, na liscie uslug usluga nieaktywna. Napisalem juz do BOK mialem podobny problem z karta Walentynkowa (dali mi ja za darmo), po zasileniu i zalaczeniu pakietu (niby) zezarlo 5 zl a pakietu nie bylo. zlozylem reklamacje, ale ze numer niezarejestrowany to ja odrzucili. Musialbym sie zarejestrowac...ale sobie odpuscilem bo to chamowa z ta rejestracja tylo po to aby mogli rozpatrzyc reklamacje. Napisze do UKE w sprawie takich praktyk. Skoro do swiadczenia uslugi wystarczy anonimowosc, to do reklamacji tak samo powinno. Poza tym moga sie ze mna skontaktowac via telefon lub play24 (konto w systemie) lub przyjac adres do korespondencji ktory im podam. A tu nie ma takiej mozliwosci! -- ThinkXtra |
|
Data: 2011-07-01 17:00:55 | |
Autor: Pendrive | |
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh | |
mam dokładnie to samo
cytuje: Witam, W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, § 9.3., przed wniesieniem reklamacji oraz rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia wymagającego ingerencji w konto Klienta, Użytkownik powinien dokonać Udostępnienia danych w dowolnym Punkcie Sprzedaży. Lista dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej: http://internet.playmobile.pl/maps/shops. Proszę pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności proszę o ponowny kontakt z Obsługą Klienta. W korespondencji zwrotnej pomocne będzie powołanie się na numer powyższego zgłoszenia (32381763) oraz zawarcie informacji na temat hasła abonenckiego, jak i numeru telefonu, którego dotyczy sprawa. W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl. Z poważaniem Urszula Narożna konsultant back office ds. obsługi klienta |
|