Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh

usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh

Data: 2011-06-29 17:46:41
Autor: Pendrive
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
WItam!
Aktywowalem sobie te usluge na karcie i niemoge wykonac polaczenia na stacjonarny. nie minelo co prawda 24 godziny od aktywacji ale
z ciekawosci zajarzalem do regulaminu uslugi i czytam tam, , ze dotyczy to
polaczen glosowych na numery w sieci telekomunikacyjnej  p4 i "na krajowe numery stacjonarne, realizowane z sieci telekomunikacyjnej P4", no i niepokoi
mnie to co jest po tym przecinku, czy tak jawnie wprowadzaja w blad i dotyczy to stacjonarnego numeru w komorce w sieci Play
(http://www.play.pl/pl/oferta/play-domowy/index.html )  czy kazdego numeru stacjonarnego np w telekomunikacji polskiej ?

P.

Data: 2011-06-29 17:49:31
Autor: Karol MARCHEWKA
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
W dniu 2011-06-29 17:46, Pendrive pisze:
WItam!
Aktywowalem sobie te usluge na karcie i niemoge wykonac polaczenia na
stacjonarny. nie minelo co prawda 24 godziny od aktywacji ale
z ciekawosci zajarzalem do regulaminu uslugi i czytam tam, , ze dotyczy to
polaczen glosowych na numery w sieci telekomunikacyjnej p4 i "na krajowe
numery stacjonarne, realizowane z sieci telekomunikacyjnej P4", no i
niepokoi
mnie to co jest po tym przecinku, czy tak jawnie wprowadzaja w blad i
dotyczy to stacjonarnego numeru w komorce w sieci Play
(http://www.play.pl/pl/oferta/play-domowy/index.html ) czy kazdego
numeru stacjonarnego np w telekomunikacji polskiej ?

P.

zarówno play jaki tepsa, netia, dialog etc

--

Pozdrawiam
Karol MARCHEWKA

http://marchewka.110mb.com

Data: 2011-06-29 18:01:09
Autor: Pendrive
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh


zarówno play jaki tepsa, netia, dialog etc

dzieki.

a ile trwa realnie wlaczenie uslugi i czy przychodzi wtedy normalny sms (nie znikajaca wiadomosc sieciowa)?
Kasa pobrana a zadzwonic nie mozna

P.

Data: 2011-06-29 18:14:43
Autor: Pendrive
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
i jak sprawdzic pozostał± ilosc minut w tej usludze

Data: 2011-06-29 18:21:43
Autor: Karol MARCHEWKA
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
W dniu 2011-06-29 18:14, Pendrive pisze:
i jak sprawdzic pozostał± ilosc minut w tej usludze

Czy przychodzi sms? nie pamiętam ale wł±czenie usługi to kilka
sprawdĽ na stronie play - po zalogowaniu na ich stronie masz dostępne ¶rodki i pakiety

a sprawdzenie to *105#


--

Pozdrawiam
Karol MARCHEWKA

http://marchewka.110mb.com

Data: 2011-06-29 18:23:53
Autor: Karol MARCHEWKA
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
W dniu 2011-06-29 18:21, Karol MARCHEWKA pisze:
W dniu 2011-06-29 18:14, Pendrive pisze:
i jak sprawdzic pozostał± ilosc minut w tej usludze

Czy przychodzi sms? nie pamiętam ale wł±czenie usługi to kilka
sprawdĽ na stronie play - po zalogowaniu na ich stronie masz dostępne
¶rodki i pakiety

a sprawdzenie to *105#



aaa... i jeszcze jedno ...
w miesi±cu kalendarzowym możesz wł±czyć max 3 pakiety czyli 300 minut

--

Pozdrawiam
Karol MARCHEWKA

http://marchewka.110mb.com

Data: 2011-06-29 20:51:48
Autor: Maciek.
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
Użytkownik "Pendrive" <spamuj@onet.pl> napisał
z ciekawosci zajarzalem do regulaminu uslugi i czytam tam, , ze dotyczy to
polaczen glosowych na numery w sieci telekomunikacyjnej  p4 i "na krajowe numery stacjonarne, realizowane z sieci telekomunikacyjnej P4", no i niepokoi
mnie to co jest po tym przecinku, czy tak jawnie wprowadzaja w blad i dotyczy to stacjonarnego numeru w komorce w sieci Play
(http://www.play.pl/pl/oferta/play-domowy/index.html )  czy kazdego
numeru  stacjonarnego np w telekomunikacji polskiej ?

A tam jest napisane "DO sieci P4", czy "Z sieci P4"?
I co to znaczy, że nie można wykonać poł±czenia na stacjonarny? Jakie¶ komunikaty słyszysz albo widzisz?
W jaki sposób aktywowałe¶ usługę? Przez 24.play.pl czy przez *111#? Jaki był stan konta w chwili zlecenia aktywowania usługi?



--
M.

Data: 2011-06-30 13:26:56
Autor: Pendrive
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
W dniu 2011-06-29 20:51, Maciek. pisze:
Użytkownik "Pendrive" <spamuj@onet.pl> napisał
z ciekawosci zajarzalem do regulaminu uslugi i czytam tam, , ze
dotyczy to
polaczen glosowych na numery w sieci telekomunikacyjnej p4 i "na
krajowe numery stacjonarne, realizowane z sieci telekomunikacyjnej
P4", no i niepokoi
mnie to co jest po tym przecinku, czy tak jawnie wprowadzaja w blad i
dotyczy to stacjonarnego numeru w komorce w sieci Play
(http://www.play.pl/pl/oferta/play-domowy/index.html ) czy kazdego
numeru stacjonarnego np w telekomunikacji polskiej ?

A tam jest napisane "DO sieci P4", czy "Z sieci P4"?
I co to znaczy, że nie można wykonać poł±czenia na stacjonarny? Jakie¶
komunikaty słyszysz albo widzisz?
W jaki sposób aktywowałe¶ usługę? Przez 24.play.pl czy przez *111#? Jaki
był stan konta w chwili zlecenia aktywowania usługi?




stan konta przed aktywacja 5 zl z kawalkiem, po aktywacji kawalek,po wykonaniu polaczeni na stacj. zezarlo kawalek i rozlaczylo, dalej polaczyc si enie mozna bo brak srodkow, na liscie uslug usluga nieaktywna. Napisalem juz do BOK



--
<a href="http://dumpingowiec.pl">Wszystkomaj±cy program do fakturowania z magazynem</a>

Data: 2011-07-01 03:03:19
Autor: adresss
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
On Thu, 30 Jun 2011 13:26:56 +0200, Pendrive <Pendrive@domena.pl>
wrote:


stan konta przed aktywacja 5 zl z kawalkiem, po aktywacji kawalek,po wykonaniu polaczeni na stacj. zezarlo kawalek i rozlaczylo, dalej polaczyc si enie mozna bo brak srodkow, na liscie uslug usluga nieaktywna. Napisalem juz do BOK

mialem podobny problem z karta Walentynkowa (dali mi ja za darmo), po
zasileniu i zalaczeniu pakietu (niby) zezarlo 5 zl a pakietu nie bylo.
zlozylem reklamacje, ale ze numer niezarejestrowany to ja odrzucili.
Musialbym sie zarejestrowac...ale sobie odpuscilem bo to chamowa z ta
rejestracja tylo po to aby mogli rozpatrzyc reklamacje.

Napisze do UKE w sprawie takich praktyk. Skoro do swiadczenia uslugi
wystarczy anonimowosc, to do reklamacji tak samo powinno. Poza tym
moga sie ze mna skontaktowac via telefon lub play24 (konto w systemie)
lub przyjac adres do korespondencji ktory im podam.

A tu nie ma takiej mozliwosci!

--
ThinkXtra

Data: 2011-07-01 17:00:55
Autor: Pendrive
usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
mam dokładnie to samo

cytuje:

Witam,

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług
Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, § 9.3., przed wniesieniem
reklamacji oraz rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia wymagającego ingerencji w konto
Klienta, Użytkownik powinien dokonać Udostępnienia danych w dowolnym Punkcie
SprzedaĹĽy.

Lista dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
http://internet.playmobile.pl/maps/shops.

Proszę pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK.

Po tej czynności proszę o ponowny kontakt z Obsługą Klienta. W korespondencji zwrotnej pomocne będzie powołanie się na numer powyższego zgłoszenia (32381763) oraz zawarcie informacji na temat hasła abonenckiego, jak i numeru telefonu, którego dotyczy sprawa.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronÄ™ internetowÄ…
www.24.play.pl.

Z powaĹĽaniem
Urszula NaroĹĽna
konsultant back office ds. obsługi klienta

usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona