Data: 2013-04-26 10:07:08 | |
Autor: AT | |
usluge wylaczyl, a umowy rozwiazac nie chce | |
Mój Tata skorzystał z promocji Playa z mBankiem i podpisał umowę na Play Online 6.04.2012. Umowa zawarta na rok, po roku ulega automatycznemu przedłużeniu z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Zaczął korzystać 13.04.2012. Złożył pisemne wypowiedzenie 26.03.2013, ale panie w punkcie Playa nie umiały tego wprowadzić do systemu i obiecały do niego zadzwonić. Nie zadzwoniły. Ponownie więc udał się do punktu, gdzie dowiedział się, że umowa nie została rozwiązana. Złożył reklamację 11 kwietnia. 13 kwietnia usługa przestała działać. A teraz dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana 11 maja! Co za kpiny? Czy też mieliście problemy z rozwiązaniem umowy z Playem?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- dużo lepszze klocki z nimi miałem, ale nie chce mi się ponownie opisywać, generalnie to nie uznają reklamacji, wszystko co robią to aby więcej pieniędzy dla nich zostało, i twardo do końca jadą, chyba ze udowodnisz im, że nie mają racji, ale musisz mieć mocne kwity ja wygrałem, ale moja batalia trwała kilka miesięcy, nagrywałem rozmowy i zbierałem kwity, mają bałagan ale moim zdaniem celowo to robią, to po prostu się opłaca, 1 na 100 się zoriętuje a reszte zapłaci, finansowo wychodzi na korzyść dla play-a, to staje się powszechna praktyka |
|