uslysz dzwoniacego zanim odbierzesz telefon

Data: 2010-01-30 20:08:06
Autor: SDD
uslysz dzwoniacego zanim odbierzesz telefon

Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomo¶ci news:hk1uul$s59$1news.task.gda.pl...
http://www.allegro.pl/item900948884_uslysz_osobe_dzwoniaca_zanim_odbierzesz_telefon.html

Pewnie za dlugo nie pochodzi.
Skoro pisza, ze wysylaja telefon, to pewnie to jakis bug sieci wspolgrajacy z konkretnym modeluem telefonu

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-01-31 03:18:31
Autor: darnok
On 2010-01-30 20:08, SDD wrote:
[...]

Zmodyfikowany telefon. Ale nie bug sieci :) tylko ficzer.
W momencie jak jest alerting to zgodnie z protokolem kanal rozmowny jest juz zestawiony (bo sygnaly centrali sa przysylane przez zdalna centrale glosowo wlasnie). Ale dla uzytkownika otwierany jest dopiero po odebraniu polaczenia. Tu widac zrobili tak ze nie odbiera polaczenia a odblokowuje mozliwosc slyszenia drugiej strony.
Ciekawe w sumie jak to zostalo zrobione.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-01-31 12:06:03
Autor: SDD
uslysz dzwoniacego zanim odbierzesz telefon

Użytkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisał w wiadomo¶ci news:hk2p9q$kvj$1inews.gazeta.pl...

Zmodyfikowany telefon. Ale nie bug sieci :) tylko ficzer.

Ja bym powiedzial jednak, ze bug!
W koncu mozliwa jest jednostronna komunikacja za darmo (na koszt operatorow).
Ciekawe, czy jest tak w kazdej sieci, czy tylko w P4 - z ktorej pochodzi numer w tresci aukcji i o ktorej czesto wspominaja uzytkownicy wypowiadajacy sie na forum "Wykopu".

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-01-31 10:31:45
Autor: Pszemol
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote in message news:hk3o6t$cku$1news.onet.pl...
[...]

Kiedy¶ mi się tak działo samo z siebie na moich telefonach AT&T
w USA - ja miałem Razr Motoroli. Za pierwszym razem my¶lałem,
że mi się wydaje że słyszę oddechy osoby zanim odbierze telefon
i muzykę w jego samochodzie w czasie sygnału  :-)
Ale stało się tak jeszcze 2-3 razy zanim przestało...

A więc jest to na 100% możliwe. W USA jednak płac± przeważnie
obie strony za poł±czenie z komórki, więc żaden interes w używaniu
takiego "ficzerka" może poza wla¶nie podsłuchiwaniem co mówi±.

Swoj± drog± ciekawe czy w USA naliczaj± poł±czenie wychodz±ce
nawet gdy odbieraj±cy nie podniesie słuchawki - muszę to sprawdzić.

Data: 2010-01-31 20:40:48
Autor: MarekM
uslysz dzwoniacego zanim odbierzesz telefon
W dniu 31.01.2010 17:31, Pszemol pisze:

W USA jednak płacą przeważnie obie strony za połączenie z komórki,
więc żaden interes w używaniu takiego "ficzerka" może poza wlaśnie
podsłuchiwaniem co mówią.

Swoją drogą ciekawe czy w USA naliczają połączenie wychodzące nawet
gdy odbierający nie podniesie słuchawki - muszę to sprawdzić.

Nie wiem jak jest teraz, bo konkurencja robi swoje, ale nie tak dawno w
USA płaciło się za "airtime", czyli za zajęcie zasobów radiowych -
niezaleĹĽnie od tego, czy to rozmowa przychodzÄ…ca, czy wychodzÄ…ca i czy
połączenie zostanie odebrane czy też nie.

Marek

Data: 2010-01-31 19:47:35
Autor: Pszemol
"MarekM" <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> wrote in message news:hk4kjq$iai$1news.interia.pl...
[...]

Gdybym miał zgadywać to też tak bym zgadł...
Następnym razem jak będę gadał z przedstawicielem AT&T to się dopytam.

Data: 2010-02-01 10:26:16
Autor: J.F.
uslysz dzwoniacego zanim odbierzesz telefon

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał
A więc jest to na 100% możliwe. W USA jednak płac± przeważnie
obie strony za poł±czenie z komórki, więc żaden interes w używaniu
takiego "ficzerka" może poza wla¶nie podsłuchiwaniem co mówi±.

Ale polaczenia jeszcze nie ma. Chyba ze w USA sie liczy od pierwszego dzwonka :-)

J.

uslysz dzwoniacego zanim odbierzesz telefon