uslysz dzwoniacego zanim odbierzesz telefon

Data: 2010-02-01 14:31:03
Autor: Amir
uslysz dzwoniacego zanim odbierzesz telefon

od razu napisze ze to nie moja aukcja i wklejam link jako ciekawostke:

http://www.allegro.pl/item900948884_uslysz_osobe_dzwoniaca_zanim_odbierzesz_telefon.html

tak trochę poza tematem

  ciekawostka :)

Swojego czasu moze 10 lat temu
Pewnien znajomy z studiów znał metode
jak dzwonic z automatu na koszt tp

Po ok 1 roku nagle do tego stoipnia bezczelnie wszyscy wydzwaniali,
z srebrnych automatów, ze kolejki się robily na kilka godzin stania przy uczelni,
nawet portierka prosila o wykrecenia numeru do niemiec,  Była to kombinacja wciśnięcia jakiegoś klawisza
na klawiaturze, chyba B, i wbica z telefonu gsm numeru, tp rozwiązała
ten problem wyłaczając te klawiatury w wszystkichautomatach na terenie miasta :)

na początu tez sprzedawali tę informacje :)

Data: 2010-02-01 15:07:13
Autor: SDD

Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hk6l3k$bri$1inews.gazeta.pl...

na początu tez sprzedawali tę informacje :)

No - ja mysle, ze pewnie to dlugo nei pochodzi.
Nie wiem, czy zarobia na tym cos - za tysiaka to sam bym sie zastanowil, czy moze nei kupic, ale dyche wydac na cos, co moze pochodzi z miesiac to IMHO glupota

Pozdrawiam
SDD

uslysz dzwoniacego zanim odbierzesz telefon