ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !

Data: 2012-01-03 19:09:40
Autor: news
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
witam, mam bardzo nieciekawa sytuacje,

rozstalam sie 3 miesiace temu z partnerem (okazal sie podrecznikowym przykladem psychopaty - jesli ktos ma watpliwosci prosze odwolac sie do zrodel klinicznych i zrozumiec czym jest zycie podatnej na manipulacje kobiety u boku psychopaty) z ktorym mam 6 miesieczne niemowle, nie jestesmy malzenstwem, w warunkach "pseudorodzinnych" udalo mi sie wytrwac z nim zaledwie 2 miesiace po urodzeniu syna (wspolnego zamieszkiwania, bo uznalam ze musze podjac taka probe i dac nam szanse, wynajelam mieszkanie, wprowadzilam faceta do tego domu - nie udalo sie) mimo ze "chodzilismy" ze soba prawie 3 lata (o 3 lata niestety za dlugo). ostatnie 3 miesiace wrocilam mieszkac do domu jednego z moich rodzicow ale z gory zakladalam, ze nie bede w zaden sposob ograniczac ojcu kontaktow z dzieckiem, jednakze on nie stosuje sie do zadnych regul (choc wie, jakie dziecko ma pory karmienia, kiedy spi w ciagu dnia, spacer, kiedy idzie sie kapac i spac - a trzymam sie tego niezmiernie skrupulatnie) - ten facet ma mozliwosc przyjechac po pracy np. posiedziec z maluchem godzinę, wykapac go, itp albo w weekendy zabrac na spacer ale wszytko co robi polega na uprzykrzeniu mi zycia i zaburzeniu jakiejkolwiek harmonii bycia matk±. pal licho, ide mu na kompromis ale ostatnio wypalil, ze chce zaczac zabierac syna na weekendy do swojego wynajetego mieszkania (a dokladniej mowiac meliny) - przypominam, ze dziecko karmione jest wylacznie piersia i ma 6 miesiecy. zupelnie nie wiem jak mam zareagowac w takim przypadku, czy jest to powszechnie akceptowane i czy jest przyzwolenie prawne/spoleczne, ze takie male dziecko moze byc zabierane od matki na dluzej niz kilka godzin ? pytam z formalnego punktu widzenia, czy moge zaprotestowac i jakimi argumentami prawnymi sie podeprzec.

przewiduje szybkie zwrocenie sie do sadu o ograniczenie mu wladzy rodzicielskiej i ustalenie kontaktow, interesuje mnie jednak jakie mam w obecnej chwili prawa i obowiazki w tym zakresie ?

z gory dziekuje za info.

Data: 2012-01-03 19:12:11
Autor: Johnson
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
W dniu 2012-01-03 19:09, news pisze:

z gory dziekuje za info.

Dogadajcie się. W każdym innym przypadku dziecko ma przechlapane.

--
@2011 Johnson
http://db.tt/JzsPUMU

Data: 2012-01-04 10:46:00
Autor: krys
Johnson wrote:

W dniu 2012-01-03 19:09, news pisze:

z gory dziekuje za info.

Dogadajcie się. W każdym innym przypadku dziecko ma przechlapane.

News pisała, że facet jest psychopat±. To raczej dogadanie się nie wchodzi w grę.
J.

www.kontestacja.com

Data: 2012-01-04 19:29:19
Autor: Johnson
W dniu 2012-01-04 10:46, krys pisze:

News pisała, że facet jest psychopat±.

Nie pisała że jest psychiatr±.
A je¶li jest psychiatr± i zadawała się z psychopat± to dziecko ma dwóch nienormalnych rodziców a więc ma przechlapane.

Data: 2012-01-05 22:48:01
Autor: m4rkiz
"krys" <krys_@poczta.onet.pl> wrote in message news:4f041fd8$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
Dogadajcie się. W każdym innym przypadku dziecko ma przechlapane.
News pisała, że facet jest psychopat±.

ekhm, w ustach bylej konkubentki okreslenie 'psychopata' ma raczej
znikoma wartosc 'dowodowa'

To raczej dogadanie się nie wchodzi w grę.

jakies sensowne proby rozwiazania tej sytuacji beda przemawialy na jej
korzysc w wypadku gdyby sprawa miala sie oprzec o sad (nie to zeby
jakakolwiek polska matka tego potrzebowala, szanse ze to wlasnie jej
ogranicza prawa rodzicielskie sa zerowe tak czy inaczej)

Data: 2012-01-06 10:32:01
Autor: krys
m4rkiz wrote:

[...]

Póki co, to nie jest rozprawa. Nie mam powodu, żeby jej nie wierzyć. --
Pozdrawiam
J.

www.kontestacja.com

Data: 2012-01-06 23:34:28
Autor: John Kołalsky
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !

Użytkownik "krys" <krys_@poczta.onet.pl>

[...]

Powodem jest interes strony w pleceniu dowolnych bzdur dla osi±gnięcia założonego celu.

Data: 2012-01-06 01:07:17
Autor: Animka
W dniu 2012-01-03 19:12, Johnson pisze:
W dniu 2012-01-03 19:09, news pisze:

z gory dziekuje za info.

Dogadajcie siÄ™. W kaĹĽdym innym przypadku dziecko ma przechlapane.

A jeśli ten psychopata coś dziecku zrobi?

--
animka

Data: 2012-01-06 15:09:32
Autor: _±ćęłń󶼿.
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
"Bo jak wiadomo każdy pijak to złodziej"
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/utopila-w-wiadrze-coreczke-na-oczach-
partnera,1,4991135,wiadomosc.html

-- -- -
A jes›li ten psychopata cos dziecku zrobi?

Data: 2012-01-03 19:35:04
Autor: rg
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
Tue, 03 Jan 2012 19:09:40 +0100, w <jdvg94$f25$1@news.vectranet.pl>, news
<color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał(-a):

[...]

Żaden s±d (przynajmniej teoretycznie) nie zgodzi się na zabieranie karmionego
piersi± dziecka spod opieki matki. No może na 1h. Ale teoretyzuję.

przewiduje szybkie zwrocenie sie do sadu o ograniczenie mu wladzy rodzicielskiej i ustalenie kontaktow, interesuje mnie jednak jakie mam w obecnej chwili prawa i obowiazki w tym zakresie ?

Tu nie pomogę, ale sugerowałbym prawnika.
Jest takie forum "samotna matka" czy co¶ takiego. Znajdziesz w google.

Data: 2012-01-03 20:10:15
Autor: rg

http://www.babyboom.pl/forum/samotni-rodzice-f32/

Data: 2012-01-03 23:17:26
Autor: news
W dniu 2012-01-03 20:10, rg pisze:
Tu nie pomogę, ale sugerowałbym prawnika.
Jest takie forum "samotna matka" czy co¶ takiego. Znajdziesz w google.

http://www.babyboom.pl/forum/samotni-rodzice-f32/

dziekuje, ja wiem ze s± fora na ktorych mozna sie pozalic czy wymienic relacjami i doswiadczeniami ale ja potrzebuje wiedziec jaki jest aspekt prawny w mojej sytuacji ? mam powazne obawy czy moj byly facet, chcac zrobic na zlosc, nie wywiezie gdzies dziecka bo uzna ze ma do niego takie same prawa... po prostu sie boje !

Data: 2012-01-03 21:54:27
Autor: pamana
[...]

czy dziecko jest uznane przez ojca oficjalnie w USC?
p.

Data: 2012-01-03 22:57:28
Autor: news
W dniu 2012-01-03 21:54, pamana pisze:

[...]

  tak, nawet nazwisko laczone :/ :)

Data: 2012-01-04 19:56:21
Autor: Maciek
[...]
A przepraszam że zapytam: to wszyło tak nagle, akurat 2-3 miesi±ce po
urodzeniu dziecka?

z ktorym mam 6 miesieczne niemowle, nie jestesmy malzenstwem, w warunkach "pseudorodzinnych" udalo mi sie wytrwac z nim zaledwie 2 miesiace po urodzeniu syna
Jeste¶ pewna, że nie przeżywasz jakiego¶ przedłużaj±cego się stanu depresji?

[...]
A może Ty zaburzasz mu harmonię bycia ojcem, cokolwiek by to znaczyło? :-)

pal licho, ide mu na kompromis ale ostatnio wypalil, ze chce zaczac zabierac syna na weekendy do swojego wynajetego mieszkania (a dokladniej mowiac meliny)
Znów przepraszam: spotykała¶ się 3 lata i wreszcie zaszła¶ w ci±żę z
facetem, który mieszka w melinie, który to fakt jak widzę Ci
przeszkadza? Czy może melina pojawiła się razem z psychoz± partnera?

przewiduje szybkie zwrocenie sie do sadu o ograniczenie mu wladzy rodzicielskiej i ustalenie kontaktow, interesuje mnie jednak jakie mam w obecnej chwili prawa i obowiazki w tym zakresie ?
W tej chwili masz prawo, ale i obowi±zek jako¶ dogadać się z partnerem,
zwłaszcza, że jak rozumiem on nie wypiera się dziecka, a nawet chce się
nim zajmować. Dziecko nie jest _Twoje_, ba! ono nie jest nawet rzecz±
:-> i radzę ten fakt zaakceptować. Dziecko będzie Cię ł±czyć z
"psychopat±" już przez resztę życia i dla dobra tego dziecka powinni¶cie
się jako¶ porozumieć, przy czym "porozumieć" nie koniecznie musi
oznaczać wspólne życie.

Maciek

Data: 2012-01-04 20:38:50
Autor: news
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
Nie bede tutaj opisywac co mnie spotkalo, prosze o pomoc w przedstawieniu podstaw prawnych do wydania niemowlecia ktore jest karmione piersia, ojcu psychopacie (prosze zalozyc ze tak jest) ktory ma akurat kaprys zabrac go na weekend do domu. przypominam, dziecko ma niespelna 6 m-cy a nie kilka lat !!!

W dniu 2012-01-04 19:56, Maciek pisze:
[...]

jesli masz na mysli moje obiekcje do przychodzenia tego "ojca" do domu po dwoch dniach imprezowania (i tak co weekend), braniu dragow (o bialym zabarwieniu), cyklicznego upojenia alkoholowego, znecania sie psychicznego nade mna i lekcewazenia, to TAK masz racje, zaburzam mu harmonie bycia ojcem. Mam ewidentny zespol ofiary przemocy psychicznej ze strony psychopatycznego partnera - to nie bierze sie z dupy tylko z dlugotrwalego procesu, niewidocznego golym okiem dla przecietnego zjadacza chleba.

[...]

aha, to jest tak zwane spoleczne przyzwolenie na patologie z ktora mam sie zaczac oswajac ? dziecko to ewidentna wpadka, nie planowalam ani dziecka ani bycia z tym czlowiekiem, ale to nie powod zeby mnie tak lekzewarzyc.

Data: 2012-01-04 20:43:50
Autor: news
W dniu 2012-01-04 20:38, news pisze:
Jeste¶ pewna, że nie przeżywasz jakiego¶ przedłużaj±cego się stanu
depresji?

cytat z dnia dzisiejszego: "w sobote znow przyjezdzam po syna i ma byc gotowy o 13j i zabieram go na weekend, jak bedziesz mi w tym przeszkadzac to ci go zabiore i wiecej go nie zobaczysz...."

ktos watpiacy w moja wersje to skomentuje ?

Data: 2012-01-04 21:03:07
Autor: _±ćęłń󶼿.
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
W życiu różnie bywa, niestety.
Normalny młody czy w ¶rednim wieku mężczyzna zajmie się dzieckiem nie gorzej, niż rodzona mama (piszę to bez przek±su, po prostu mężczyĽni s± tu niedoceniani).
Były lata, że całe pokolenie wychowano na butelce, i szybciej rosło, niż na piersi.
Ale "nienormalny" może sobie jednak nie poradzić.
I trudno tu dokonywać eksperymentu na 6-miesięcznym niemowlęciu.
Mimo, iż niejedna matka swoje dziecko czy dzieci zabiła, o czym do¶ć często można poczytać w gazetach.
BTW jako¶ ojcowie w tym nie pomagaj±, a raczej konkubenci.

Data: 2012-01-04 21:27:11
Autor: Maciek
W dniu 2012-01-04 20:43, news pisze:
[...]
Nie wiem po co Ty to tutaj komentujesz, zamiast składać wła¶nie zeznanie
na policji.

Maciek

Data: 2012-01-12 16:44:41
Autor: rg
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
Wed, 04 Jan 2012 20:43:50 +0100, w <je2a5m$3kc$2@news.vectranet.pl>, news
[...]

Sprawić sobie telefon z nagrywaniem rozmów.

Data: 2012-01-12 16:24:18
Autor: _±ćęłń󶼿.
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
BNTW polecisz który¶ konkretny model słuchawki?
Kiedy¶ niektóre telefony miały nagrywanie "sprzętowe".
PóĽniej jakie¶ symbiany, androidy i podobne młodzieżowe wynalazki się pojawiły.
S± jeszcze jakie¶ "sprzętowe"?

-- -- -
Sprawic sobie telefon z nagrywaniem rozmow.

Data: 2012-01-04 21:35:49
Autor: Maciek
[...]
Wybacz, ale dzieci nie przynosz± bociany, nie wyskakuj± z kapusty itd.
Spotykała¶ się 3 lata z człowiekiem-psychopat±, dorobili¶cie się
(nieplanowanego) dziecka, czas więc chyba dorosn±ć i wypić piwo, którego
się nawarzyło.

Maciek

Data: 2012-01-04 21:45:58
Autor: news
W dniu 2012-01-04 21:35, Maciek pisze:
[...]

najpierw siegnij do zrodel czym jest psychopata-facet w zwiazku z kobieta ze sklonnosciami neurotycznymi... wnioski wysun i jak chcesz to odpowiedz mi na pytania a nie rob za trolla

Data: 2012-01-04 22:20:07
Autor: Maciek
W dniu 2012-01-04 21:45, news pisze:
najpierw siegnij do zrodel czym jest psychopata-facet w zwiazku z kobieta ze sklonnosciami neurotycznymi... wnioski wysun i jak chcesz to odpowiedz mi na pytania a nie rob za trolla
No to może sednem sprawy jest to, że oboje się nie nadajecie na
rodziców? :-P

Maciek

Data: 2012-01-05 07:43:35
Autor: _±ćęłń󶼿.
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
Niepotrzebnie robisz jaja.
Tu chodzi o dziecko, które nie tylko się nie obroni, ale i nie opowie jak było.
Pierwszy lepszy s±d zarzadzi spotkania tylko w obecno¶ci kuratora, na 30 min i z matk± w s±siednim pomieszczeniu.
Nie mówię, że słusznie wobec wszystkich ojców en bloc, ale tego konkretnego Taty nie znamy.

-- -- -

Data: 2012-01-05 11:38:55
Autor: Maciek
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
W dniu 2012-01-05 08:43, _±ćęłń󶼿. pisze:
Niepotrzebnie robisz jaja.
Cóż - ¶mierdzi mi trolem na kilometr, więc sobie pozwoliłem :-)

Maciek

Data: 2012-01-05 10:47:32
Autor: _±ćęłń󶼿.
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
No co Ty, o alimentach "skoro dałam, to już nie muszę pracować" nic nie było ;-)

-- -- -
trolem

Data: 2012-01-05 12:10:41
Autor: Maciek
W dniu 2012-01-05 11:47, _±ćęłń󶼿. pisze:
No co Ty, o alimentach "skoro dałam, to już nie muszę pracować" nic nie było ;-)
Do tego etapu po prostu jeszcze nie doszli¶my ;-)

Maciek

Data: 2012-01-05 14:48:03
Autor: AZ
On 2012-01-04, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:

Wybacz, ale dzieci nie przynoszÄ… bociany, nie wyskakujÄ… z kapusty itd.
Spotykałaś się 3 lata z człowiekiem-psychopatą, dorobiliście się
(nieplanowanego) dziecka, czas więc chyba dorosnąć i wypić piwo, którego
się nawarzyło.

Ale tutaj moralizatorow... Ale jak trzeba odpowiedziec na zadanie
pytanie to chetnych brak...

--
Artur

Data: 2012-01-12 16:44:11
Autor: rg
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
Wed, 04 Jan 2012 20:38:50 +0100, w <je29sa$3kc$1@news.vectranet.pl>, news
[...]

Ale raczej nie mów z własnej woli przed s±dem, że "od trzech lat widziałam jak
się upija, ćpa i znęca"...

Data: 2012-01-12 16:22:06
Autor: _±ćęłń󶼿.
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
Zawsze myslałem, że przed s±dem trzeba mówić prawdę.

-- -- -
Ale raczej nie mow z wlasnej woli przed sadem, ze "od trzech lat widzialam
jak sie upija, cpa i zneca".

Data: 2012-01-07 16:38:56
Autor: _±ćęłń󶼿.
Alienacja rodzicielska a zespól alienacji rodzicielskiej'.
Alienacja rodzicielska (PA), a zespół alienacji rodzicielskiej (zjawisko PAS):
http://kpor.pl/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=41

--

ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !