Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !

ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !

Data: 2012-01-04 19:56:21
Autor: Maciek
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
W dniu 2012-01-03 19:09, news pisze:
rozstalam sie 3 miesiace temu z partnerem (okazal sie podrecznikowym przykladem psychopaty - jesli ktos ma watpliwosci prosze odwolac sie do zrodel klinicznych i zrozumiec czym jest zycie podatnej na manipulacje kobiety u boku psychopaty)
A przepraszam że zapytam: to wszyło tak nagle, akurat 2-3 miesi±ce po
urodzeniu dziecka?

z ktorym mam 6 miesieczne niemowle, nie jestesmy malzenstwem, w warunkach "pseudorodzinnych" udalo mi sie wytrwac z nim zaledwie 2 miesiace po urodzeniu syna
Jeste¶ pewna, że nie przeżywasz jakiego¶ przedłużaj±cego się stanu depresji?

ojcu kontaktow z dzieckiem, jednakze on nie stosuje sie do zadnych regul (choc wie, jakie dziecko ma pory karmienia, kiedy spi w ciagu dnia, spacer, kiedy idzie sie kapac i spac - a trzymam sie tego niezmiernie skrupulatnie) - ten facet ma mozliwosc przyjechac po pracy np. posiedziec z maluchem godzinę, wykapac go, itp albo w weekendy zabrac na spacer ale wszytko co robi polega na uprzykrzeniu mi zycia i zaburzeniu jakiejkolwiek harmonii bycia matk±.
A może Ty zaburzasz mu harmonię bycia ojcem, cokolwiek by to znaczyło? :-)

pal licho, ide mu na kompromis ale ostatnio wypalil, ze chce zaczac zabierac syna na weekendy do swojego wynajetego mieszkania (a dokladniej mowiac meliny)
Znów przepraszam: spotykała¶ się 3 lata i wreszcie zaszła¶ w ci±żę z
facetem, który mieszka w melinie, który to fakt jak widzę Ci
przeszkadza? Czy może melina pojawiła się razem z psychoz± partnera?

przewiduje szybkie zwrocenie sie do sadu o ograniczenie mu wladzy rodzicielskiej i ustalenie kontaktow, interesuje mnie jednak jakie mam w obecnej chwili prawa i obowiazki w tym zakresie ?
W tej chwili masz prawo, ale i obowi±zek jako¶ dogadać się z partnerem,
zwłaszcza, że jak rozumiem on nie wypiera się dziecka, a nawet chce się
nim zajmować. Dziecko nie jest _Twoje_, ba! ono nie jest nawet rzecz±
:-> i radzę ten fakt zaakceptować. Dziecko będzie Cię ł±czyć z
"psychopat±" już przez resztę życia i dla dobra tego dziecka powinni¶cie
się jako¶ porozumieć, przy czym "porozumieć" nie koniecznie musi
oznaczać wspólne życie.

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2012-01-04 20:38:50
Autor: news
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
Nie bede tutaj opisywac co mnie spotkalo, prosze o pomoc w przedstawieniu podstaw prawnych do wydania niemowlecia ktore jest karmione piersia, ojcu psychopacie (prosze zalozyc ze tak jest) ktory ma akurat kaprys zabrac go na weekend do domu. przypominam, dziecko ma niespelna 6 m-cy a nie kilka lat !!!

W dniu 2012-01-04 19:56, Maciek pisze:
W dniu 2012-01-03 19:09, news pisze:
rozstalam sie 3 miesiace temu z partnerem (okazal sie podrecznikowym
przykladem psychopaty - jesli ktos ma watpliwosci prosze odwolac sie do
zrodel klinicznych i zrozumiec czym jest zycie podatnej na manipulacje
kobiety u boku psychopaty)
A przepraszam że zapytam: to wszyło tak nagle, akurat 2-3 miesi±ce po
urodzeniu dziecka?

z ktorym mam 6 miesieczne niemowle, nie
jestesmy malzenstwem, w warunkach "pseudorodzinnych" udalo mi sie
wytrwac z nim zaledwie 2 miesiace po urodzeniu syna
Jeste¶ pewna, że nie przeżywasz jakiego¶ przedłużaj±cego się stanu depresji?

ojcu kontaktow z dzieckiem, jednakze on nie stosuje sie do zadnych regul
(choc wie, jakie dziecko ma pory karmienia, kiedy spi w ciagu dnia,
spacer, kiedy idzie sie kapac i spac - a trzymam sie tego niezmiernie
skrupulatnie) - ten facet ma mozliwosc przyjechac po pracy np.
posiedziec z maluchem godzinę, wykapac go, itp albo w weekendy zabrac na
spacer ale wszytko co robi polega na uprzykrzeniu mi zycia i zaburzeniu
jakiejkolwiek harmonii bycia matk±.
A może Ty zaburzasz mu harmonię bycia ojcem, cokolwiek by to znaczyło? :-)

jesli masz na mysli moje obiekcje do przychodzenia tego "ojca" do domu po dwoch dniach imprezowania (i tak co weekend), braniu dragow (o bialym zabarwieniu), cyklicznego upojenia alkoholowego, znecania sie psychicznego nade mna i lekcewazenia, to TAK masz racje, zaburzam mu harmonie bycia ojcem. Mam ewidentny zespol ofiary przemocy psychicznej ze strony psychopatycznego partnera - to nie bierze sie z dupy tylko z dlugotrwalego procesu, niewidocznego golym okiem dla przecietnego zjadacza chleba.


przewiduje szybkie zwrocenie sie do sadu o ograniczenie mu wladzy
rodzicielskiej i ustalenie kontaktow, interesuje mnie jednak jakie mam w
obecnej chwili prawa i obowiazki w tym zakresie ?
W tej chwili masz prawo, ale i obowi±zek jako¶ dogadać się z partnerem,
zwłaszcza, że jak rozumiem on nie wypiera się dziecka, a nawet chce się
nim zajmować. Dziecko nie jest _Twoje_, ba! ono nie jest nawet rzecz±
:->  i radzę ten fakt zaakceptować. Dziecko będzie Cię ł±czyć z
"psychopat±" już przez resztę życia i dla dobra tego dziecka powinni¶cie
się jako¶ porozumieć, przy czym "porozumieć" nie koniecznie musi
oznaczać wspólne życie.

aha, to jest tak zwane spoleczne przyzwolenie na patologie z ktora mam sie zaczac oswajac ? dziecko to ewidentna wpadka, nie planowalam ani dziecka ani bycia z tym czlowiekiem, ale to nie powod zeby mnie tak lekzewarzyc.

Data: 2012-01-04 20:43:50
Autor: news
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
W dniu 2012-01-04 20:38, news pisze:
Jeste¶ pewna, że nie przeżywasz jakiego¶ przedłużaj±cego się stanu
depresji?

cytat z dnia dzisiejszego: "w sobote znow przyjezdzam po syna i ma byc gotowy o 13j i zabieram go na weekend, jak bedziesz mi w tym przeszkadzac to ci go zabiore i wiecej go nie zobaczysz...."

ktos watpiacy w moja wersje to skomentuje ?

Data: 2012-01-04 21:03:07
Autor: _±ćęłń󶼿.
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
W życiu różnie bywa, niestety.
Normalny młody czy w ¶rednim wieku mężczyzna zajmie się dzieckiem nie gorzej, niż rodzona mama (piszę to bez przek±su, po prostu mężczyĽni s± tu niedoceniani).
Były lata, że całe pokolenie wychowano na butelce, i szybciej rosło, niż na piersi.
Ale "nienormalny" może sobie jednak nie poradzić.
I trudno tu dokonywać eksperymentu na 6-miesięcznym niemowlęciu.
Mimo, iż niejedna matka swoje dziecko czy dzieci zabiła, o czym do¶ć często można poczytać w gazetach.
BTW jako¶ ojcowie w tym nie pomagaj±, a raczej konkubenci.

--


Data: 2012-01-04 21:27:11
Autor: Maciek
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
W dniu 2012-01-04 20:43, news pisze:
cytat z dnia dzisiejszego: "w sobote znow przyjezdzam po syna i ma byc gotowy o 13j i zabieram go na weekend, jak bedziesz mi w tym przeszkadzac to ci go zabiore i wiecej go nie zobaczysz...."
ktos watpiacy w moja wersje to skomentuje ?
Nie wiem po co Ty to tutaj komentujesz, zamiast składać wła¶nie zeznanie
na policji.

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2012-01-12 16:44:41
Autor: rg
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
Wed, 04 Jan 2012 20:43:50 +0100, w <je2a5m$3kc$2@news.vectranet.pl>, news
<color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał(-a):

cytat z dnia dzisiejszego: "w sobote znow przyjezdzam po syna i ma byc gotowy o 13j i zabieram go na weekend, jak bedziesz mi w tym przeszkadzac to ci go zabiore i wiecej go nie zobaczysz...."

ktos watpiacy w moja wersje to skomentuje ?

Sprawić sobie telefon z nagrywaniem rozmów.

Data: 2012-01-12 16:24:18
Autor: _±ćęłń󶼿.
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
BNTW polecisz który¶ konkretny model słuchawki?
Kiedy¶ niektóre telefony miały nagrywanie "sprzętowe".
PóĽniej jakie¶ symbiany, androidy i podobne młodzieżowe wynalazki się pojawiły.
S± jeszcze jakie¶ "sprzętowe"?


-- -- -
Sprawic sobie telefon z nagrywaniem rozmow.

--


Data: 2012-01-04 21:35:49
Autor: Maciek
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
W dniu 2012-01-04 20:38, news pisze:
aha, to jest tak zwane spoleczne przyzwolenie na patologie z ktora mam sie zaczac oswajac ? dziecko to ewidentna wpadka, nie planowalam ani dziecka ani bycia z tym czlowiekiem, ale to nie powod zeby mnie tak lekzewarzyc.
Wybacz, ale dzieci nie przynosz± bociany, nie wyskakuj± z kapusty itd.
Spotykała¶ się 3 lata z człowiekiem-psychopat±, dorobili¶cie się
(nieplanowanego) dziecka, czas więc chyba dorosn±ć i wypić piwo, którego
się nawarzyło.

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2012-01-04 21:45:58
Autor: news
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
W dniu 2012-01-04 21:35, Maciek pisze:
W dniu 2012-01-04 20:38, news pisze:
aha, to jest tak zwane spoleczne przyzwolenie na patologie z ktora mam
sie zaczac oswajac ? dziecko to ewidentna wpadka, nie planowalam ani
dziecka ani bycia z tym czlowiekiem, ale to nie powod zeby mnie tak
lekzewarzyc.

Wybacz, ale dzieci nie przynosz± bociany, nie wyskakuj± z kapusty itd.
Spotykała¶ się 3 lata z człowiekiem-psychopat±, dorobili¶cie się
(nieplanowanego) dziecka, czas więc chyba dorosn±ć i wypić piwo, którego
się nawarzyło.

najpierw siegnij do zrodel czym jest psychopata-facet w zwiazku z kobieta ze sklonnosciami neurotycznymi... wnioski wysun i jak chcesz to odpowiedz mi na pytania a nie rob za trolla

Data: 2012-01-04 22:20:07
Autor: Maciek
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
W dniu 2012-01-04 21:45, news pisze:
najpierw siegnij do zrodel czym jest psychopata-facet w zwiazku z kobieta ze sklonnosciami neurotycznymi... wnioski wysun i jak chcesz to odpowiedz mi na pytania a nie rob za trolla
No to może sednem sprawy jest to, że oboje się nie nadajecie na
rodziców? :-P

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2012-01-05 07:43:35
Autor: _±ćęłń󶼿.
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
Niepotrzebnie robisz jaja.
Tu chodzi o dziecko, które nie tylko się nie obroni, ale i nie opowie jak było.
Pierwszy lepszy s±d zarzadzi spotkania tylko w obecno¶ci kuratora, na 30 min i z matk± w s±siednim pomieszczeniu.
Nie mówię, że słusznie wobec wszystkich ojców en bloc, ale tego konkretnego Taty nie znamy.


-- -- -
No to może sednem sprawy jest to, że oboje się nie nadajecie na rodziców?

--


Data: 2012-01-05 11:38:55
Autor: Maciek
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
W dniu 2012-01-05 08:43, _±ćęłń󶼿. pisze:
Niepotrzebnie robisz jaja.
Cóż - ¶mierdzi mi trolem na kilometr, więc sobie pozwoliłem :-)

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2012-01-05 10:47:32
Autor: _±ćęłń󶼿.
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
No co Ty, o alimentach "skoro dałam, to już nie muszę pracować" nic nie było ;-)


-- -- -
trolem

--


Data: 2012-01-05 12:10:41
Autor: Maciek
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
W dniu 2012-01-05 11:47, _±ćęłń󶼿. pisze:
No co Ty, o alimentach "skoro dałam, to już nie muszę pracować" nic nie było ;-)
Do tego etapu po prostu jeszcze nie doszli¶my ;-)

--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2012-01-05 14:48:03
Autor: AZ
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
On 2012-01-04, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:

Wybacz, ale dzieci nie przynoszÄ… bociany, nie wyskakujÄ… z kapusty itd.
Spotykałaś się 3 lata z człowiekiem-psychopatą, dorobiliście się
(nieplanowanego) dziecka, czas więc chyba dorosnąć i wypić piwo, którego
się nawarzyło.

Ale tutaj moralizatorow... Ale jak trzeba odpowiedziec na zadanie
pytanie to chetnych brak...

--
Artur

Data: 2012-01-12 16:44:11
Autor: rg
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
Wed, 04 Jan 2012 20:38:50 +0100, w <je29sa$3kc$1@news.vectranet.pl>, news
<color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał(-a):

jesli masz na mysli moje obiekcje do przychodzenia tego "ojca" do domu po dwoch dniach imprezowania (i tak co weekend), braniu dragow (o bialym zabarwieniu), cyklicznego upojenia alkoholowego, znecania sie psychicznego nade mna i lekcewazenia, to TAK masz racje, zaburzam mu harmonie bycia ojcem.

Ale raczej nie mów z własnej woli przed s±dem, że "od trzech lat widziałam jak
się upija, ćpa i znęca"...

Data: 2012-01-12 16:22:06
Autor: _±ćęłń󶼿.
ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !
Zawsze myslałem, że przed s±dem trzeba mówić prawdę.


-- -- -
Ale raczej nie mow z wlasnej woli przed sadem, ze "od trzech lat widzialam
jak sie upija, cpa i zneca".

--


ustalenie kontaktow z dzieckiem - jakie zasady - pilne !

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona