ustalenie właściciela telefonu

Data: 2012-08-31 21:41:06
Autor: Majka
ustalenie właściciela telefonu
Zgłosiłam na policję, Ĺźe jestem nękana od pewnego czasu głuchymi telefonami i w.g mego zapisu w książce wyświetlała mi się pewna firma  z ktĂłrą mam umowę na świadczenie  usługi. Gdy starałam się oddzwonić na wyświetlany numer to miałam komunikat " nie ma takiego numeru". Firma ta przywłaszczyła sobie mĂłj numer tel, gdyĹź ja nie podaję do umowy numeru, ale musiałam podać dla serwisanta, ktĂłry miał usunąć usterkę. Prośby o usunięcie  mego numeru mimo zapewnień nie dokonano, a obecnie kazano mi składać podanie . Po pobycie na policji numer mego telefonu szybko usunięto i skończyły się głuche telefony.

    JakieĹź było moje zdumienie, gdy po kilku dniach  otrzymałam z policji zawiadomienie, Ĺźe nie wykryto sprawcy czynu. Czy to jest moĹźliwe, Ĺźe policja nie moĹźe ustalić właściciela telefonu?

Data: 2012-08-31 14:44:24
Autor: witek
Majka wrote:
    JakieĹź było moje zdumienie, gdy po kilku dniach  otrzymałam z
policji zawiadomienie, Ĺźe nie wykryto sprawcy czynu. Czy to jest
możliwe, że policja nie może ustalić właściciela telefonu?

Np. sprobuj sobie wyobrazic, ze na biurku sekretarki stoi telefon.
To teraz ustal jego wlasicicela i kto z niego wowczas dzwonil.

Data: 2012-08-31 22:14:03
Autor: cef
witek wrote:

[...]

Spróbuj sobie wyobrazić kto płodzi takie newsy.

Data: 2012-08-31 23:47:16
Autor: RadoslawF
ustalenie właściciela telefonu
Dnia 2012-08-31 21:41, Użytkownik Majka napisał:

   Jakież było moje zdumienie, gdy po kilku dniach  otrzymałam z policji zawiadomienie, że nie wykryto sprawcy czynu. Czy to jest możliwe, że policja nie może ustalić właściciela telefonu?

Właściciela ustaliła, sprawcy głuchych telefonów nie.

Pozdrawiam

Data: 2012-09-01 00:33:21
Autor: Majka
W dniu 2012-08-31 23:47, RadoslawF pisze:
[...]

   Właściciel był też sprawcą głuchych telefonów. Zaraz prawie po wyjściu z policji dowiedziałam się, że nie tylko ja mam od tej firmy głuche telefony i ta sytuacja się powtarza. Firma chcąc poinformować swoich klientów o zmianach lub awariach robi to w taki sposób, bo gdzieś coś nie dopracowali. Jestem pewna, że nie jeden policjant też to odczuł tylko nie wiedział co  się kryje za tym numerem, a ja wcześniej miałam udany kontakt i wprowadziłam ten numer do książki, dlatego wyświetlała mi się firma / dostawca telewizji/. Myślałam tylko, że może ktoś przejął ten numer i urządza sobie zabawę cudzym kosztem.

Data: 2012-09-01 10:53:44
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-09-01 00:33, Użytkownik Majka napisał:

[...]

Gdyby telefon był w mieszkaniu prywatnym lub podana firma
była by formą jednoosobową można by tak twierdzić.
W sytuacji kiedy firma zatrudnia ileś osób a na podanym
numerze wisi lokalna centralka która ma ileś wewnętrznych
numerów oskarżanie właściciela jest głupotą.
Jak numer należał by np. do TPSA to też winny był by
właściciel ? Jak tak to już wszyscy aukcjonariusze są
w strachu.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2012-09-03 22:58:50
Autor: PJ
ustalenie właściciela telefonu
widocznie znow jakis menago wpadl na rewelacyjny pomysl zeby przekazac
niezmiernie wazna wiadomosc przez "automatyczna sekretarke" automat
dzwoni wiec do wybranych abonentow i odpytuje ich np badanie opinii
spolecznej lub cos komunikuje np. przedstawia super oferte,
najczestsze bledy popelniane przy takich akcjach to tzw. gluchy
telefon, wielokrotne dzwonienie pod ten sam numer i hit sezonu czyli
telefon z oferta encyklopedii o 4-tej nad ranem :-)

P.

Data: 2012-10-02 12:02:01
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail mgma.wp.pl@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Firma chcąc poinformować swoich klientów o zmianach lub awariach robi to w taki sposób

a do tego potrzebuje zgody, zeby zadzwonić? Jeżeli nie robi tego w celach marketingowych?

--
Pozdrawia... Budzik
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

ustalenie właściciela telefonu