ustawa flagowa??

Data: 2009-11-19 11:48:20
Autor: Liwiusz
ustawa flagowa??
Andrzej Lawa pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Bedzie-trzeba-wywiesic-flage-na-kazdym-budynku,wid,11698878,wiadomosc_prasa.html

Wie ktoś, gdzie można znaleźć tekst tego poronionego pomysłu?

    Widzę, że im mniej niepodległości i suwerenności, tym większy pociąg do udawanego patriotyzmu.

    Ciekawe kiedy nadejdzie czas, że trzeba będzie wywieszać flagę EU.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-19 11:50:41
Autor: Andrzej Lawa
ustawa flagowa??
Liwiusz pisze:

   Widzę, że im mniej niepodległości i suwerenności, tym większy pociąg
do udawanego patriotyzmu.

   Ciekawe kiedy nadejdzie czas, że trzeba będzie wywieszać flagę EU.

Ja się bardziej boję, że ktoś kiedyś wpadnie na pomysł np. konieczności
odśpiewania hymnu państwowego przy wchodzeniu do urzędu ;->

Data: 2009-11-19 11:51:36
Autor: Liwiusz
ustawa flagowa??
Andrzej Lawa pisze:
Liwiusz pisze:

[...]

   Ja się boję rzeczy bardziej realnych - na przykład tego, że o naszej gospodarce będą decydować niemieccy politycy w Brukseli.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-19 11:04:14
Autor: Olgierd
ustawa flagowa??
Dnia Thu, 19 Nov 2009 11:51:36 +0100, Liwiusz napisał(a):

   Ja się boję rzeczy bardziej realnych - na przykład tego, że o naszej
gospodarce będą decydować niemieccy politycy w Brukseli.

To chyba i tak czasem może być lepsze, niż jeśli będą to polscy, z Warszawy... ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-11-19 03:06:59
Autor: BK
ustawa flagowa??
On Nov 19, 12:04 pm, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
Dnia Thu, 19 Nov 2009 11:51:36 +0100, Liwiusz napisa (a):

>    Ja si boj rzeczy bardziej realnych - na przyk ad tego, e o naszej
> gospodarce b d decydowa niemieccy politycy w Brukseli.

To chyba i tak czasem mo e by lepsze, ni je li b d to polscy, z
Warszawy... ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<=

Jak tak sie przygladam to to niemieckie zarzdzanie gospodarka...
budowa drog... stadionow... samochodow czy nawet pilka nozna to sie
deko lepiej sprawdza jak nasze :) Skad to przywiazanie do "polskiej
mysli szkoleniowej" tfu "ekonomicznej" :)

Data: 2009-11-19 12:11:28
Autor: Liwiusz
ustawa flagowa??
BK pisze:
[...]

   Naiwnością jest sądzić, Ĺźe politycy prezentujący niemieckie interesy będą mieli na celu rozwijanie naszej gospodarki tak jak swojej.

   Poza tym jest chyba oczywiste, Ĺźe lepiej rządzić jednym krajem, niĹź całym Związkiem KrajĂłw, a sprawne rządzenie całym światem jest juĹź niemoĹźliwe. To co dobre dla Polski, moĹźe być odmienne niĹź to co dobre dla innego kraju.

   A w razie katastrofy, lepiej zawrĂłcić statek o nazwie Polska, niĹź Titanica o nazwie EU.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-19 03:17:07
Autor: BK
ustawa flagowa??
On Nov 19, 12:11 pm, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
BK pisze:

> [...]

> deko lepiej sprawdza jak nasze :) Skad to przywiazanie do "polskiej
> mysli szkoleniowej" tfu "ekonomicznej" :)

   Naiwnością jest sądzić, że politycy prezentujący niemieckie interesy
będą mieli na celu rozwijanie naszej gospodarki tak jak swojej.

Jasne, ze naiwnoscia, zwlaszcza, ze nawet nasi politycy nie zajmuja
sie rozwijaniem naszej gospodarki.

Ale zakladajac, ze spelni sie cale czarnowidzenie i cala gospodarka,
ziemie odzyskane itp. itd. wpadnie w rece zlych niemcow to chyba to
juz bedzie ich gospodarka :)

BK

ps. zeby nie bylo, ja tak troche "pol zartem - pol serio" :)

Data: 2009-11-19 12:26:01
Autor: Liwiusz
ustawa flagowa??
BK pisze:

[...]

   Bo to nie są polscy politycy. PO jest popierana i finansowana przez niemieckie fundacje, które są dotowane przez rząd RFN.

Ale zakladajac, ze spelni sie cale czarnowidzenie i cala gospodarka,
ziemie odzyskane itp. itd. wpadnie w rece zlych niemcow to chyba to
juz bedzie ich gospodarka :)

   Historia uczy, że co tereny okupowane, to tereny okupowane.

ps. zeby nie bylo, ja tak troche "pol zartem - pol serio" :)

  Jeszcze zapłaczesz :)

--
Liwiusz

Data: 2009-11-19 03:30:34
Autor: BK
ustawa flagowa??
On Nov 19, 12:26 pm, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
BK pisze:

> [...]

   Bo to nie są polscy politycy. PO jest popierana i finansowana przez
niemieckie fundacje, które są dotowane przez rząd RFN.

dobra dobra - ale "niemoc" intelektualna dotyczy wszystkich kolejnych
rzadow, a nie tylko PO ;)

> [...]

   Historia uczy, że co tereny okupowane, to tereny okupowane.

> ps. zeby nie bylo, ja tak troche "pol zartem - pol serio" :)

Jesli przy kufelku pszenicznego i bawarskiej kielbasce to moze to
przezyje :) :) :)

Data: 2009-11-19 12:39:23
Autor: Liwiusz
ustawa flagowa??
BK pisze:

dobra dobra - ale "niemoc" intelektualna dotyczy wszystkich kolejnych
rzadow, a nie tylko PO ;)

   Bo to są niemal od 20 lat ci sami ludzie, co najwyżej nazwy partii się zmieniają.

   Tak tanio się sprzedasz? :)

--
Liwiusz

Data: 2009-11-19 12:42:47
Autor: Tomek
ustawa flagowa??
Dnia 19-11-2009 o 12:30:34 BK <bkapuscinski@gmail.com> napisał(a):

[...]

Pokerowy Waldemar kiedyś czyścił sobie UOP, a teraz uniezależnił nas przez  uzależnienie,
był też Olin, cudotwórca Sachs ze swoimi kompanami, Buzek który zostawił  dziurę Bauca
i 4 pseudoreformy a teraz grzeje się na synekurze.
Paradoksalnie to chyba Miller był polskim patriotą :)
Także ja popieram tezę że mamy teraz powtórkę 18 wieku - penetracja od  morza po góry.

> [...]

  Jeszcze zapłaczesz :)

Jesli przy kufelku pszenicznego i bawarskiej kielbasce to moze to

A to swoją drogą. Tylko warto wiedzieć że to nie jest kiełbasa swojska ;)

--
Tomek

Data: 2009-11-21 03:02:22
Autor: ąćęłńóśżź
ustawa flagowa??
Jeszcze będzeisz wspominał i to całkiem niedługo jako malutką filigranową dziureczkę, razem z Balcerkiem, co to sp... w ostatniej
chwili na upatrzone stanowisko bankowe.
JaC

-- -- -

Buzek który zostawił dziurę Bauca i 4 pseudoreformy

Data: 2009-11-19 12:01:54
Autor: Olgierd
ustawa flagowa??
Dnia Thu, 19 Nov 2009 12:26:01 +0100, Liwiusz napisał(a):

[...]

W sumie chyba brak różnicy czy goli Cię ów okupant, czy "swój".

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-11-19 17:42:12
Autor: Roman Rumpel
ustawa flagowa??
Liwiusz pisze:

  A w razie katastrofy, lepiej zawrĂłcić statek o nazwie Polska, niĹź Titanica o nazwie EU.

Alternatywa jest o tyle fałszywa, ze Polska stanowi już jeden z pięciu pokładów głównych tego Titanica o nazwie EU

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl
blog. To teraz taka moda. Piszesz od urodzenia do dzisiaj to Ĺźyciorys,

Data: 2009-11-19 21:24:01
Autor: Verox
ustawa flagowa??
On Thu, 19 Nov 2009 11:50:41 +0100, Andrzej Lawa napisał:
Liwiusz pisze:

[...]

Ja tam najczęściej podczas wychodzenia z urzędów to najgorszy hip-hop czy tam
rap pod nosem...

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

ustawa flagowa??