[Press] ustawa o CEPIK i jeden numer rej...

Data: 2011-04-13 12:06:44
Autor: Albercik
[Press] ustawa o CEPIK i jeden numer rej...
W dniu 13.04.2011 11:57, bratPit[pr] pisze:
plus taki, że już ludzie nie będą mówić że np. "ci na warszawskich
tablicach to jeżdżą jak szatany" ;-)

No ja w tym plusie widzę minus, przynajmniej w okresie przejściowym.
Są miejsca gdzie strach zaparkować samochód na obcych, czy jakiś szczególnych numerach. Wtedy taki ktoś miejscowy, kto kupi sobie samochód z powiatu niezaprzyjaźnionego ma przejebane.
No chyba że będzie wymiana tablic na ogólnopolskie.

Data: 2011-04-13 12:09:37
Autor: Xiant
W dniu 2011-04-13 12:06, Albercik pisze:
[...]

Witam

A ja tu widze sciemne w stylu "cudu gospodarczego", jest przed wyborami :P Chyba, ze przy okazji zmian skroja driverow na gruba kase to pewnie zmenia, kazdy powod do wydojenia dobry jest :P

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2011-04-13 12:57:32
Autor: J.F.
[Press] ustawa o CEPIK i jeden numer rej...
Użytkownik "Xiant" <xiant@poczta.nospam.onet.pl> napisał
A ja tu widze sciemne w stylu "cudu gospodarczego", jest przed wyborami :P Chyba, ze przy okazji zmian skroja driverow na gruba kase to pewnie zmenia, kazdy powod do wydojenia dobry jest :P

Przed wyborami ?

J.

Data: 2011-04-13 20:47:06
Autor: zinek

Użytkownik "Xiant" <xiant@poczta.nospam.onet.pl> napisał w wiadomości news:io3sqb$gk4$1news.onet.pl...
[...]

no - tematy i ich skutecznosc typu "jedno okienko" to juz skads znamy :)
"
Jedno okienko
Szybciej będzie można także rejestrować samochody sprowadzone z UE. Wprowadzone zostanie do tego specjalne jedno okienko, gdzie będzie można załatwić wszystkie formalności,

"

Data: 2011-04-14 00:21:54
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-04-13 20:47, zinek pisze:

Jedno okienko
Szybciej będzie można także rejestrować samochody sprowadzone z UE.
Wprowadzone zostanie do tego specjalne jedno okienko, gdzie będzie można
załatwić wszystkie formalności,

Dziś w urzędzie są 3 okienka i kolejka na godzinę.
Będzie jedno i kolejka na 3 godziny ;)

Data: 2011-04-14 21:46:47
Autor: MMS
W dniu 2011-04-13 13:06, Albercik pisze:
[...]

Tak, tylko jak się zorientują, że to z innego powiatu jak numery czy liczby nadawane nie będą jawnie związane z miejscem rejestracji samochodu ?
Ale zadziała to w drugą stronę. Kiedyś jak po Kraku RD jechał, to wiadomo, że zajmie pas lewy i pędzie pyrpyrał z bezpieczną 40km/h, a ty w ogonie za nim. Lub KMY, czyli z dala od gościa ;)

[Press] ustawa o CEPIK i jeden numer rej...