ustawa o świadcz.usł.drogą. elektroniczną

Data: 2014-09-24 18:46:45
Autor: Karol
ustawa o świadcz.usł.drogą. elektroniczną
Art. 3.
Przepisów ustawy nie stosuje się do:
2) używania poczty elektronicznej lub innego równorzędnego środka
komuni-kacji elektronicznej między osobami fizycznymi, w celach osobistych
nie-związanych z prowadzoną przez te osoby, chociażby ubocznie,
działalno-ścią zarobkową lub wykonywanym przez nie zawodem,

jaki to może być równorzędny środek komunikacji elektronicznej ?

Data: 2014-09-24 19:44:22
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Karol" <k.misiukiewicz@10g.pl> napisał w wiadomości news:12ixnvhb8u9zb$.rph4led669gi.dlg40tude.net...
[...]

Gadu-gadu przykładowo. Facebook, AQQ i całą reszta komunikatorów. Są branżowe komunikatory (spedycja przykładowo). Generalnie chodzi o wszystko, co służy do wymiany informacji pomiędzy dwoma użytkownikami za pośrednictwem sieci.

Data: 2014-09-25 10:28:35
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 24 Sep 2014, Karol wrote:

[...]

  A newsy nie przyszły Ci czasem na myśl?
  :O
  Toć zarówno Twój jak i mój post kwalifikują się na wzorzec wypełnienia
tej definicji. Prawnikiem nie jestem jakby co, związku z firmą
(ten post) nie ma, ergo "choćby ubocznie" nie wypada poza środki
"celu osobistego".

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-09-25 13:20:31
Autor: t-1
[...]

Nie znam projektu więc nie wiem czym to im grozi.
Ale wygląda, że wg. przytoczonego artykułu przepisy ustawy będzie się stosować do specjalistów piszących na odnośnych grupach:

prawników na pl.soc.prawo
elektroników na elektronika
lekarzy na medycyna
inżynierów na inżynieria itd.

Niestety, poziom dyskusji jeszcze bardziej spadnie.

Data: 2014-09-26 00:13:26
Autor: Krzysztof kw1618 z Warszawy
Dnia Thu, 25 Sep 2014 10:28:35 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

  A newsy nie przyszły Ci czasem na myśl?

a formularz kontaktowy na prywatnej stronie www ?

--
Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
http://grupy.3mam.net/

Data: 2014-09-27 13:52:54
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 26 Sep 2014, Krzysztof kw1618 z Warszawy wrote:

Dnia Thu, 25 Sep 2014 10:28:35 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

  A newsy nie przyszły Ci czasem na myśl?

a formularz kontaktowy na prywatnej stronie www ?

  Nie wiem, do pisania w tym wątku nie jest mi potrzebny formularz
na stronie www, więc skupiłem się na tym czego użyto do
"kontaktu w celach osobistych" :D

pzdr, Gotfryd

ustawa o świadcz.usł.drogą. elektroniczną