[----] ustawa z dnia....

Data: 2011-05-20 06:33:37
Autor: matador
[----] ustawa z dnia....
http://antykomor.pl/

Zapamiętajcie ten widok.

matador.

Data: 2011-05-20 15:43:08
Autor: raff
[----] ustawa z dnia....
Niech zyje panstwo policyjne stworzone przez PO !

R.

Data: 2011-05-20 06:45:09
Autor: matador
ustawa z dnia....
On 20 Maj, 15:43, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
Niech zyje panstwo policyjne stworzone przez PO !

R.

Adres cache'u googla:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:DsFCaoCbRdwJ:antykomor.pl/antykomor-pl-przegonil-komorowskiego/+antykomor&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&source=www.google.pl

I CO W TYM ZŁEGO !?
matador.

Data: 2011-05-20 15:50:45
Autor: raff
ustawa z dnia....

"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message news:e0bc4f05-03ca-4e9a-bc4c-a98a34edd300gv8g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Kaczynskiego - wolno. Komorowskiego - nie wolno. Co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.

O take Polske walczylem.

R.

Data: 2011-05-20 06:55:11
Autor: matador
ustawa z dnia....
On 20 Maj, 15:50, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"matador" <matadorpika...@gmail.com> wrote in messagenews:e0bc4f05-03ca-4e9a-bc4c-a98a34edd300gv8g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]

I CO W TYM ZŁEGO !?

Kaczynskiego - wolno. Komorowskiego - nie wolno. Co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.

Czyli jeste¶my ¶wiadkami narodzin "Bolkizmu".
Niech ¦wieci Słońce z Gazpromu nad Malarzem Kominów !!!

matador.

matador.

Data: 2011-05-20 16:00:23
Autor: raff
ustawa z dnia....

"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message news:71b6df5d-47f1-49ee-9cca-12695b766d10c26g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

O take Polske walczylem.

Czyli jeste¶my ¶wiadkami narodzin "Bolkizmu".
Niech ¦wieci Słońce z Gazpromu nad Malarzem Kominów !!!

http://www.rp.pl/artykul/13,660444_Przewodniczacy_PE_zablokowal_interpelacje_w_sprawie_Rz.html

UE. Tajny Agent republiki bolkistowskiej Jerzy Buzek dziala.

R.

Data: 2011-05-20 16:01:27
Autor: cirrus
ustawa z dnia....
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ir5rjm$di0$1news.onet.pl...
"matador" <matadorpikador@gmail.com> wrote in message
news:e0bc4f05-03ca-4e9a-bc4c-a98a34edd300gv8g2000vbb.googlegroups.com... On 20 Maj, 15:43, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote
[...]

Walczyłe¶ pod pierzyn±?

--
stevep

Data: 2011-05-20 16:10:49
Autor: raff
ustawa z dnia....

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:ir5s7q$me5$1news.vectranet.pl...
[...]

Oo, moje wierne gowno. Lazi za mna krok w krok. WRZOD, HEMOROID.

R.

Data: 2011-05-21 04:40:15
Autor: cirrus
ustawa z dnia....
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ir5spa$hrg$1news.onet.pl...
[...]

Nioe mogę się obej¶ć bez twojej kloaki.

--
stevep

Data: 2011-05-20 16:23:19
Autor: Grzegorz Z.
[----] ustawa z dnia....
raff napisał:

Niech zyje panstwo policyjne stworzone przez PO !

Sprawdzić czy nie bezdomny.

Data: 2011-05-20 15:45:46
Autor: jadrys
[----] ustawa z dnia....
W dniu 2011-05-20 15:33, matador pisze:
http://antykomor.pl/

Zapamiętajcie ten widok.

matador.

Doczekaliśmy czasów.. Historyczne chwile - na naszych oczach rodzi się dyktatura, - totalitarne państwo.

Data: 2011-05-20 16:00:25
Autor: jadrys
[----] ustawa z dnia....
W dniu 2011-05-20 15:47, raff pisze:
[...]

Coś znacznie gorszego., - Socjalizm.. Tylko w tym systemie zabiera się jednym żeby obdarowywać swoich wybrańców. Jedyną nadzieją to że te zapędy kliki zostaną zniweczone po jesiennych wyborach.

Data: 2011-05-20 16:24:30
Autor: Grzegorz Z.
[----] ustawa z dnia....
jadrys napisał:

[...]

Doczekali¶my czasów.. Historyczne chwile - na naszych oczach rodzi się
dyktatura, - totalitarne państwo.
faszyzm ?

R.

Co¶ znacznie gorszego., - Socjalizm..

To już Kadafi niedobry?

Data: 2011-05-21 18:42:09
Autor: jadrys
[----] ustawa z dnia....
W dniu 2011-05-20 16:24, Grzegorz Z. pisze:

CoĹ› znacznie gorszego., - Socjalizm..
To juĹĽ Kadafi niedobry?

Kadafi nikomu nie zabiera. On sprawiedliwie dzieli bogactwa Libii dla wszystkich.

Data: 2011-05-21 04:09:03
Autor: cirrus
[----] ustawa z dnia....
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir5s63$flr$1news.onet.pl...
[...]

Tym razem musz ęci przyznać racje, socjalizm, czy komunizm to ustroje zbrodnicze.

--
stevep

Data: 2011-05-21 18:41:57
Autor: jadrys
[----] ustawa z dnia....
W dniu 2011-05-21 04:09, cirrus pisze:

[...]

Socjalizm bazuje na grupach uprzywilejowanych, a Komunizm na równości i jednym jedynym zakazie - nie żeruj na drugim człowieku. A więc jest dokładną odwrotnością socjalizmu.

Data: 2011-05-22 03:06:38
Autor: cirrus
[----] ustawa z dnia....
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir8q3d$t9a$1news.onet.pl...
[...]

Chyba na równości w biedzie i na ludzkiej głupocie.

--
stevep

Data: 2011-05-20 16:02:08
Autor: cirrus
[----] ustawa z dnia....
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir5raa$ca5$1news.onet.pl...
[...]

To nie będzie wyborów?

--
stevep

Data: 2011-05-20 16:08:08
Autor: jadrys
[----] ustawa z dnia....
W dniu 2011-05-20 16:02, cirrus pisze:
[...]

Wyniki wyborów wydaja się być przesadzone.

Data: 2011-05-21 04:09:37
Autor: cirrus
[----] ustawa z dnia....
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir5sk8$h2r$1news.onet.pl...
[...]

I to dowodzi braku demokracji?

--
stevep

Data: 2011-05-21 18:41:32
Autor: jadrys
[----] ustawa z dnia....
W dniu 2011-05-21 04:09, cirrus pisze:
Wyniki wyborów wydaja się być przesadzone.

I to dowodzi braku demokracji?

W demokracji,  wybraniec odpowiada tylko przed swoim wyborcÄ…. To co u nas obowiÄ…zuje to parodia demokracji.

Data: 2011-05-21 21:05:38
Autor: the_foe
[----] ustawa z dnia....
W dniu 2011-05-21 18:41, jadrys pisze:
[...]

mowisz o ustroju poolitycznym czy panstwowym?

--
the_foe

Data: 2011-05-21 21:17:55
Autor: jadrys
[----] ustawa z dnia....
W dniu 2011-05-21 21:05, the_foe pisze:
[...]

O jednym i drugim,  - w paĹ„stwie panuje ustrĂłj polityczny.

Data: 2011-05-21 21:55:45
Autor: the_foe
[----] ustawa z dnia....
W dniu 2011-05-21 21:17, jadrys pisze:
[...]

O jednym i drugim, - w państwie panuje ustrój polityczny.

W Polsce ustrojem panstwowym jest republika a nie demokracja. W demokracji wiekszosc decyduje za calosc obywateli, w republice, wiekszosc (nie koniecznie kapitalna) decyduje kto ma rzadzic i tworzyc prawo.

--
the_foe

Data: 2011-05-22 03:05:39
Autor: cirrus
[----] ustawa z dnia....
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ir8q3d$t9a$2news.onet.pl...
[...]

Znowu miganko.

--
stevep

Data: 2011-05-20 16:44:03
Autor: cytryna
[----] ustawa z dnia....strachy na lachy
> [...]

> Zapamiętajcie ten widok.

> matador.

Doczekali¶my czasów.. Historyczne chwile - na naszych oczach rodzi się

SALONOWE STRACHY NA LACHY

A, skoro już jeste¶my przy tych s±dach, to zamieszam listę spraw sadowych, którym PO i rozgrzane prokuratury usiłowały przygwoĽdzić zbrodnie kaczyzmu- macierewizmu przeciwko ludzko¶ci, tylko im nie wyszło. Przytaczam, bo o ile rozpoczęcie tych spraw jest nagła¶niane we wszystkich możliwych mediach , ł±cznie z telewizjami przemysłowymi i monitoringiem ruchu ulicznego, tak ich żałosny koniec jest jako¶ tak, skromnie, po cichutku przemilczany. Spis nie jest kompletny ale przytaczam tak, jak znalazłem na forum dziennika, bo warto, by został zauważony i zarchiwizowany. Dziękuję anonimowemu komentatorowi! 2009-08-04 - Nie ma żadnych dowodów, że policja, CBA czy ABW za rz±dów PiS nielegalnie stosowały podsłuchy telefoniczne. Tak uznała zielonogórska prokuratura i umorzyła tajne ¶ledztwo prowadzone w tej sprawie. 2009-10-06 - Minister rz±du PiS, Zbigniew Ziobro nie działał na szkodę interesu publicznego orzekła płocka prokuratura. ¦ledztwo, w którym płocka prokuratura okręgowa postawiła na pocz±tku br. byłemu ministrowi sprawiedliwo¶ci Zbigniewowi Ziobrze zarzut przekroczenia uprawnień i ujawnienia tajemnicy służbowej, zostało umorzone. 2010-02-08- Nie było nacisków na prokuratorów ze strony ich przełożonych i polityków w ¶ledztwie dotycz±cym Barbary Blidy - uznała łódzka Prokuratura Okręgowa i umorzyła postępowanie w tej sprawie. 2010-05-10- S±d w Warszawie uznał, iż czyn który zarzucano Ziobro "nie zawierał znamion czynu zabronionego", a on sam, udostępniaj±c akta ¶ledztwa szefowi PiS Jarosławowi Kaczyńskiemu, "działał zgodnie z prawem". Zażalenie Ziobry (obecnie jest on europosłem PiS) rozpatrywał S±d Rejonowy dla Warszawy ¦ródmie¶cia. Orzeczenie w tej sprawie jest prawomocne i nie podlega zaskarżeniu. 2010-05-10-Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze umorzyła ¶ledztwo w sprawie inwigilacji przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Centralne Biuro Antykorupcyjne i policję dziennikarzy w latach 2005-2007, nie stwierdzaj±c przestępstwa. 2010-06-10-Antoni Macierewicz nie musi przepraszać Zygmunta Solorza za swe słowa, że zgodził się on w latach 80. na współpracę z wywiadem PRL orzekł S±d w Warszawie. 2010-06-10-Poseł Lewicy Ryszard Kalisz ma przeprosić Zbigniewa Ziobrę za swe słowa, że minister sprawiedliwo¶ci w rz±dzie PiS popełnił przestępstwo, ujawniaj±c prezesowi PiS Jarosławowi Kaczyńskiemu akta ¶ledztwa w sprawie mafii paliwowej - postanowienie w tej sprawie wydał S±d Okręgowy w Warszawie. 2010-07-06-Prokuratura Apelacyjna w Lublinie umorzyła ¶ledztwo w sprawie współpracy CBA w latach 2006-2008 ze służbami specjalnymi obcych państw, ponieważ nie dopatrzyła się w niej cech przestępstwa. (...) Prokuratura ustaliła wprawdzie, że CBA współpracowało z licznymi zagranicznymi instytucjami służb specjalnych mimo braku ustawowych podstaw, jednak współpraca ta nie wyrz±dziła szkody w interesie publicznym. 2010-09-30-Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie umorzyła ¶ledztwo dotycz±ce przekroczenia uprawnień przez b. zastępcę Prokuratora Generalnego Jerzego Engelkinga podczas konferencji prasowej w sierpniu 2007 r. Powodem umorzenia jest brak "ustawowych znamion czynu zabronionego". 2010-10-13- Nie było nieprawidłowo¶ci w zakresie stosowania technik operacyjnych w stosunku do dziennikarzy w latach 2005-2007 o¶wiadczył przewodnicz±cy sejmowej komisji ds. służb specjalnych Janusz Krasoń (SLD). 2010-10-25- Kazimierz Kutz ma przeprosić Jarosława Kaczyńskiego za jego wypowiedzi z listopada 2009 roku orzekł S±d w Warszawie. S±d uznał, że Kazimierz Kutz bezprawne naruszył dobre imię Jarosława Kaczyńskiego i nakazał opublikowanie przeprosin w tygodniku "Wprost". 2011-01-05- Prokuratura umorzyła ¶ledztwo dotycz±ce ujawnienia informacji o prowadzonych przez CBA działaniach w zwi±zku z tzw. afer± hazardow±. ¦ledztwo dotyczyło m.in. kwestii przecieków do mediów różnych informacji. 2011-01-19- Warszawski s±d rejonowy umorzył proces karny, który Jarosławowi Kaczyńskiemu wytoczył b. szef MSWiA Janusz Kaczmarek za pomówienie go okre¶leniem "agent ¶pioch" - poinformował wydział prasowy S±du Okręgowego w Warszawie. S±d nakazał b. ministrowi zwrot kosztów procesu. ( tu , oczywi¶cie sprawa wraca na wokandę) 2011-02-21- Poseł PiS Antoni Macierewicz nie musi przepraszać szefa ABW Krzysztofa Bondaryka za nazwanie w 2009 r. "kryminaln± sytuacj±" pobierania przez Bondaryka pieniędzy od operatora telefonii komórkowej z tytułu zakazu konkurencji - orzekł s±d w Warszawie. 2011-04-04- Prokuratura Okręgowa w Łodzi umorzyła ¶ledztwo ws. dowodów po ¶mierci Blidy. Według prokuratury nie ma dowodów na to, że ¶lady i dowody na miejscu zdarzenia po ¶mierci b. posłanki SLD Barbary Blidy były zacierane. seawolf

Data: 2011-05-20 16:58:12
Autor: .
[----] ustawa z dnia....
Dnia Fri, 20 May 2011 06:33:37 -0700 (PDT), matador napisał(a):

http://antykomor.pl/

Zapamiętajcie ten widok.

matador.

bardzo dobrze. Tak tzrba z tymi bandytami. Ty też trafiasz na nasz± listę!

Dominik

Data: 2011-05-20 08:12:32
Autor: matador
ustawa z dnia....
On 20 Maj, 16:58, "." <dominikba...@nonprofit.org> wrote:

bardzo dobrze. Tak tzrba z tymi bandytami. Ty te trafiasz na nasz list !

Nasz±? Czyli jak± ?
Melduj  się, legitymację okaż POpaprańcu !!!

matador.

Data: 2011-05-20 19:24:53
Autor: the_foe
ustawa z dnia....
W dniu 2011-05-20 17:12, matador pisze:
Melduj  się, legitymację okaż POpaprańcu !!!

dlaczego mialby byc czlowiekiem glosujacym na PO? Zaden czlowiek glosujacy na PO nie popiera takich  poczynan ABW. To ludzie popierajacy PIS w wiekszosci, byli za tym by najlepszego wodza narodu w hostorii Polski jakim byl Lech Kaczynski sluzby chronily przed zawistnymi uwagami. Kazdy, komu podobal sie spektakl z doktorem G powinien przyklasnac takze zamknieciu tego serwisu. Przeciez lamal prawo. A jak nie, to nie ma czego sie bac - niewinni sie niczego nie boja. Taka byla wasza filozofia, tego sie trzymajcie. A jak zmieniacie zdanie bo widzicie, ze kij ma dwa konce, nie zawsze sie go trzyma, to przyznajcie ze to co sie teraz dzieje to jest kontynuacja tego czego swiadkami bylismy za czasow rzadow SO-LPR-PIS. I to jest zle, bardzo zle. Jako zasada a nie jako subiektywna ocena zalezaca od tego kto decyduje o granicach wolnosci: "oni" czy "my".

--
the_foe

Data: 2011-05-20 18:20:52
Autor: cytryna
[----] ustawa z dnia....
http://antykomor.pl/

Zapamiętajcie ten widok.

matador.

***********************

Katalog inwektyw dopuszczonych prawem (defetyk)

Redakcja BM24, wt., 05/01/2010 - 15:26
Bardzo możliwe, że już za rok prezydentem będzie ulubieniec salonów i mediów. Gdyby zatem kto¶ z szanownych czytelników chciał sobie ulżyć i publicznie dać upust swojej frustracji z tego powodu, podaję katalog dopuszczalnych inwektyw:

&#8222;kurdupel, cham, dureń, gnój, ¶mieć i złodziej&#8221;.
 Każdym z tych słów można okre¶lić Prezydenta RP bez narażenia się na zarzut jego publicznego znieważenia (art. 135 § 2 kodeksu karnego) . Jeżeli za¶ jest osoba, której słowa te nie wystarcz± dla wyrażenia swoich emocji, można jeszcze bezkarnie zapytać o alkoholizm prezydenta lub zasugerować, że potrzebna mu jest gumowa lala. Należy jednak unikać w stosunku do prezydenta okre¶lenia &#8222;komunistyczny agent&#8221; oraz charakteryzowania jego po¶ladków jako &#8222;gruba d&#8230;&#8221;. Polski wymiar sprawiedliwo¶ci uznał bowiem, że jest to obelżywe, co najmniej w stosunku do A. Kwa¶niewskiego.
Po publicznym okre¶leniu przyszłego prezydenta we wskazany powyżej sposób proponuję dla bezpieczeństwa wsadzić flagę w psi± kupę, podrzeć biblię i powiesić genitalia (najlepiej swoje) na krzyżu. Może to być pomocne przy udowadnianiu przed s±dem niepoczytalno¶ci. Istnieje bowiem ryzyko, że powyższe inwektywy natychmiast po zmianie na stanowisku prezydenta mog± nabrać charakteru znieważaj±cego. W końcu żyjemy w państwie prawa...

http://defetyk.salon24.pl/148026,katalog-inwektyw-dopuszczonych-prawem

Data: 2011-05-20 18:35:43
Autor: u2
[----] ustawa z dnia....
W dniu 2011-05-20 15:33, matador pisze:
http://antykomor.pl/

Zapamiętajcie ten widok.

Na pohybel zdrajcom !

"Strona AntyKomor.pl została zamknięta a jej reaktywacja nie będzie
miała miejsca. Powód, dla którego stało się tak a nie inaczej jest
prozaiczny - kto¶ najzwyczajniej w ¶wiecie doniósł, że na łamach
AntyKomor.pl "publicznie znieważa się prezydenta RP". "

Data: 2011-05-20 19:15:06
Autor: the_foe
[----] ustawa z dnia....
W dniu 2011-05-20 15:33, matador pisze:
http://antykomor.pl/

Zapamiętajcie ten widok.

matador.

szkoda, ze gosciu nie ma mocy i checi sie sadzic do upadlego. Hubert H. wytoczyl ciezsze dziala i go uniewinnili. A w ogole co to za panstwo w ktorym nie mozna obrazac Prezydenta? Monarchii u nas juz nie ma dawno. Komuna niby tez padla, a wiekszosc tych przepisow chroniacych notabli to czysto bolszewicki pomysl z czasow kultu jednostki i jedynie slusznej opcji.

--
the_foe

Data: 2011-05-21 18:43:34
Autor: jadrys
[----] ustawa z dnia....
W dniu 2011-05-20 19:15, the_foe pisze:
[...]

No niezupełnie uniewinnili, - z tego co mi wiadomo, to facet musiał przepraszać.

Data: 2011-05-21 20:28:03
Autor: the_foe
[----] ustawa z dnia....

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/postepowanie-wobec-huberta-h-umorzone,846063,2943

--
the_foe

Data: 2011-05-21 21:00:27
Autor: jadrys
[----] ustawa z dnia....
W dniu 2011-05-21 20:28, the_foe pisze:

[...]

Zaraz po sprawie pisali ĹĽe  nie podtrzymywaĹ‚ przed sadem swoich sĹ‚Ăłw,  przeprosiĹ‚ i obiecywaĹ‚ poprawÄ™. I to dlatego sÄ…d sprawÄ™ umorzyĹ‚.

[----] ustawa z dnia....