ustawianie geometrii xsara picasso i podobne

Data: 2019-08-08 16:59:51
Autor: Budzik
ustawianie geometrii xsara picasso i podobne
Użytkownik ToMasz Nieczytam@orange.pl ...

witam
regenerowałem wahacz. sam go wyjmowałem i montowałem. Niby trzeba ustawiać zbieżność. no to zamontowałem urządzenie diy z laserami na
koła przednie i w zasadzie tylko sprawdziłem że koła  są minimalnie
zbieżne i tyle. auto jeździ prosto jak jeździło przed naprawą
wahacza. ale tak już na koniec, przy PROSTEJ kierownicy, poświeciłem
laserami do tyłu auta. z lewej strony laser mijał TYLNE koło w
odległości 10cm (czyli idealnie równoległe do osi auta) z prawej -
15-20cm. (oczywiście jak skręcę kierownicą to uzyskam równe odstępy,
ale koło kierownicy nie będzie na wprost.) Auto podniosłem,
sprawdziłem czy wszystkie koła się swobodnie kręcą, czy nie mają
luzu i namalowałem na oponach paski sprayem. po 5 km 3 koła mają
wyraźne ślady farby, prawe tylne - farba starta do zera. auto jeździ
prosto, zawieszenie nigdy nie robione, nigdy nie było poważnego
wypadku. MArtwić się... diagnozować jakoś dalej, naprawiać..... czy
zapomnieć o sprawie?
Ostatnio ktos podawał cenniki norauto - samo sprawdzenie zbieznosci według cennika to 15zł...

--
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

ustawianie geometrii xsara picasso i podobne