ustawic stop-losa

Data: 2009-08-20 14:47:22
Autor: Fidelio
ustawic stop-losa
Niestety na ponownym wejściu już się przejechałem wchodząc ponownie w
spółkę, dla której stop okazał się dobrze ustawiony ;)

No niestety, to się często tak kończy ze stopami, kiedy jak to mówią występuje chwilowy ruch powrotny czy też tzw. czyszczenie stopów ;-) a potem w górę. Z tego też powodu, żeby się nie wyleszczyć czasem lepiej jest nie mieć stopów.(wiem herezja, ale tak mi mówi doświadczenie ;-)

Data: 2009-08-20 14:56:12
Autor: Delfino Delphis
ustawic stop-losa
Fidelio wrote:

[...]

W ogóle od jakiegoś czasu odnoszę wrażenie, że właściwe ustawianie stopów to
zupełnie priorytetowa umiejętność. A to ciekawe, bo większość książek
skupia się na momencie otwierania pozycji tj. szukania odpowiednich
formacji i sygnałów, a o zamykaniu pozycji wspominają niewiele. Spotkałem
się tylko właściwie z kilkoma prostymi metodami - kroczący stop w
odległości wynikłej ze zmienności (coś jak Bollinger), ustawianie stopu
poniżej silnego wsparcia, ew. wyjście na z góry założonym poziomie take
profit (to już dla mnie kompletna abstrakcja, skąd taki poziom wziąć).
Niestety żadna z tych metod nie przypadła mi do gustu, bo dla większości
akcji, które kupowałem takie stopy wydawały mi się wbrew logice i staram
się ustawiać bardziej intuicyjnie, co jak widać także nie działa ;)

Data: 2009-08-20 19:46:01
Autor: Zyga
ustawic stop-losa

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

 ew. wyjście na z góry założonym poziomie take
profit (to już dla mnie kompletna abstrakcja, skąd taki poziom wziąć).

Np. z zasięgu ruchu wynikającego z danej formacji?

pzdr
Zyga

Data: 2009-08-20 22:01:31
Autor: Delfino Delphis
ustawic stop-losa
Zyga wrote:

Np. z zasięgu ruchu wynikającego z danej formacji?

I to się sprawdza? Biorę np. spółkę, co na podstawie fundamentu ma rosnąć o
300% i ustawiam stopa na 30% bo tak mi np. wynika z flagi? Ktoś tak w ogóle
gra? :)

Data: 2009-08-20 15:34:48
Autor: macieks
ustawic stop-losa
On 20 Sie, 22:01, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl>
wrote:
Zyga wrote:
> [...]

300% i ustawiam stopa na 30% bo tak mi np. wynika z flagi? Ktoś tak w ogóle

Cze
Jest coś na giełdzie pewnego o wzroście 300%??? Chyba nie.

Spróbuj tak jak ja. Poszukaj swojej szybkiej średniej na dziennym. I
ustawiaj stopa ileś % pod nią (mówię o akcjach, a nie kontraktach :)
Moja szybka średnia to 30 (SMA czy EMA, różnie to bywa). Poświęć parę
godzin na przestudiowanie wykresów, i poszukaj jeszcze innych
średnich.
Baaaardzo fajnie się sprawdzają. I możesz dorzucić regułę - ważne
opory/wsparcia i ważne średnie nie pękają za pierwszym razem.
Nie muszę dodawać jak to wyglądało dla mnie na FW20 :)

I olej te wszystkie gadki o wyleszczaniu i czyszczeniu stopów. Takie
tam pieprzenie. Co rynek da to Twoje, co odbierze to jego.

Data: 2009-08-20 14:57:43
Autor: u
ustawic stop-losa

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h6jgks$183$1news.onet.pl...
Z tego też powodu, żeby się nie wyleszczyć czasem lepiej jest nie mieć stopów.(wiem herezja, ale tak mi mówi doświadczenie ;-)

Bliski stoploss dla daytraderów.
Dla "ślimaków" musi być ustawiany niżej, bo często leszczy wyrzuca.

Data: 2009-08-20 14:58:18
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
ustawic stop-losa
Bessę też bez stopów przeżyłeś?

DJ

Data: 2009-08-20 15:47:37
Autor: Fidelio
ustawic stop-losa
Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:h6jh9d$2uh$1news.onet.pl...
Bessę też bez stopów przeżyłeś?

DJ

Jak widać.

Data: 2009-08-20 15:59:32
Autor: Dars
ustawic stop-losa
Jak widać.

Ja też  :)

pzdr
Dars

Data: 2009-08-20 16:41:40
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
ustawic stop-losa
Ja też, ale nie miałem papierów :)
DJ

Data: 2009-08-20 18:15:12
Autor: Fidelio
ustawic stop-losa
Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:h6jnb4$ik6$1news.onet.pl...
Ja też, ale nie miałem papierów :)
DJ

Ja wchodziłem dopiero jesienią zeszłego roku jak już byliśmy blisko denka zeszłorocznego więc ryzyko było minimalne ze stopem czy bez.

ustawic stop-losa