ustawienie TV Samsung

Data: 2010-03-02 10:04:52
Autor: Tomek Głowacki
ustawienie TV Samsung
Witam serdecznie,

Krótkie pytanko: czy ktoś ma pomysł, jak zmusić TV Samsunga (te z serii B650 czy LEDy serii 7) aby włączały się domyślnie na określonym wejściu?

W Panasonicu musiałem uskutecznić "menu hotelowe" ukryte i tam wymusić HDMI1 no ale dało się... a jak to zrobić w Samsungach?

Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2010-03-02 15:34:33
Autor: Adoks
ustawienie TV Samsung

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w wiadomości news:hmikbj$77v$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

nie ma takiej opcji która by ustawiła na "sztywno" jakieś żródło, jedynie
włączając TV przyciskim "power" ustawia się na żródło z przed wyłączenia
jeżeli włączysz TV klawiszem numerycznym ustawi sie na wybrany kanał
TV naziemnej, tak ma przynajmniej B650 i chyba seriia 7 będzie miała podobnie

--
Adoks

ustawienie TV Samsung