usterka silnika?

Data: 2011-12-10 00:37:44
Autor: Grejon
usterka silnika?
W dniu 2011-12-10 00:20, M1SLQ pisze:
Jaka usterka może powodować kilkusekundowe świecenie tej kontrolki
http://www.renault19.pl/forum/attachments/p1010809.jpg
po każdym uruchomieniu zimnego silnika? Nigdy wcześniej się nie zapalała.

silnik to benzynowy K7J Renault 1.4

Pozdrawiam

Zdychający akumulator? U mnie kiedyś mocno rozładowany akumulator powodował zapalanie się kontrolki ESP (prawdopodobnie układ diagnostyczny dostawał jakieś dziwne odczyty). Po naładowaniu przestała się świecić.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-10 00:42:37
Autor: Czesław Wiśniak
usterka silnika?
Zdychający akumulator? U mnie kiedyś mocno rozładowany akumulator powodował zapalanie się kontrolki ESP (prawdopodobnie układ diagnostyczny dostawał jakieś dziwne odczyty). Po naładowaniu przestała się świecić.

a nie jest to kontrolka od ukladu wtryskowego ?

cw

Data: 2011-12-10 00:42:25
Autor: Grejon
usterka silnika?
W dniu 2011-12-10 00:42, Czesław Wiśniak pisze:
[...]

Od czego by nie była...

Data: 2011-12-11 21:34:14
Autor: Rafał \"SP\" Gil
usterka silnika?
W dniu 2011-12-10 00:42, Czesław Wiśniak pisze:

dostawał jakieś dziwne odczyty). Po naładowaniu przestała się świecić.
a nie jest to kontrolka od ukladu wtryskowego ?

w 14 dci kontrolka świec żarowych świeci non stop jak jebnie się potencjometr gazu. Nie ma znaczenia od czego kontrolka jest.

Data: 2011-12-10 01:39:45
Autor: Michał
usterka silnika?
Grejon <grejon83@gmail.com> napisał(a):
> [...]

Zdychający akumulator? U mnie kiedyś mocno rozładowany akumulator powodował zapalanie się kontrolki ESP (prawdopodobnie układ diagnostyczny dostawał jakieś dziwne odczyty). Po naładowaniu przestała się świecić.

Akumulator zawsze rzuca co najmniej 2..3 błędami, coś ala:

"akumulator, funkcje zaburzone, wymień...."
"alternator funkcje zaburzone"
"niskie napięcie, coś tam dalej"

pozdrawiam.

Data: 2011-12-10 01:43:31
Autor: Michał
usterka silnika?
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Grejon <grejon83@gmail.com> napisał(a): > W dniu 2011-12-10 00:20, M1SLQ pisze:

> Akumulator zawsze rzuca co najmniej 2..3 błędami, coś ala:

"akumulator, funkcje zaburzone, wymień...."
"alternator funkcje zaburzone"
"niskie napięcie, coś tam dalej"

pozdrawiam.

tfu zapomniałem dodać:

związane jest to prawdopodobnie z LPG u mnie
i mooooooże z lambdą (bardziej 4 lambdami - nie wymieniane nigdy).

tylko nie wiem co to za auto, ale to od 20 lat chyba zupełnie nic
nie zmieniania w reno więc powinno być to samo.

--

usterka silnika?