usterki samochodów wg uokik

Data: 2010-12-22 01:03:50
Autor: stalowe
usterki samochodów wg uokik
witam,
trafiłem dzisiaj na listę produktów niebezpiecznych wg uokik
http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php
zdziwiło mnie jak dużo jest tam samochodów - niektóre usterki są może
niewielkie i są prawdopodobne jak działania niepożądane z leków....ale
część jest dość poważna.
Swego czasu głośna była tylko toyota a tu widać że większa część
usterek przechodzi bez echa. Klienta ASO to może wezwą na naprawę ale
co z używkami? Trzeba śledizć i zgłaszać się samemu chyba...
--
jureko

Data: 2010-12-22 13:17:37
Autor: J.F.

Użytkownik "stalowe" <stalowe@gmail.com> napisał w wiadomości news:8a5e9c5b-cc92-49b3-a60d-036b32934acbp1g2000yqm.googlegroups.com...
trafiłem dzisiaj na listę produktów niebezpiecznych wg uokik
http://www.uokik.gov.pl/powiadomienia.php
zdziwiło mnie jak dużo jest tam samochodów - niektóre usterki są może

Przeciez masz podane - obowiazkowe zgloszenie. Pewnie latwiej to wysledzic przy samochodzie niz przy chnskim tosterze.

niewielkie i są prawdopodobne jak działania niepożądane z leków...ale
część jest dość poważna.

Troche powatpiewam. Generalnie samochody jezdza i nie wybuchaja, wiec i ta czesc jest chyba malo prawdopodobna. No ale sie pewnie komus zdarzyla.

J.

usterki samochodów wg uokik