usunięci rejestracji z szyby

Data: 2010-11-09 18:39:59
Autor: P_ablo
usunięci rejestracji z szyby
Użytkownik "Waldek" <sph9po-co-to@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibblgn$b5d$1news.task.gda.pl...
Witam
Jak w temacie - jak to zrobić najlepiej
Próbowałem sci±gn±ć ręcznie zostało dużo - jak tego się pozbyć

Zdecydowanie powienienes zlecic to specjaliscie. Nie wiem czy nie obejdzie sie bez wyciagniecia szyby  !!!

--
Picasso

Data: 2010-11-09 19:15:26
Autor: to
usunięci rejestracji z szyby
begin P_ablo
Zdecydowanie powienienes zlecic to specjaliscie. Nie wiem czy nie
obejdzie sie bez wyciagniecia szyby  !!!

Podobno szyby można wymieniać tylko w ASO, bo inaczej traci się homologację.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-10 09:32:00
Autor: Axel
usunieci rejestracji z szyby
"to" <to@abc.xyz> wrote in message
begin P_ablo
Zdecydowanie powienienes zlecic to specjaliscie. Nie wiem czy nie
obejdzie sie bez wyciagniecia szyby  !!!
Podobno szyby mozna wymieniac tylko w ASO, bo inaczej traci sie
homologacje.

A jak ASO nie wymienia, tylko odsyla do warsztatu obok, to co? :-P

--
Axel

Data: 2010-11-10 08:42:05
Autor: to
usunieci rejestracji z szyby
begin Axel
Podobno szyby mozna wymieniac tylko w ASO, bo inaczej traci sie
homologacje.

A jak ASO nie wymienia, tylko odsyla do warsztatu obok, to co? :-P

To kierowcę takiego auta porywają później kosmici.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-11 22:59:01
Autor: Axel

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4cda5add$0$21008$65785112news.neostrada.pl...

Podobno szyby mozna wymieniac tylko w ASO, bo inaczej traci sie
homologacje.

A jak ASO nie wymienia, tylko odsyla do warsztatu obok, to co? :-P

To kierowcę takiego auta porywają później kosmici.

 No to opowiedz cos o tym porwaniu, najlepiej na pl.misc.bredzenie. A jak bedziesz mial cos do powiedzenia w temacie, to wtedy wroc tu.

Data: 2010-11-09 19:41:06
Autor: Waldek
usunięci rejestracji z szyby

Zdecydowanie powienienes zlecic to specjaliscie. Nie wiem czy nie obejdzie
sie bez wyciagniecia szyby  !!!
Ta propozycja mi najlepej odpowida-) a zwłaszacza wymian szyby -)))
Próbowałem skalpelem - co¶ słabo szło
 Spróbuje jutro szuszark±
Dam znać
P¶ my¶lałem o jaki¶ ¶rodkach chemicznych
Waldek

usunięci rejestracji z szyby