usuniecie stempla daty i czasu ze zdjecia

Data: 2009-04-15 19:03:09
Autor: Piotr Pruszanow
usuniecie stempla daty i czasu ze zdjecia
witam

wybralem sie na urlop ...i aparat (  dobrze ze dobre zdjecia wyszly hiiiii ) zaczal cos fiksowac i mam na zdjeciach wstawione daty i czas ..pol biedy jak by to bylo aktualne a on mi zafundowal date pazdziernikowa z tamtego roku ,,,co mi radzicie ?  co moge zrobic w tym wypadku ...prosze o pomoc

pozdrawiam

piotrek

Data: 2009-04-15 19:30:18
Autor: szelas
Piotr Pruszanow pisze:
[...]

Tu masz kilka przykładów (technik)
http://graphicssoft.about.com/od/digitalphotography/ss/removedate.htm

--
pozdrawiam,
szelas

Data: 2009-04-17 08:43:39
Autor: ZeN

Użytkownik "Piotr Pruszanow"  napisał w wiadomości news:gs54hp$jl0$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

poszukaj:

Inpaint 1.0 PORTABLE.rar

:)
ZeN

usuniecie stempla daty i czasu ze zdjecia