usuwanie lakieru ze zderzaków

Data: 2010-02-21 20:54:24
Autor: identifikator: 20040501
usuwanie lakieru ze zderzaków
czy Ktoś tu może mnie naprowadzić w jakiej kategorii na allegro szukać preparatu do usuwania lakieru z plastikowego zderzaka? no i kilka słów jak się tego używa...

Data: 2010-02-21 21:19:21
Autor: kml

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:hls36b$6h5$1atlantis.news.neostrada.pl...
czy Ktoś tu może mnie naprowadzić w jakiej kategorii na allegro szukać preparatu do usuwania lakieru z plastikowego zderzaka? no i kilka słów jak się tego używa...

Wpisz w google. Nakładasz to na lakier, czekasz iles tam i zeskrobujesz szpachelką. Ostrożnie z tym środkiem bo to jest k...wsko szkodliwe dla zdrowia i potwornie smierdzi. Mozesz to kupić w castoramie etc natomiast dobrze byłoby sprawdzić czy środek ruszy tylko lakier czy sam plastik też - nie powinien, ale warto sprawdzić. Ja używałem na lakierowanym proszkowo aluminium i lakier zszedł z bólem ale to był naprawde dobry proszek więc lakier samochodowy powinien pójść bez większego problemu.

kml

Data: 2010-02-22 17:12:44
Autor: pavellz
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hls4gc$5tk$1inews.gazeta.pl...

[...]

Scansol, ale obawiam się że lakier zejdzie z warstwą plastiku. :)
Po co chcesz ten lakier zdzierać? Jak chodzi o polakierowanie to może po prostu
starczy to spolerować trochę?

Pzdr
Paweł

usuwanie lakieru ze zderzaków