Data: 2009-08-11 09:11:55 | |
Autor: mateusx6 | |
uszczelka pod glowica | |
powiedzcie czy przedmuchana uszczelka pod glowica to jakies standardowy objaw po ilus tam tysiecy km?
|
|
Data: 2009-08-11 09:54:05 | |
Autor: pwz | |
uszczelka pod glowica | |
mateusx6 pisze:
powiedzcie czy przedmuchana uszczelka pod glowica to jakies standardowy objaw po ilus tam tysiecy km? Zdefiniuj "standardowy". Wszystko pewnie zależy od marki i wieku auta, ale na mój chłopski rozum, prędzej czy później przydarzyć się musi "każdemu" (w cudzysłowie, bo pewnie zaraz ktoś poda przykład takiego, który jednak nie miał takiej awarii... i był nie bity, igła, prosto z salonu etc. ;-)) samochodowi. pwz |
|
Data: 2009-08-11 10:04:41 | |
Autor: mateusx6 | |
uszczelka pod glowica | |
Użytkownik "pwz" <dyskusyjneto_wytnij@drv.pl> napisał w wiadomości news:h5r830$7j$1inews.gazeta.pl... mateusx6 pisze: standardowy >> czyli ze po pewnym przebiegu w wiekszosci aut wydmucha sie uszczelka pod glowica Tak sie nad tym zastanawiam bo u mnie pewnie wlasnie padla upg i jestem ciekaw czy to w wiekszosci aut jest podobnie... ze predzej czy pozniej ale spotka to pewnie kazdego? |
|
Data: 2009-08-11 10:12:57 | |
Autor: krzysiek82 | |
uszczelka pod glowica | |
mateusx6 pisze:
standardowy >> czyli ze po pewnym przebiegu w wiekszosci aut wydmucha sie uszczelka pod glowica Uszczelka pada zwykle ze starości i jest to normalne zjawisko. Jest to taki sam element eksploatacyjny jak oleje, filtry itp itd z tym, że wymienia się go bardzo sporadycznie i tylko wtedy gdy puści. (całe szczęście) minus jest taki, że gdy uszczelka puści i połączą się kanały wodne z olejowymi to koniec jazdy :/ W niektórych silniach dosłownie kilka mm dzieli cylinder od kanału wodnego. W punto masz to szczęście, że koszty są na prawdę niewielkie w porównaniu z bardziej zaawansowanymi konstrukcjami 16-zaworowymi itp itd. -- krzysiek82 |
|