uszczelniacz chlodnic

Data: 2010-03-14 08:08:25
Autor: Mario
uszczelniacz chlodnic
uszczelke pod glowica wykluczam. brak typowych objawow i wyciekow po bloku.

to ze olej nie wylewa sie bo sciankach zewnetrznych bloku nie oznacza ze Ci plyn chlodniczy sie nie przedostaje do oleju... ja bym wlasnie to obstawial tak "w ciemno"...

zlej obecny plyn i przypatrz mu sie dobrze czy nie ma minimalnych sladow czegos tlustego...

pzdr

Data: 2010-03-14 13:06:08
Autor: pdwhc
uszczelniacz chlodnic
[...]

3 odpowiedzi w watku i wszystkie nie na temat.

uszczelniacz chlodnic