Data: 2010-03-14 13:33:41 | |
Autor: Stefan Szczygielski | |
uszczelniacz chlodnic | |
pdwhc wrote:
i nie jestem pewien tej nagrzewnicy stad logiczne ze nie chce mi sie jej A jak zamkniesz zaworek obiegu z nagrzewnicą (wiem, pora roku niebardzo miła na takie eksperymenty ;) ) to też ubywa? W Volvie 940 przerabiałem problem i ciekło przez zaworek - jak był zamknięty - nie ciekło. Może u Ciebie rozsądnym wysiłkiem będzie dostać się do zaworka i go zdiagnozować/wymienić? Ja dolewanie paskudztw do układu chłodzenia rozważałbym dopiero w ostateczności. S. |
|
Data: 2010-03-14 12:48:18 | |
Autor: Samotnik | |
uszczelniacz chlodnic | |
Dnia 14.03.2010 Stefan Szczygielski <usenet@SIOSPAMmoomean.eu.org> napisał/a:
pdwhc wrote: Czy są samochody wyprodukowane w tym wieku, które ciągle jeszcze mają zawór przy nagrzewnicy? -- Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/ |
|
Data: 2010-03-14 13:41:41 | |
Autor: pdwhc | |
uszczelniacz chlodnic | |
A jak zamkniesz zaworek obiegu z nagrzewnicą (wiem, pora roku niebardzo u mnie nie ma zaworka a tylko sterowanie klapkami nawiewu. tez nie stosuje druciarstwa motoryzacyjnego dlatego zadnego proszku nie wleje. zaciekawilo mnie to badziewie w plynie i podejrzewam ze ono szkod nie narobi ale chcialem sie upewnic. no i dostalem odpowiedzi nt proszu :/ |