uszczelniacz chlodnic

Data: 2010-03-14 14:40:51
Autor: Michał
uszczelniacz chlodnic
zastanawiam sie czy moge sobie narobic kuku tym swinstwem ?

Ciężko powiedzieć, 1,5 roku temu wlałem cał± buteleczkę, bo ubywało mi 0,5 litra tygodniowo (kłębek pary z chłodnicy widoczny czasem po ruszeniu na wstecznym) i do tej pory - odpukać - nie cieknie, zim± płyn nie zamarzł a latem nie zaobserwowałem pogorszenia chłodzenia. Ale auto 12-letnie.

Data: 2010-03-14 14:42:27
Autor: pdwhc
uszczelniacz chlodnic
[...]

a jaki to byl plyn ?

Data: 2010-03-14 19:52:10
Autor: Michał
uszczelniacz chlodnic
a jaki to byl plyn ?

Producenta nie pamiętam, może gdzie¶ rozpoznam po opakowaniu...

uszczelniacz chlodnic