uszczelniacz chlodnic

Data: 2010-03-14 15:16:07
Autor: J.F.
uszczelniacz chlodnic
On Sun, 14 Mar 2010 02:13:05 +0100,  pdwhc wrote:
od kilku miesiecy walcze z wyciekiem z ukladu chlodzenia. wymienilem na samym poczatku cieknaca pompe wody i wyrazny wyciek zostal zlikwidowany. niestety nadal kapalo. wymienilem wszystkie wezyki oraz opaski na nowe.

Jesli kapalo, to chyba wiadomo skad ?
i teraz pytanie odnosnie uszczelniaczy. podobno sa dwa rodzaje. jedne to jakis granulat czy inny syf staly, a drugie plynne. interesuje mnie tylko opcja druga. znalazlem uszczelniacz firmy wurth.

Ten w plynie to raczej tez zawiesina tego stalego.

Ja polecam staly Qualco - jakos najdluzej po tym jezdzilo.

Czytac instrukcje i zgodnie z przepisem.

J.

Data: 2010-03-14 15:34:52
Autor: pdwhc
uszczelniacz chlodnic
Jesli kapalo, to chyba wiadomo skad ?
kapalo i tam naprawilem. teraz nie kapie na ziemie i nie widac skad leci. moze po prostu paruje.

Ten w plynie to raczej tez zawiesina tego stalego.

wolalbym zeby nie bylo tam cial stalych:)

Ja polecam staly Qualco - jakos najdluzej po tym jezdzilo.

czytalem archiwum i wiem ze od lat to polecasz jednak ja sie nie odwaze

Data: 2010-03-15 11:23:41
Autor: Jakub Witkowski
uszczelniacz chlodnic
pdwhc pisze:
[...]

A jak ma uszczelnić, jeśli nie ma być ciał stałych?
Te w płynie tez jakoś ścinają się, koagulują czy jak to zwał, robi się z nich
kożuszek albo i farfocle wręcz. Przeciez to ma się osadzić na szczelinie

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2010-03-15 14:43:27
Autor: J.F.
uszczelniacz chlodnic
Uzytkownik "pdwhc" <jbqwcd@pdacvjs.iudh.cj> napisal w
[...]

IMO to te w plynie zawieraja to samo, tylko w postaci zawiesiny :-)
Jakas taka podobna srebrzysta krupa.

No coz, moze sa juz jakies lepsze ... hm, tak patrze na sklad jednego - pyl miedziany i krzemian sodu .. czy to sie aby nadaje do chlodnic aluminiowych ?

J.

Data: 2010-03-15 17:24:19
Autor: P_ablo
uszczelniacz chlodnic
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:hnldi7$73i$1news.onet.pl...

IMO to te w plynie zawieraja to samo, tylko w postaci zawiesiny :-)

Ale watkotworca ma traume zwiazana z cialami stalymi...

Czyzby spedzil pare dni w areszcie!?

--
Picasso

uszczelniacz chlodnic