uszkodzenie przedniej szyby

Data: 2016-06-15 16:09:50
Autor: Tomasz Pyra
uszkodzenie przedniej szyby
Dnia Wed, 15 Jun 2016 15:32:08 +0200, twistedme napisał(a):

Żona właśnie przyjechała z czymś takim na szybie. Długość ok 5mm

http://pokazywarka.pl/akju8v/

Auto w leasingu, ubezpieczenie w PZU. Nie chce mi się szukać tych papierów teraz. Może ktoś się orientuje. Wymienią mi całą szybę z AC, czy jak to wygląda?

Takie małe to jeszcze mogą próbować kleić.
Jeszcze zależy czy to przed twarzą kierowcy czy gdzieś po rogach.

W każdym razie zostawione samo sobie pewnie będzie pękało dalej.

uszkodzenie przedniej szyby