uszkodzenie zeba przez dentyste

Data: 2011-10-03 12:07:53
Autor: mvoicem
uszkodzenie zeba przez dentyste
(03.10.2011 12:01), fir@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
swego czasu (wczesnym latem) ogladajac swoje uzebienie przy pomocy
dwu luster zauwazylem ze mam minimalny 'ubytek' w przedniej dwojce
(po wewnetrznej stronie jamy ustnej),

poszedlem do znajomego dentysty (wczesniej dlugo sie zastanawiajac
znajac kiepska realnosc dentystyczna czy warto cos z tym robic czy
lepiej jeszcze nic z tym rok czy dwa nie robic nim to sie zrobi bardziej
wogole zauwazalne )

poszedlem jednak do dentysty mowiac zeby mi za bardzo tego zeba nie
rozwiercil bo nie chce sobie pogorszyc stanu uzebienia tylko polepszyc;
dentysta rozwiercil mi zemba (mz nadmiernie mimo ze prosilem by tego
za bardzo nie ruszal) [...]  (dentysta
wogole szczerze mowiac przesadnie profesjonalny nie jest - widac
zreszta z tego przypadku - i glownie zajmuje sie piciem duzych ilosci
alkoholu)

Po pierwsze: skoro jestes takim ekspertem od zębów, to czemu sam sobie nie wiercisz?

Po drugie: skoro wiesz że dentysta jest kiepski - po co do niego idziesz?

p. m.

Data: 2011-10-03 10:15:22
Autor:
mvoicem <mvoicem@gmail.com> napisał(a):
> [...]

Po drugie: skoro wiesz że dentysta jest kiepski - po co do niego idziesz?

dzieki za tego typu kretynskie wypowiedzi, nie jest to odpowiedz na moje pytanie (a w takie spontaniczne
erupcje glupoty nie ma sensu sie gmatwac, tak ze tobie podziekujemy)

(dodam ze wspomniany zab mnie nieustannie denerwuje bo plomba siedzi dosyc krzepko ale boli mnie ('wzglednie' lekko - nie jest to sotry bol tylko denerwujacy i odwracajacy uwage) w zasadzie nieustannie od trzech
miesiecy

Data: 2011-10-03 08:05:05
Autor: witek
On 10/3/2011 5:15 AM, fir@WYTNIJ.gazeta.pl wrote:
[...]

to idz do dentysty, tylko moze tym razem jakiegos innego.

Data: 2011-10-03 14:29:49
Autor: Emeryk
uszkodzenie zeba przez dentyste
dzieki za tego typu kretynskie wypowiedzi,

definicja kretyna (PWN): osboa kturą boli ząb i zamiast pójść do płatnego dentysty pisze posty na przypadkowe grupy

MB

uszkodzenie zeba przez dentyste