uszkodziłem auto w wyniku błędnego oznaczenia

Data: 2009-10-21 18:06:05
Autor: Jacek_P
uszkodziłem auto w wyniku błędnego oznaczenia
P.H. napisal:
[ ciach ]

Przede wszystkim dokumentacja fotograficzna bramy i deklarowanej
wysokosci wjazdu. Jak pisze dwa metry, to 'dwa' a nie 'metr dziewiecdziesiat'.
Nastepnie do swojego ubezpieczyciela o likwidacje z AC i z dokumentacja
o regres wobec zarzadcy. Niech TU sie z nim buja.
--
Pozdrawiam,

Jacek

uszkodziłem auto w wyniku błędnego oznaczenia