uszkodzona centralka zamka ?? (primera p11)

Data: 2010-11-21 14:10:58
Autor: PaBeLo
uszkodzona centralka zamka ?? (primera p11)
Witam serdecznie,
Ot贸偶 nie dzia艂aj膮 mi piloty .
1-wszy pilot od nowo艣ci nie dzia艂a
2-gi przesta艂 dzia艂a膰 par臋 tygodni temu
Obydwa otwieraj膮 manualnie/odpalaj膮 auto.
Kluczyki by艂y punkcie w kt贸rym pr贸bowano je naprawi膰, ale po wymianie baterii, jakie艣 tam cz臋艣ci, udanym programowaniu, niestety dalej nie dzia艂aj膮. Podejrzenie pad艂o na centralk臋. Podjecha艂em r贸wnie偶 do 2-go punktu, gdzie kluczyki sprawdzili testerem na sil臋 sygna艂u i ta by艂a niby ok. Nast臋pnie go艣ciu z punktu znowu spr贸bowa艂 zaprogramowa膰 klucze i niby wszystko ok (programowanie udane), ale zdalne sterowanie nie dzia艂a. Pan stwierdzi艂 偶e to prawie na 100 % centralka.
Moje pytanie, co teraz mam zrobi膰? Mam kupi膰 jak膮艣 u偶ywk臋 na allegro i samemu wymieni膰, czy da si臋 to jako艣 naprawi膰?

Pozdrawiam
Pawe艂

uszkodzona centralka zamka ?? (primera p11)