!!! uszkodzona glowna tabele plikow

Data: 2012-12-27 09:48:38
Autor: profesor.fir
!!! uszkodzona glowna tabele plikow
Dzis jakis czas temu zdarzyl mi sie smutny wypadek
Killnalem kompa przy zamykaniu systemu (bo cos zmulil)
\i niestety po uruchomieniu ponownym okazalo sie
ze moj zewnetrzny dysk na usb (1GB WD) ma uszkodzona
'glowna tabele plikow'. Chkdsk nie deje sie uruchomic
tj zwraca

C:\Documents and Settings\Administrator>chkdsk /f h:
Typ systemu plików to NTFS.
Etykieta woluminu: Elements.
Uszkodzona główna tabela plików. Przerwano CHKDSK.

probowalem programem testdisk  ale nic to nie dalo
(znalazl partycje, dalem zapisz partycje - ale nic sie nie zmienilo - partycja zdaje sie jest ok, uszkodzenie jest dalej w MFT, mbr zdaje sie tez nie ma nic do tego,
mam nadzieje ze przez zapisz partycje czegos nie dopsulem,
ale moze nie, W kazdym razie nie wiem jak zapuscic naprawianie MFT, z tego co wiem chyba sa jakies metody )
Na dysku mam zyliony plikow srednbiej waznosci (duzo muzy i tutoriali itp)  ale zwsze szkoda :-(

Data: 2012-12-27 19:42:47
Autor: R.e.m.e.K
!!! uszkodzona glowna tabele plikow
Dnia Thu, 27 Dec 2012 09:48:38 -0800 (PST), profesor.fir@gmail.com
napisał(a):

[...]

Typ systemu plikĂłw to NTFS.
[...]

Stawiam na kabel sata, moze wentylator na chipsecie.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-12-27 10:52:50
Autor: profesor.fir

napisał(a):

> [...]

Stawiam na kabel sata, moze wentylator na chipsecie.

pytanie jest jak odzyskac dane, najlepiej z automatu jakims darmowym progsem - szperam ze 3 godziny w necie i cos slabo to widze

pozatym - cos wczesniej zdawalo mi sie jakby ze w programie tesdisk geometria dysku byla taka ze sektor u mnei mial 4096 pozniej widzialem i widze teraz ze jest raportowane 512, czy to mozliwe by cos tu sie przelaczylo? dysk to "wd ext hdd 1021 "

Data: 2012-12-27 21:01:16
Autor: R.e.m.e.K
!!! uszkodzona glowna tabele plikow
Dnia Thu, 27 Dec 2012 10:52:50 -0800 (PST), profesor.fir@gmail.com
napisał(a):

[...]

To jednak zasilacz.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-12-28 11:28:12
Autor: Kamil
!!! uszkodzona glowna tabele plikow
Użytkownik "R.e.m.e.K" <napisał:

To jednak zasilacz.

Przestań zaśmiecać wątek. Problem nie jest powiązany z żadnym systemem
operacyjnym, a dotyczy sprzętu. Nie ma dedykowanej innej grupy na ten temat,

BZPZDR

Data: 2012-12-28 12:38:03
Autor: RadoslawF
!!! uszkodzona glowna tabele plikow
Dnia 2012-12-28 11:28, Użytkownik Kamil napisał:

To jednak zasilacz.

Przestań za¶miecać w±tek. Problem nie jest powi±zany z żadnym systemem
operacyjnym, a dotyczy sprzętu. Nie ma dedykowanej innej grupy na ten temat,

Gdyby dotyczył sprzętu to wymiana dysku.
Problem dotyczy oprogramowania a konkretnie systemu plików
wykorzystywany w kilku windowsach. Grup dyskusyjnych dla maj±cych
problemy z windowsami jest naprawdę sporo. Czyli przepro¶ przedpisce
i nie za¶miecaj w±tku.

Pozdrawiam

Data: 2012-12-28 23:24:56
Autor: Kamil
Użytkownik "RadoslawF" napisał:

Problem dotyczy oprogramowania a konkretnie systemu plików
wykorzystywany w kilku windowsach.

Nie tylko. System plików jest wykorystywany we wszystkich OS. Gdzie ma sie udać?
Zreszt± Twoje błyskotliwe inaczej wypowiedzi s± znane na grupach.

PLONK

Data: 2012-12-29 10:05:12
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-12-28 23:24, Użytkownik Kamil napisał:

[...]

Nie doczytałe¶ geniuszu ? Ma się udać na jedn± z wielu grup
po¶więconych tym systemom.

Pozdrawiam

Data: 2012-12-29 11:26:47
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Fri, 28 Dec 2012 23:24:56 +0100, Kamil napisał(a):

Nie tylko. System plików jest wykorystywany we wszystkich OS. Gdzie ma sie udać?

Jakbys geniuszu nie dostrzegl to on sie juz udal na wlasciwa grupe, w
zasadzie zrobil crossposta.

Zresztą Twoje błyskotliwe inaczej wypowiedzi są znane na grupach.

Przyganial kociol...

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-12-31 12:54:49
Autor: Kamil
Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał:

Jakbys geniuszu nie dostrzegl to on sie juz udal na wlasciwa grupe, w
zasadzie zrobil crossposta.

I co z tego wynikło? Otrzymał jakieś sensowne porady? Zresztą autor wątku jest
na nie odpory, nawet jak je otrzymuje. Takie jak moja na tej grupie.

Pzdr

Data: 2012-12-31 14:15:00
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Mon, 31 Dec 2012 12:54:49 +0100, Kamil napisał(a):

[...]

Przede wszystkim autor watku to megatroll, znany szczegolnie na grupie
programming. Podstawowa zasada jego dzialania na grupach to zadawac pytania
i olewac odpowiedzi oraz prowadzic dialog tylko z najinteligentniejszymi wg
siebie userami czyli w praktyce tylko z soba (czesto wystepujac przy tym pod
roznymi ksywami i dyskutujac ze soba na kilkanascie postow).

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-12-31 14:17:10
Autor: Kamil
Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał:

Przede wszystkim autor watku to megatroll, znany szczegolnie na grupie
programming.

Dzięki. Nie skojarzyłem.

Pozdro

Data: 2012-12-28 11:25:42
Autor: Kamil
Użytkownik napisał:

[...]

Widać, że masz mniej niz blade pojęcie o tym co usiłujesz zrobić. Je¶li na dysku
masz ważne dane to czym prędzej zaprzestań grzebania i zwróć się do kogos o
pomoc. Trzeba sporo wiedzieć i mieć do¶wiadczenie, aby "bawić" sie
niskopoziomowymi narzędziami. Mylisz sektor z klastrem. Uzywasz niewła¶ciwego
narzędzia. Potrzebujesz programu do odzyskania utraconych plików, a nie naprawy
tablicy partycji. Spróbuj jakiegos Linuksa Live CD. Czasem zobaczy pliki. Do
odzykania plików jest dużo programów PhotoRec, Final Recovery, FInd & mount.
Tylko póki co niczego nie zmieniaj na dysku. Je¶li zobaczysz pliki, skopiuj je
na inny dysk.

Pzdr

PS I staraj sie uzywać poprawnej polszczyzny.

!!! uszkodzona glowna tabele plikow